eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Wykonanie termomodernizacji Przedszkola Publicznego nr 17 w Głogowie w ramach zadania pn"Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-09

Ogłoszenie nr 500242698-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.

Głogów: Wykonanie termomodernizacji Przedszkola Publicznego nr 17 w Głogowie w ramach zadania pn: "Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym. Poddziałanie 3.3.1. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym na realizację Projektu pn.: "Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633951-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500081088-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500043516-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 7265437, 527, e-mail hania@glogow.um.gov.pl, faks 767 265 437.
Adres strony internetowej (url): www.glogow.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie termomodernizacji Przedszkola Publicznego nr 17 w Głogowie w ramach zadania pn: "Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP 271.97.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Branża budowlana: 1. Odkopanie drenażu wokół budynku - 111,420m3 2. Odkopanie odcinkami fundamentów i ścian piwnic - 538,119m3 3. Wywiezienie ziemi i gruzu wraz z kosztami składowania - 541,877m3 4 Wymiana okien piwnicznych - 10,140m2 5. Montaż doświetlaczy - 12szt. 6. Montaż drzwi aluminiowych i stalowych - 37,243m2 7. Montaż świetlików dachowych - 4szt. 8. Rurociąg drenarski - 123,800m 9. Naprawa pęknięć ścian i nadproży na elewacji - 125,500m 10. Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - 1.101,460m2 11. Okładziny schodów granitem - 75,664m2 12. Balustrady schodowe stalowe - 349,120kg 13. Nawierzchnie z kostki brukowej - 552,750m2 14. Izolacja cieplna stropodachu granulatem z wełny mineralnej - 1.012,130m2 15. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną nawierzchniową gr.5,2mm - 1.012,130m2 16. Obróbki blacharskie attyk - 157,241m2 17. Remont zadaszenia wejścia głównego i kuchennego - 2 kpl. 18. Tynki renowacyjne ścian wewnętrznych piwnic - 62,289m2 19. Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach piwnic - 1.361,070m2 20. Posadzki cementowe w piwnicach - 64,770m2 21. Hydroizolacja elastycznym szlamem podłoży piwnic - 296,370m2 22. Posadzki z płytek w pomieszczeniach piwnic - 367,617m2 23. Wykonanie i montaż LOGO - 1szt. 24. Montaż zwodów instalacji odgromowej w rurkach Instalacja c.o.: 1. Demontaż grzejników żeliwnych członowych - 152 kpl. 2. Demontaż zaworów grzejnikowych lub dwuzłączek Fi 15-20mm - 152 szt. 3. Demontaż zaworów zaporowych i redukcyjnych o połączeniach kołnierzowych Fi 40mm - 8 szt. 4. Demontaż rurociągów stalowych czarnych łączonych przez spawanie, o średnicy Fi 10-50mm - 1198 m 5. Demontaż rozdzielacza z rur stalowych o średnicy Fi200mm - 4,0 m 6. Zrywanie izolacji termicznej gipsowo-klejowej z siatką drucianą - 2,297 [100m2] 7. Roboty budowlane towarzyszące związane z w/w montażami - 1kpl. 8. Montaż rurociągów c.o. miedzianych o połączeniach lutowanych na lut miękki o śr. Fi15 - 35mm - 1198 m 9. Montaż otulin termoizolacyjnych z pianki polietylenowej powlekanych folią o grubości 6mm dla w/w rurociągów - 1198 m 10. Montaż rozdzielaczy c.o. z rur stalowych o średnicy 150mm z izolacją termiczną - 4,0 m 11. Montaż zaworów gwintowanych przelotowych kulowych mosiężnych o średnicy 40mm - 8 szt. 12. Montaż zaworów gwintowanych ze spustem o średnicy 15mm - 2 szt. 13. Montaż odpowietrzników automatycznych Fi15mm - 2 szt. 14. Montaż grzejników stalowych panelowych z wkładką zaworową o wysokości 400, 500, 600, 900mm typu KV-11, KV-21, KV-22, KV-33 - 141 szt. 15. Montaż grzejników aluminiowych panelowych z wkładką zaworową o wysokości 600mm typu KV-33 - 1 szt. 16. Montaż grzejników stalowych panelowych z wkładką zaworową o wysokości 500 i 900mm typu C-33, V33 - 10 szt. 17. Montaż głowic termostatycznych wzmocnionych z zakresem nastaw 6-28°C do wkładek zaworowych z czujnikiem gazowym - 123szt. 18. Montaż głowic termostatycznych z zakresem nastaw 6-28°C z kapilarą wyniesioną - 29 szt. 19. Montaż zaworów grzejnikowych powrotnych o śr. nominalnej Fi15mm - 152 szt. 20. Obudowy grzejników inst. z płyt gipsowo - kartonowych na konstrukcji nośnej - 58 m2 21. Roboty budowlane towarzyszące i demontażowe budowlane (zgodnie z przedmiarem robót) - 1kpl.


