Ogłoszenie nr 500242698-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.
Głogów: Wykonanie termomodernizacji Przedszkola Publicznego nr 17 w Głogowie w ramach zadania pn: "Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Działanie 3.3. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym. Poddziałanie 3.3.1. Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym na realizację Projektu pn.: "Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633951-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500081088-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500043516-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Głogów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000,
ul. ul. Rynek
10,
67-200
Głogów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
076 7265437, 527, e-mail
hania@glogow.um.gov.pl, faks
767 265 437.
Adres strony internetowej (url): www.glogow.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie termomodernizacji Przedszkola Publicznego nr 17 w Głogowie w ramach zadania pn: "Termomodernizacja przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Miejską Głogów"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP 271.97.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Branża budowlana: 1. Odkopanie drenażu wokół budynku - 111,420m3 2. Odkopanie odcinkami fundamentów i ścian piwnic - 538,119m3 3. Wywiezienie ziemi i gruzu wraz z kosztami składowania - 541,877m3 4 Wymiana okien piwnicznych - 10,140m2 5. Montaż doświetlaczy - 12szt. 6. Montaż drzwi aluminiowych i stalowych - 37,243m2 7. Montaż świetlików dachowych - 4szt. 8. Rurociąg drenarski - 123,800m 9. Naprawa pęknięć ścian i nadproży na elewacji - 125,500m 10. Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - 1.101,460m2 11. Okładziny schodów granitem - 75,664m2 12. Balustrady schodowe stalowe - 349,120kg 13. Nawierzchnie z kostki brukowej - 552,750m2 14. Izolacja cieplna stropodachu granulatem z wełny mineralnej - 1.012,130m2 15. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną nawierzchniową gr.5,2mm - 1.012,130m2 16. Obróbki blacharskie attyk - 157,241m2 17. Remont zadaszenia wejścia głównego i kuchennego - 2 kpl. 18. Tynki renowacyjne ścian wewnętrznych piwnic - 62,289m2 19. Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach piwnic - 1.361,070m2 20. Posadzki cementowe w piwnicach - 64,770m2 21. Hydroizolacja elastycznym szlamem podłoży piwnic - 296,370m2 22. Posadzki z płytek w pomieszczeniach piwnic - 367,617m2 23. Wykonanie i montaż LOGO - 1szt. 24. Montaż zwodów instalacji odgromowej w rurkach Instalacja c.o.: 1. Demontaż grzejników żeliwnych członowych - 152 kpl. 2. Demontaż zaworów grzejnikowych lub dwuzłączek Fi 15-20mm - 152 szt. 3. Demontaż zaworów zaporowych i redukcyjnych o połączeniach kołnierzowych Fi 40mm - 8 szt. 4. Demontaż rurociągów stalowych czarnych łączonych przez spawanie, o średnicy Fi 10-50mm - 1198 m 5. Demontaż rozdzielacza z rur stalowych o średnicy Fi200mm - 4,0 m 6. Zrywanie izolacji termicznej gipsowo-klejowej z siatką drucianą - 2,297 [100m2] 7. Roboty budowlane towarzyszące związane z w/w montażami - 1kpl. 8. Montaż rurociągów c.o. miedzianych o połączeniach lutowanych na lut miękki o śr. Fi15 - 35mm - 1198 m 9. Montaż otulin termoizolacyjnych z pianki polietylenowej powlekanych folią o grubości 6mm dla w/w rurociągów - 1198 m 10. Montaż rozdzielaczy c.o. z rur stalowych o średnicy 150mm z izolacją termiczną - 4,0 m 11. Montaż zaworów gwintowanych przelotowych kulowych mosiężnych o średnicy 40mm - 8 szt. 12. Montaż zaworów gwintowanych ze spustem o średnicy 15mm - 2 szt. 13. Montaż odpowietrzników automatycznych Fi15mm - 2 szt. 14. Montaż grzejników stalowych panelowych z wkładką zaworową o wysokości 400, 500, 600, 900mm typu KV-11, KV-21, KV-22, KV-33 - 141 szt. 15. Montaż grzejników aluminiowych panelowych z wkładką zaworową o wysokości 600mm typu KV-33 - 1 szt. 16. Montaż grzejników stalowych panelowych z wkładką zaworową o wysokości 500 i 900mm typu C-33, V33 - 10 szt. 17. Montaż głowic termostatycznych wzmocnionych z zakresem nastaw 6-28°C do wkładek zaworowych z czujnikiem gazowym - 123szt. 18. Montaż głowic termostatycznych z zakresem nastaw 6-28°C z kapilarą wyniesioną - 29 szt. 19. Montaż zaworów grzejnikowych powrotnych o śr. nominalnej Fi15mm - 152 szt. 20. Obudowy grzejników inst. z płyt gipsowo - kartonowych na konstrukcji nośnej - 58 m2 21. Roboty budowlane towarzyszące i demontażowe budowlane (zgodnie z przedmiarem robót) - 1kpl.
