To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-11
Ogłoszenie nr 500244930-N-2018 z dnia 11-10-2018 r.
Gmina Sulejów: Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z budową 4 słupów oświetleniowych - ul. Łąkowa, Sulejów, na działkach nr ew. 2, obręb 3, nr ew. 118/2, obręb 1 i nr ew. 444/1, obręb 4 miasto Sulejów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597300-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000,
ul. ul. Konecka
42,
97330
Sulejów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 102 500, e-mail
zamowienia@sulejow.pl, faks
446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z budową 4 słupów oświetleniowych - ul. Łąkowa, Sulejów, na działkach nr ew. 2, obręb 3, nr ew. 118/2, obręb 1 i nr ew. 444/1, obręb 4 miasto Sulejów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.27.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z budową 4 słupów oświetleniowych - ul. Łąkowa, Sulejów, na działkach nr ew. 2, obręb 3, nr ew. 118/2, obręb 1 i nr ew. 444/1, obręb 4 miasto Sulejów. 2. Zakres robót obejmuje: - budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4 x 25 mm2 o długości trasy 202 m i długości całkowitej 248 m; - montaż słupów oświetlenia, o wysokości 8 m, z blachy o grubości min. 3 mm z oprawami ulicznymi LED o mocy 67 W (4 szt.), skierowanymi w stronę drogi wraz z wysięgnikami o długości 1,5 m; - wykonanie skrzynki sterującej oświetleniem ulicznym (skrzynka SO) wykonanej z tworzywa termoutwardzalnego (1 szt.); 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektu budowlanego, przedmiaru i STWIORB. 4. Podstawą do wyceny przedmiotu zamówienia jest projekt budowlany "Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z budową 4 słupów oświetleniowych". Pozostałe dokumenty są dokumentami pomocniczymi i uzupełniającymi projekt. W przypadku, gdy w dokumentacji lub innych dokumentach dotyczących przedmiotu zamówienia opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, parametrów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 5. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 6. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia na własny koszt i we własnym zakresie Projektu Organizacji Ruchu. 7. Po podpisaniu umowy Wykonawca w ciągu 3 dni dostarczy do Zamawiającego kosztorys uproszczony. 8. Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu: - kosztorys powykonawczy - uproszczony; - certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów; - oryginał dziennika budowy (wewnętrznego) z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i Kierownika budowy o zakończeniu robót; - komplet kart gwarancyjnych na dostarczone i wbudowane materiały; - oświadczenie Kierownika Budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami; - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; - skuteczne zgłoszenie o zakończeniu robót budowlanych PINB, Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 10. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, natomiast okres rękojmi 5 lat. Terminy gwarancji i rękojmi rozpoczynają swój bieg od daty bezusterkowego odbioru końcowego od Wykonawcy przedmiotu umowy. 11. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 3 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, b. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, c. na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi również potwierdzenie zgłoszenia zatrudnionych pracowników do ubezpieczenia społecznego. d. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41380.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CERAMIKA SERWIS Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37325.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SULEJÓW
więcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Budowa drogi gminnej nr 195030Z w miejscowości Moczyły
- Restauracja zabytkowej "Burmistrzówki" w Trzciance
- Wykonanie robót budowlanych pn.: "Budowa ścieżki rowerowej w ulicy Rolniczej w Gdyni"
- Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim
- Budowa Centrum Fizjoterapii przy Gminnym Ośrodku Zdrowia w Gogolinie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.