II.4) Główny kod CPV: 45.45.50.00 - 45.45.50.00
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
22.10.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany przewidziane w SIWZ -roboty zaniechane zgodnie Protokołem nr 1 z 05.09.2018 na kwotę 81.725,13 zł netto,aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres robót dodatkowych został ustalony w Protokole konieczności nr 2/2018 z dnia 05.09.2018r. na kwotę 80.960,21 zł netto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
I. Zakres robót dodatkowych został ustalony w Protokole konieczności Nr 2/2018 z dnia 05.09.2018r. na kwotę 80.960,21 zł netto tj. 99.581,06 zł brutto: Branża budowlana: 1. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 2. Remont zadaszeń wejścia głównego i kuchennego 3. Malowanie farbami starych tynków 4. Wykonanie tynków wewnętrznych ścian piwnic 5. Obsadzenie drzwi w piwnicy Branża sanitarna: 1. Wymiana starej instalacji wodnej na PVC w piwnicy 2. Wymiana starej części instalacji żeliwnej kanalizacji w piwnicy 3. Remont obudowy grzejników po wymianie całej instalacji co. 4. Remont studzienek połączeniowych - osadników drenażu zewnętrznego i regulacja pionowa studzienek. Branża elektryczna: 1. Montaż nowych lamp zewnętrznych nad wejściami 2. Wymiana części starej instalacji oświetleniowej w piwnicy 3. Wymiana części starych opraw oświetlówkowych w piwnicy 4. Wymiana starych drzwiczek złącza kablowego. Roboty zaniechane protokół konieczności nr 1/2018 z 05.09.2018r. 1. Zaniechano wykonania opaski z otoczaków ze względu na bezpieczeństwo dzieci, zamieniając na kostkę betonową. 2. Zaniechano wykonania iniekcji ścian fundamentowych po wykonaniu badania wilgotności i z uwagi na fakt, że ściany są żelbetowe. 3. Odstąpiono od remontu starego żelbetowego zadaszenia, zastępując je nowym dającym więcej światła dziennego w przedsionku. 4. Odstąpiono od montażu jednego naświetla przy okienku piwnicznym, które znajduje się nad poziomem terenu. 5. Zaniechano wykonania części nowego drenażu, po wykonaniu odkrywki starego i decyzji o pozostawieniu z uwagi na dobry jego stan i drożność. 6. Zaniechano wykonania nowych studzienek połączeniowych drenażu, pozostawiając stare i wykonując ich remont. 7. Zaniechano montażu parapetów granitowych, bo faktyczna ilość jest mniejsza od zamieszczonej w przedmiarze inwestorskim. 8. Zaniechano uzupełnienia ścian z klinkieru, wystarczyła tylko naprawa. 9.Zaniechano wykonania obudowy szachtów płytami gipsowo-kartonowymi, po konsultacji z projektantem. I. Zakres robót dodatkowych został ustalony w Protokole konieczności Nr 2/2018 z dnia 05.09.2018r. na kwotę 80.960,21 zł netto tj. 99.581,06 zł brutto: Branża budowlana: 1. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 2. Remont zadaszeń wejścia głównego i kuchennego 3. Malowanie farbami starych tynków 4. Wykonanie tynków wewnętrznych ścian piwnic 5. Obsadzenie drzwi w piwnicy Branża sanitarna: 1. Wymiana starej instalacji wodnej na PVC w piwnicy 2. Wymiana starej części instalacji żeliwnej kanalizacji w piwnicy 3. Remont obudowy grzejników po wymianie całej instalacji co. 4. Remont studzienek połączeniowych - osadników drenażu zewnętrznego i regulacja pionowa studzienek. Branża elektryczna: 1. Montaż nowych lamp zewnętrznych nad wejściami 2. Wymiana części starej instalacji oświetleniowej w piwnicy 3. Wymiana części starych opraw oświetlówkowych w piwnicy 4. Wymiana starych drzwiczek złącza kablowego. Roboty dodatkowe Protokół konieczności nr 2/2018 z dnia 05.09.2018r. 1. Z uwagi na dzieci na placu zabaw i po decyzji projektanta zamieniono opaskę wokół budynku z kamieni - otoczaków na kostkę betonową. 2. Remont zadaszeń po odkrywkach rozszerzono z uwagi na bardzo zły stan techniczny. 3. Po wymianie całej instalacji c.o. w obiekcie i remoncie piwnic, konieczna jest naprawa tynków i malowanie ścian. 4. Z uwagi na zły stan techniczny drzwi wewnętrznych w piwnicy wymieniono 2 szt. na nowe. 5. Wymiana części starej instalacji kanalizacyjnej i wodnej konieczna z uwagi na zły stan techniczny. 6. Remont obudowy grzejników konieczny jest po wymianie grzejników na nowe o innych wymiarach. 7. Odstępując od montażu nowych studzienek drenażowych należy wykonać remont starych i regulację pionową. 8. Konieczna jest wymiana starych lamp oświetleniowych zewnętrznych wraz z częścią instalacji z uwagi na docieplenie elewacji i zły stan techniczny. 9. Po robotach rozbiórkowych w dwóch pomieszczeniach piwnic konieczna jest wymiana części instalacji oświetleniowej i lamp, które są starego typu. 10. Z uwagi na zły stan techniczny i bezpieczeństwo konieczna jest wymiana dwóch drzwiczek złącza kablowego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana dot. realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nie objętych zamówieniem podstawowym. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie ich innemu Wykonawcy niż podstawowy. Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy plac budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności. Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.