eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO p.n. "PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I NOWORODKOWEGO" WYKONYWANEGO W RAMACH INWESTYCJI "MODERNIZACJA ODDZIAŁÓWGINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO, NOWORODKOWEGO ORAZ PSYCHIATRYCZNEGO SŁUŻĄCE POPRAWIE JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH DLA MIESZKAŃCÓW POWIATU OŚWIĘCIMSKIEGO I OKOLIC"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-09

Ogłoszenie nr 500242634-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.

Oświęcim: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO p.n. "PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I NOWORODKOWEGO" WYKONYWANEGO W RAMACH INWESTYCJI "MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW: GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO, NOWORODKOWEGO ORAZ PSYCHIATRYCZNEGO SŁUŻĄCE POPRAWIE JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH DLA MIESZKAŃCÓW POWIATU OŚWIĘCIMSKIEGO I OKOLIC"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I NOWORODKOWEGO" WYKONYWANEGO W RAMACH INWESTYCJI "MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW: GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO, NOWORODKOWEGO ORAZ PSYCHIATRYCZNEGO SŁUŻĄCE POPRAWIE JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH DLA MIESZKAŃCÓW POWIATU OŚWIĘCIMSKIEGO I OKOLIC"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554316-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500107042-N-2018,500113473-N-2018, 500113473-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500170180-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 000304409, ul. ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338448230, e-mail zamowienia@szpital.oswiecim.pl, faks 338448384.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.oswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpital.oswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO p.n. "PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I NOWORODKOWEGO" WYKONYWANEGO W RAMACH INWESTYCJI "MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW: GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO, NOWORODKOWEGO ORAZ PSYCHIATRYCZNEGO SŁUŻĄCE POPRAWIE JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH DLA MIESZKAŃCÓW POWIATU OŚWIĘCIMSKIEGO I OKOLIC"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZOZ.DZP.271.1.V.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego p.n. "Przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego i Noworodkowego" wykonywanego w ramach inwestycji "Modernizacja Oddziałów: Ginekologiczno-Położniczego, Noworodkowego oraz Psychiatrycznego służące poprawie jakości i dostępności udzielanych świadczeń zdrowotnych dla mieszkańców powiatu oświęcimskiego i okolic" - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:

39130000-2,

39143110-0,

39141300-5,

39112000-0,

33192000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 09.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

FORNICA Jarosław Pataluch, , ul. gen. Józefa Sowińskiego 12/3, 80-143, Gdańsk, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 137730.20 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terninu dostarczenia i zamontowania przedmiotu zamówienia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zakończenie robót budowlanych

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.