To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-09
Ogłoszenie nr 500242277-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.
Miasto Opole: Zaprojektowanie oraz druk materiałów edukacyjno-informacyjnych w ramach projektu "Wspólna akcja segregacja - działania informacyjno-edukacyjne dotyczące gospodarki odpadami w gminach Opole, Komprachcice i Turawa"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wspólna akcja segregacja - działania informacyjno-edukacyjne dotyczące gospodarki odpadami w gminach Opole, Komprachcice i Turawa
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602629-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000,
ul. Rynek-Ratusz
-,
45-015
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 44 38 702, e-mail
pzp@um.opole.pl, faks
77 44 58 326.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie oraz druk materiałów edukacyjno-informacyjnych w ramach projektu "Wspólna akcja segregacja - działania informacyjno-edukacyjne dotyczące gospodarki odpadami w gminach Opole, Komprachcice i Turawa"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.042.2.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań podczas prelekcji: 1.1 Zaprojektowanie i wydruk dyplomów (4.000 szt.) 1.2 Zaprojektowanie i wydruk broszury podsumowującej edukację w trakcie trwania projektu (500 szt.) Zadanie 2 - Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań związanych z konkursami ekologicznymi: 2.1 Zaprojektowanie i wydruk kalendarza ilustrowanego kolorowymi zdjęciami prac plastycznych wybranych w drodze konkursu o rozdzielczości minimalnej 300 dpi, o tematyce związanej z gospodarką odpadami komunalnymi (600 szt.) Zadanie 3 - Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań podczas festynów: 3.1 Ulotka informująca o festynach (5.000 szt.) 3.2 Plakat informujący o festynach (500 szt.) 3.3 Zaprojektowanie i wydruk identyfikatorów (40 szt.) 3.4 Wydruk naklejek z Muchą Odpaduchą (2.000 szt.) Zadanie 4 - Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań związanych z kampanią "Niebieski Pojemnik": 4.1 Wydruk książeczek "Ekologiczna kolorowanka dla najmłodszych" (1.000 szt.) 4.2 Książeczka: "Odpady wczoraj surowce dziś" (1.000 szt.) 4.3 Zaprojektowanie i wydruk książeczki edukacyjnej poświęconej niebieskiemu pojemnikowi (3.000 szt.) 4.4 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka dotycząca pojemnika bio na podstawie projektu przesłanego przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści) (5.000 szt.) 4.5 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka dotycząca złej segregacji na podstawie projektu przesłanego przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści) (5.000 szt.) 4.6 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka dotycząca zasad segregacji w zabudowie zamieszkałej na podstawie projektu przesłanego przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści) (5.000 szt.) 4.7 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka dotycząca zasad dla zabudowy niezamieszkałej na podstawie projektu przesłanego przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści) (2.500 szt.) 4.8 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka "Proste rady na odpady" na podstawie projektu przesłanego przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści) (2.500 szt.) 4.9 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka dotycząca niebieskiego pojemnika) (30.000 szt.) 4.10 Zaprojektowanie i wydruk plakatów w zakresie segregacji odpadów (plakat dotyczący niebieskiego pojemnika) (1.000 szt.) 4.11 Zaprojektowanie i wydruk czterech rodzajów tablic PVC. Trzy rodzaje tablic na podstawie projektów przesłanych przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści. Jedna tablica (niebieski pojemnik) - zaprojektowanie po stronie Wykonawcy (4x250 szt., łącznie 1.000 szt.) 4.12 Zaprojektowanie i wydruk planów lekcji z informacją o niebieskim pojemniku (2.000 szt.) 4.13 Zaprojektowanie i wydruk poradnika odpadowego w formie broszury (4.000 szt.) 4.14 Wydruk naklejek z Wróżką Odpadusią (2.000 szt.) Zadanie 5 - Zaprojektowanie (projekt graficzny, skład) i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych dla mieszkańców miasta w zakresie działań związanych z odpadami niebezpiecznymi wydzielonymi z odpadów komunalnych i spalania odpadów w piecach: 5.1. Komiks edukacyjny o skutkach spalania odpadów w domowych piecach (20.000 szt.) 5.2. Ulotka-zawieszka na drzwi (30.000 szt.) 5.3. Plakat edukacyjny o skutkach spalania odpadów w piecach (Nakład: 500 szt.) 5.4. Ulotki edukacyjno-informacyjne dotyczące poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, tj: 5.4.1. przeterminowanych leków (30.000 szt.) 5.4.2. zużytych termometrów (30.000 szt.) 5.4.3. zużytych baterii (30.000 szt.) 5.4.4. pozostałych odpadów niebezpiecznych zbieranych systemem mobilnym (30.000 szt.) 5.4.5. zakazu spalania odpadów (40.000 szt.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań podczas prelekcji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7679.60
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDIAKOLOR Osieccy Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3280
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań związanych z konkursami ekologicznymi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6645.80
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDIAKOLOR Osieccy Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2394
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań podczas festynów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3421.50
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia SIL-VEG-DRUK S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1761.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań związanych z kampanią "Niebieski Pojemnik" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98642.50
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamy Eureka Plus B.Fedorowicz R.Fedorowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42950
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zaprojektowanie (projekt graficzny, skład) i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych dla mieszkańców miasta w zakresie działań związanych z odpadami niebezpiecznymi wydzielonymi z odpadów komunalnych i spalania odpadów w piecach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61600
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drularnia SIL-VEG-DRUK S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46240
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP-2 Remont instalacji elektrycznych w budynku szkoły
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego do Zespołu Gruntów i Geotechniki Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddziału w Opolu ( 3 części )
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup wraz z dostawą produktów uroginekologicznych (z podziałem na 3 zadania)
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Zakup i dostawa bezprzewodowych stymulatorów serca dla Pracowni Elektrofizjologii.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i druk albumu "Magiczne miejsca. Vademecum Powiatu Bialskiego"
- "Druk i dostawę publikacji na potrzeby Wydawnictwa Warsztatów Kultury w Lublinie, w tym projektu "LEE" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu "Kreatywna Europa"
- 78.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego druku i dostawy materiałów promocyjnych i konferencyjnych na potrzeby Centrum Promocji i Komunikacji UJ.
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych
- Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Druk magazynu POWIDOKI wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.