II.4) Główny kod CPV: 45.45.50.00 - 45.45.50.00
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
22.10.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany przewidziane w SIWZ -roboty zaniechane zgodnie Protokołem nr 1 z 05.09.2018 na kwotę 81.725,13 zł netto,aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres robót dodatkowych został ustalony w Protokole konieczności nr 2/2018 z dnia 05.09.2018r. na kwotę 80.960,21 zł netto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
I. Zakres robót dodatkowych został ustalony w Protokole konieczności Nr 2/2018 z dnia 05.09.2018r. na kwotę 80.960,21 zł netto tj. 99.581,06 zł brutto:
Branża budowlana:
1. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
2. Remont zadaszeń wejścia głównego i kuchennego
3. Malowanie farbami starych tynków
4. Wykonanie tynków wewnętrznych ścian piwnic
5. Obsadzenie drzwi w piwnicy
Branża sanitarna:
1. Wymiana starej instalacji wodnej na PVC w piwnicy
2. Wymiana starej części instalacji żeliwnej kanalizacji w piwnicy
3. Remont obudowy grzejników po wymianie całej instalacji co.
4. Remont studzienek połączeniowych - osadników drenażu zewnętrznego i regulacja pionowa studzienek.
Branża elektryczna:
1. Montaż nowych lamp zewnętrznych nad wejściami
2. Wymiana części starej instalacji oświetleniowej w piwnicy
3. Wymiana części starych opraw oświetlówkowych w piwnicy
4. Wymiana starych drzwiczek złącza kablowego.
Roboty zaniechane protokół konieczności nr 1/2018 z 05.09.2018r.
1. Zaniechano wykonania opaski z otoczaków ze względu na bezpieczeństwo dzieci, zamieniając na kostkę betonową.
2. Zaniechano wykonania iniekcji ścian fundamentowych po wykonaniu badania wilgotności i z uwagi na fakt, że ściany są żelbetowe.
3. Odstąpiono od remontu starego żelbetowego zadaszenia, zastępując je nowym dającym więcej światła dziennego w przedsionku.
4. Odstąpiono od montażu jednego naświetla przy okienku piwnicznym, które znajduje się nad poziomem terenu.
5. Zaniechano wykonania części nowego drenażu, po wykonaniu odkrywki starego i decyzji o pozostawieniu z uwagi na dobry jego stan i drożność.
6. Zaniechano wykonania nowych studzienek połączeniowych drenażu, pozostawiając stare i wykonując ich remont.
7. Zaniechano montażu parapetów granitowych, bo faktyczna ilość jest mniejsza od zamieszczonej w przedmiarze inwestorskim.
8. Zaniechano uzupełnienia ścian z klinkieru, wystarczyła tylko naprawa.
9.Zaniechano wykonania obudowy szachtów płytami gipsowo-kartonowymi, po konsultacji z projektantem.
