To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-10
Ogłoszenie nr 500243568-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju: Przetarg nieograniczony na dostawę produktów, sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610665-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, Krajowy numer identyfikacyjny 30058700000,
ul. ul. Kraszewskiego
142,
33380
Krynica - Zdrój, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
018 4712807, 4715196, e-mail
zampub@szpital-krynica.pl, faks
184 712 338.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-krynica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę produktów, sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZ-ZP-271-24/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów, sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju. Zamawiający podzielił zamówienie na 22 części (pakiety). Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. pakiet nr 1 -Materiały medyczne II. pakiet nr 2 -Materiały medyczne III. pakiet nr 3 -Materiały medyczne IV. pakiet nr 4 -Materiały medyczne V. pakiet nr 5 -Materiały medyczne VI. pakiet nr 6 -Materiały medyczne VII. pakiet nr 7 -Materiały medyczne VIII. pakiet nr 8 -Materiały medyczne IX. pakiet nr 9 -Materiały medyczne X. pakiet nr 10 -Materiały medyczne XI. pakiet nr 11 -Materiały medyczne XII. pakiet nr 12 -Materiały medyczne XIII. pakiet nr 13 -Materiały medyczne XIV. pakiet nr 14 -Materiały medyczne XV. pakiet nr 15 -Materiały medyczne XVI. pakiet nr 16 -Materiały medyczne XVII.pakiet nr 17 -Materiały medyczne XVIII.pakiet nr 18 -Materiały medyczne XIX. pakiet nr 19 -Materiały medyczne XX. pakiet nr 20 -Materiały medyczne XXI. pakiet nr 21 -Materiały medyczne XXII.pakiet nr 22- Materialy medyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, dopuszczony do stosowania w placówce medycznej, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ. Na opakowaniach jednostkowych dostarczonego przedmiotu zamówienia bezwzględnie musi znajdować się informacja o produkcie w języku polskim, data produkcji oraz data ważności.W przypadku produktów jałowych czytelne oznakowanie produktu (jałowy/sterylny/sterile). W przypadku produktów wielorazowych podanie informacji o procesach umożliwiających ich ponowne użycie, tj, mycie, dezynfekcję, pakowanie, metodę ponownej sterylizacji, ograniczenia krotności użycia. Zamawiający wymaga, aby wymieniony w Załączniku nr 1 do SIWZ asortyment dopuszczony był do obrotu i stosowania na terenie Polski. Wymagany minimalny termin ważności oferowanych wyrobów wynosi co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostawy. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się sukcesywnie, partiami - zgodnie z bieżącym zamówieniem Zamawiającego składanym faxem/ drogą e-mail, lub telefonicznie z potwierdzeniem na piśmie, od poniedziałku do piątku w godz. 725 - 1500 do magazynu technicznego Zamawiającego. Dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PAKIET 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SINMED Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1480
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PAKIET 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1400
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: Lider: Citonet-Kraków Sp. z o.o. i TZMO S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1697.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PAKIET 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 3 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PAKIET 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100384
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 3 M Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51473.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: PAKIET 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 5 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: PAKIET 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 6 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: PAKIET 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7200
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AERO-MEDIKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: PAKIET 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 8 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: PAKIET 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 9 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: PAKIET 10 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 10 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: PAKIET 11 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 11 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: PAKIET 12 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 12 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: PAKIET 13 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 13 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: PAKIET 14 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 14 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: PAKIET 15 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3820.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NZ Techno Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4098.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: PAKIET 16 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 16 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: PAKIET 17 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 17 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: PAKIET 18 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2850.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANMAR Sp. z o.o. Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2916.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: PAKIET 19 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 19 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: PAKIET 20 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7875
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VYGON POLSKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2721.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: PAKIET 21 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części w zakresie pakietu nr 21 na podstawie 93 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: PAKIET 22 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VYGON POLSKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
349.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KRYNICA - ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Dostawa gazu medycznego (tlenu ciekłego) oraz dzierżawa i konserwacja zbiornika magazynowego wraz z instalacjami do przechowywania gazu medycznego.
więcej: przetargi KRYNICA - ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawę odczynników dla Zakładu Patomorfologii w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
- Dostawa sterylnego zestawu opracyjnego dla Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej
- DEA OZPA 272.8.2024 Dostawa testów diagnostycznych i kontrolnych do analiz mikrobiologicznych
- Dostawa podstawowych materiałów medycznych (DFP.271.59.2024.KK)
- Dostawa środków higienicznych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.