eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › Udzielenie kredytu w wysokości 3.950.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta Lubawa w 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-10

Ogłoszenie nr 500243192-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.

Gmina Miejska Lubawa: Udzielenie kredytu w wysokości 3.950.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta Lubawa w 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605147-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Lubawa, Krajowy numer identyfikacyjny 510743479, ul. Rzepnikowskiego 9A, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 455 300, e-mail urzad-miasta@lubawa.pl, faks 896 452 558.
Adres strony internetowej (url): http://lubawa.bip-wm.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu w wysokości 3.950.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta Lubawa w 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGK.271.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 3.950.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta Lubawa w 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów 2. Terminy spłaty kredytu: lata 2019-2028 Spłata w dniu: 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 28.02 37.500 37.500 50.000 50.000 75.000 137.500 137.500 150.000 150.000 162.500 30.05 37.500 37.500 50.000 50.000 75.000 137.500 137.500 150.000 150.000 162.500 30.08 37.500 37.500 50.000 50.000 75.000 137.500 137.500 150.000 150.000 162.500 30.11 37.500 37.500 50.000 50.000 75.000 137.500 137.500 150.000 150.000 162.500 Razem 150.000 150.000 200.000 200.000 300.000 550.000 550.000 600.000 600.000 650.000 3. Należne odsetki naliczane są za każdy dzień korzystania z kredytu, licząc od dnia jego udzielenia. Naliczanie odsetek dokonuje się w miesięcznych okresach i o ich wysokościach należy poinformować Kredytobiorcę. Odsetki od wykorzystanego kredytu są płatne po zakończeniu kwartału kalendarzowego w terminie 7 dni od daty otrzymania informacji ( np. pismo, fax )o wysokości naliczonych odsetek, przy czym: a) pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty i kończy się 31.12.2018 roku, b) kolejne kwartalne okresy obrachunkowe (kwartał kalendarzowy) liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego, c) ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. d) Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłat a odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. e) Oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych, obowiązującej na każdy pierwszy dzień okresu odsetkowego (kwartału kalendarzowego), (publikowanej w internetowym serwisie informacyjnym Reuters o godz.11.00) powiększonej (+) /pomniejszonej (-) o stałą marżę banku wyrażoną w punktach procentowych. W przypadku, gdy pierwszy dzień okresu odsetkowego jest dniem ustawowo wolnym od pracy stosuje się stawkę z kolejnego dnia roboczego następującego po tym dniu. Jeżeli dniem wolnym od pracy dla Wykonawcy jest sobota nie będąca dniem świątecznym stosuje się stawkę WIBOR z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego pierwszy dzień okresu odsetkowego. f) Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycje na piśmie. g) Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. h) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 4. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5. Pozostałe informacje: a) Gmina nie realizuje postępowania naprawczego i nie przystępuje do jego realizacji, b) Gmina nie jest i nie była w restrukturyzacji w innym banku, c) Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie standardowej deklaracji wekslowej w wersji zaproponowanej przez Bank. Skarbnik Miasta złoży kontrasygnatę tylko na deklaracji wekslowej. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty(zał nr 5): a) sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce i deficycie za 2016r, 2017r, 30.06.2018r. b) sprawozdanie Rb-PDP - z wykonania podstawowych dochodów podatkowych za 2016 r, 2017 r c) sprawozdanie Rb-27S - z wykonania dochodów budżetowych( zbiorczo) za 2016 r, 2017 r. II kwartał 2018. d) sprawozdanie Rb-28 S - z wykonania wydatków budżetowych( zbiorczo) za 2016 r, 2017 r., II kwartał 2018 e) sprawozdanie Rb -Z o zobowiązaniach za rok 2016 r, 2017 r. II kwartał 2018 f) sprawozdanie Rb-N o należnościach za rok 2016 r, 2017 r. II kwartał 2018 g) Uchwała Nr XLV/388/2018 Rady Miasta Lubawa z dnia 25 kwietnia 2018 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Miasta Lubawa w 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów h) zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym Gminy Miejskiej Lubawa REGON, i) decyzja o Numerze Identyfikacji Podatkowej Gminy Miejskiej Lubawa, j) informacje dodatkowe, w tym wykaz kredytów, pożyczek i gwarancji, Wykaz poręczeń i zobowiązań udzielonych przez Gminę, k) opinia RIO o możliwości spłaty kredytu długoterminowego w wysokości 3.950.000,00 zł, l) opinia RIO o wykonaniu budżetu Miasta Lubawa 2016; 2017; m) opinia RIO o projekcie budżetu Miasta Lubawa na rok 2018; n) opinia RIO w sprawie projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej (WPF) 2018-2039; o) opinia RIO dotycząca prognozowanej kwoty długu; p) opinia RIO dotycząca możliwości sfinansowania deficytu; 8. Jednocześnie Zamawiający informuje, że: a) nie dopuszcza przedstawienia w przetargu własnych projektów umów. b) nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Wykonawców bowiem Zamawiający dostarczył w SWIZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Wykonawców własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SIWZ, c) informacje o osobach jakie reprezentują Gminę Miejską Lubawa są dostępne na stronie BIP, d) dokumenty o wyborze i powołaniu osób reprezentujących Gminę będą przekazane wybranemu Wykonawcy przed podpisaniem umowy na zaciągnięcie kredytu, e) zaświadczenie z ZUS i zaświadczenie z US,będą przekazane wybranemu Wykonawcy przed podpisaniem umowy na zaciągnięcie kredytu, 9. Wymagania z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. -Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2018.917 z późń. zm.), gdyż przedmiotem zamówienia są usługi finansowe polegające na przekazaniu środków pieniężnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 825725
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Brodnicy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kamionka 27
Kod pocztowy: 87-300
Miejscowość: Brodnica
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 597356.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 597356.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 701697.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.