To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-11
Ogłoszenie nr 500245010-N-2018 z dnia 11-10-2018 r.
Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu: Dostawa materiałów gospodarczych i środków czystości,
podkładów ochronnych i prześcieradeł papierowych oraz baterii.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605014-n-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500201254-n-2018, 500205443-n-2018,
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu, Krajowy numer identyfikacyjny 87025227400000,
ul. ul. Batorego
17/19,
87-100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 6100319, e-mail
master1231@wp.pl, faks
56 6100306.
Adres strony internetowej (url): www.med.torun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów gospodarczych i środków czystości, podkładów ochronnych i prześcieradeł papierowych oraz baterii.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SSM.DZP.200.175.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa materiałów gospodarczych i środków czystości, podkładów ochronnych i prześcieradeł papierowych oraz baterii w rozbiciu na zadania: Zadanie nr 1 - Materiały gospodarcze i środki czystości, Zadanie nr 2 - Podkłady ochronne papierowo - foliowe, prześcieradła papierowe, Zadanie nr 3 - Baterie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 34928480-6, 18424000-7, 33000000-0, 33770000-8, 31440000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Materiały gospodarcze i środki czystości |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13181.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Logos spółka cywilna K. Rutecki, P. Syczyło
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Logos spółka cywilna K. Rutecki, P. Syczyło
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19069.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Podkłady ochronne papierowo - foliowe, prześcieradła papierowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie nr 2 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. O ferta Firmy Logos s.c. p odlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 prawo zamówień publicznych, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca nie potwierdził, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia odpowiada postawionym przez Zamawiającego wymaganiom w niżej podanym zakresie tj.: - dla poz. 1 - Zamawiający wymagał podkładu o dł. 65mb ; w wyniku dokonanej przez Zamawiającego weryfikacji prób ki stwierdzono, że nie potwierdza on a wymaganych w siwz następujących parametrów mianowicie Wykonawca zaoferował podkład o dł. 65 mb, a przedłożona próbka wynosi 64,32 mb . Ponadto Zamawiający wymagał gramatury celulozy 29g/m2, a Wykonawca zaoferował asortyment o gramaturze celulozy 18g/m2. - dla poz. 2 - Zamawiający wymagał podkład o dł. 40mb; w wyniku dokonanej przez Zamawiającego weryfikacji próbek stwierdzono, że nie potwierdzają o ne wymaganych w siwz następujących parametrów mianowicie Wykonawca zaoferował podkład o dł. 40 mb, a przedłożona próbka wynosi 40,12 mb . Ponadto Zamawiający wymagał gramatury celulozy 54 g/m2, a Wykonawca zaoferował asortyment o gramaturze celulozy 18g/m2. - dla poz.3 - Zamawiający wymagał prześcieradła o dł. 50mb; w wyniku dokonanej przez Zamawiającego weryfikacji próbek stwierdzono, że nie potwierdzają one wymaganych w siwz jak następujących parametrów mianowicie Wykonawca zaoferował podkład o dł. 50 mb, a przedłożona próbka wynosi 49,50 mb. Ponadto Wykonawca nie potwierdził, że gramatura oferowanego asortymentu wynosi 2x17 - 20g/m2. 2 ) O ferta Firmy Abena Polska Sp. z o.o. podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 prawo zamówień publicznych, p onieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca nie potwierdził, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia odpowiada postawionym przez Zamawiającego wymaganiom w niżej podanym zakresie tj.: - dla poz. 1 - Zam awiający wymagał podkładu o dł. 65mb; w wyniku dokonanej przez Zamawiającego weryfikacji próbki stwierdzono, że nie potwierdza ona wymaganych w siwz następujących parametrów mianowicie Wykonawca zaoferował podkład o dł. 65 mb, a przedłożona próbka wynosi 5 9,90 mb . Wykonawca zaoferował podkład o średnicy rolki 11 - 13 cm, a przedłożona próbka ma średnicę 9 cm . - dla poz. 2 - Zamawiający wymagał podkład o dł. 40mb; w wyniku dokonanej przez Zamawiającego weryfikacji próbek stwierdzono, że nie potwierdzają one wym aganych w siwz następując ego parametr u mianowicie Wykonawca zaoferował podkład o dł. 40 mb, a przedłożona próbka wynosi 39,20 mb. - dla poz.3 - Zamawiający wymagał prześcieradła o dł. 50mb; w wyniku dokonanej przez Zamawiającego weryfikacji próbek stwierdzo no, że nie potwierdzają one wymaganych w siwz następujących parametrów mianowicie Wykonawca zaoferował podkład o dł. 50 mb, a przedłożona próbka wynosi 49, 61 mb. Ponadto Wykonawca zaoferował asortyment o wadze minimalnej 970g, a waga przedłożonej próbki wy nosiła 850g |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Baterie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie nr 3 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Oferta Firmy Komers D.K. Kurpiel sp. j. podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt 1 i 8 prawa zamówień publicznych, ponieważ jest niezgodna z ustawą prawo zamówień publicznych i nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Zgodnie z art. 82 ust. 2 prawa zamówień publicznych ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. W związku z art. 14 prawa zamówień publicznych na podstawie art. 78 §1 KC, do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcz nie podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. Oferta stanowi oświadczenie woli Wykonawcy i dla jej ważności powinna być przedłożona z zachowaniem formy pisemnej. Powyższe oznacza, iż W ykonawc a ubiegający się o udzielenie zamówienia powin ie n złożyć własnoręczny podpis na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli, którym jest formularz cenowy będący załącznikiem nr 1 do siwz. Oferta, która nie została podpisana przez osobę uprawnioną do jej reprezentacji p odlega odrzuceniu na podstawie a rt. 89 ust. 1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy ul. Batorego w Toruniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.
- Dostawa leków (VII)
- Dostawa obłożeń operacyjnych (II)
- Dostawa, instalacja i uruchomienie skanera dziełowego.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- "ZAKUP I DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ODPADY KOMUNALNE O POJEMNOŚCI 120 LITRÓW, 240 LITRÓW ORAZ 1100 LITRÓW
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.