I. Zakres robót dodatkowych został ustalony w Protokole konieczności Nr 2/2018 z dnia 05.09.2018r. na kwotę 80.960,21 zł netto tj. 99.581,06 zł brutto:
Branża budowlana:
1. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej
2. Remont zadaszeń wejścia głównego i kuchennego
3. Malowanie farbami starych tynków
4. Wykonanie tynków wewnętrznych ścian piwnic
5. Obsadzenie drzwi w piwnicy
Branża sanitarna:
1. Wymiana starej instalacji wodnej na PVC w piwnicy
2. Wymiana starej części instalacji żeliwnej kanalizacji w piwnicy
3. Remont obudowy grzejników po wymianie całej instalacji co.
4. Remont studzienek połączeniowych - osadników drenażu zewnętrznego i regulacja pionowa studzienek.
Branża elektryczna:
1. Montaż nowych lamp zewnętrznych nad wejściami
2. Wymiana części starej instalacji oświetleniowej w piwnicy
3. Wymiana części starych opraw oświetlówkowych w piwnicy
4. Wymiana starych drzwiczek złącza kablowego.
Roboty dodatkowe Protokół konieczności nr 2/2018 z dnia 05.09.2018r.
1. Z uwagi na dzieci na placu zabaw i po decyzji projektanta zamieniono opaskę wokół budynku z kamieni - otoczaków na kostkę betonową.
2. Remont zadaszeń po odkrywkach rozszerzono z uwagi na bardzo zły stan techniczny.
3. Po wymianie całej instalacji c.o. w obiekcie i remoncie piwnic, konieczna jest naprawa tynków i malowanie ścian.
4. Z uwagi na zły stan techniczny drzwi wewnętrznych w piwnicy wymieniono 2 szt. na nowe.
5. Wymiana części starej instalacji kanalizacyjnej i wodnej konieczna z uwagi na zły stan techniczny.
6. Remont obudowy grzejników konieczny jest po wymianie grzejników na nowe o innych wymiarach.
7. Odstępując od montażu nowych studzienek drenażowych należy wykonać remont starych i regulację pionową.
8. Konieczna jest wymiana starych lamp oświetleniowych zewnętrznych wraz z częścią instalacji z uwagi na docieplenie elewacji i zły stan techniczny.
9. Po robotach rozbiórkowych w dwóch pomieszczeniach piwnic konieczna jest wymiana części instalacji oświetleniowej i lamp, które są starego typu.
10. Z uwagi na zły stan techniczny i bezpieczeństwo konieczna jest wymiana dwóch drzwiczek złącza kablowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana dot. realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nie objętych zamówieniem podstawowym. Zamawiający powierza wykonanie robót dotychczasowemu Wykonawcy, gdyż ze względu na charakter robót i ograniczenia w zakresie placu budowy ze względów technicznych dotyczących konieczności zagwarantowania tych samych standardów wykonania, konieczności wykonania zadania przy użyciu tych samych materiałów i technologii, utrzymania warunków gwarancji i rękojmi nie jest zasadnym powierzenie ich innemu Wykonawcy niż podstawowy.
Wprowadzenie innego wykonawcy na przekazany dla podstawowego Wykonawcy plac budowy stanowiło by istotną niedogodność dla Zamawiającego w zakresie zapewnienia koordynacji robót, nadzoru nad nimi, zaburzało by lub wręcz uniemożliwiało prawidłowe egzekwowanie odpowiedzialności.
Przeprowadzenie wyboru innego Wykonawcy w jednym z trybów dopuszczonych ustawą Pzp jest obarczone wysokim ryzykiem braku rezultatu pozyskania innego Wykonawcy bądź pozyskaniem Wykonawcy z ofertą niekorzystną ekonomicznie dla Zamawiającego.
Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
- Remonty miejscowe dróg powiatowych Powiatu Głogowskiego masą bitumiczną na gorąco
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz fabrycznie nowej kosiarki wrzecionowej"
- Uszczelnienie sieci kanalizacyjnej poprzez montaż rękawów żywicznych na terenie Głogowskiego Szpital Powiatowego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.