eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zaprojektowanie oraz druk materiałów edukacyjno-informacyjnych w ramach projektu "Wspólna akcja segregacja - działania informacyjno-edukacyjne dotyczące gospodarki odpadami w gminach Opole, Komprachcice i Turawa"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-09

Ogłoszenie nr 500242277-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.

Miasto Opole: Zaprojektowanie oraz druk materiałów edukacyjno-informacyjnych w ramach projektu "Wspólna akcja segregacja - działania informacyjno-edukacyjne dotyczące gospodarki odpadami w gminach Opole, Komprachcice i Turawa"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wspólna akcja segregacja - działania informacyjno-edukacyjne dotyczące gospodarki odpadami w gminach Opole, Komprachcice i Turawa

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602629-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000, ul. Rynek-Ratusz -, 45-015 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 44 38 702, e-mail pzp@um.opole.pl, faks 77 44 58 326.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie oraz druk materiałów edukacyjno-informacyjnych w ramach projektu "Wspólna akcja segregacja - działania informacyjno-edukacyjne dotyczące gospodarki odpadami w gminach Opole, Komprachcice i Turawa"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.042.2.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 - Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań podczas prelekcji: 1.1 Zaprojektowanie i wydruk dyplomów (4.000 szt.) 1.2 Zaprojektowanie i wydruk broszury podsumowującej edukację w trakcie trwania projektu (500 szt.) Zadanie 2 - Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań związanych z konkursami ekologicznymi: 2.1 Zaprojektowanie i wydruk kalendarza ilustrowanego kolorowymi zdjęciami prac plastycznych wybranych w drodze konkursu o rozdzielczości minimalnej 300 dpi, o tematyce związanej z gospodarką odpadami komunalnymi (600 szt.) Zadanie 3 - Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań podczas festynów: 3.1 Ulotka informująca o festynach (5.000 szt.) 3.2 Plakat informujący o festynach (500 szt.) 3.3 Zaprojektowanie i wydruk identyfikatorów (40 szt.) 3.4 Wydruk naklejek z Muchą Odpaduchą (2.000 szt.) Zadanie 4 - Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań związanych z kampanią "Niebieski Pojemnik": 4.1 Wydruk książeczek "Ekologiczna kolorowanka dla najmłodszych" (1.000 szt.) 4.2 Książeczka: "Odpady wczoraj surowce dziś" (1.000 szt.) 4.3 Zaprojektowanie i wydruk książeczki edukacyjnej poświęconej niebieskiemu pojemnikowi (3.000 szt.) 4.4 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka dotycząca pojemnika bio na podstawie projektu przesłanego przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści) (5.000 szt.) 4.5 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka dotycząca złej segregacji na podstawie projektu przesłanego przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści) (5.000 szt.) 4.6 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka dotycząca zasad segregacji w zabudowie zamieszkałej na podstawie projektu przesłanego przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści) (5.000 szt.) 4.7 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka dotycząca zasad dla zabudowy niezamieszkałej na podstawie projektu przesłanego przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści) (2.500 szt.) 4.8 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka "Proste rady na odpady" na podstawie projektu przesłanego przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści) (2.500 szt.) 4.9 Zaprojektowanie i wydruk ulotek w zakresie segregacji odpadów (ulotka dotycząca niebieskiego pojemnika) (30.000 szt.) 4.10 Zaprojektowanie i wydruk plakatów w zakresie segregacji odpadów (plakat dotyczący niebieskiego pojemnika) (1.000 szt.) 4.11 Zaprojektowanie i wydruk czterech rodzajów tablic PVC. Trzy rodzaje tablic na podstawie projektów przesłanych przez Zamawiającego. Wymagana jest aktualizacja treści. Jedna tablica (niebieski pojemnik) - zaprojektowanie po stronie Wykonawcy (4x250 szt., łącznie 1.000 szt.) 4.12 Zaprojektowanie i wydruk planów lekcji z informacją o niebieskim pojemniku (2.000 szt.) 4.13 Zaprojektowanie i wydruk poradnika odpadowego w formie broszury (4.000 szt.) 4.14 Wydruk naklejek z Wróżką Odpadusią (2.000 szt.) Zadanie 5 - Zaprojektowanie (projekt graficzny, skład) i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych dla mieszkańców miasta w zakresie działań związanych z odpadami niebezpiecznymi wydzielonymi z odpadów komunalnych i spalania odpadów w piecach: 5.1. Komiks edukacyjny o skutkach spalania odpadów w domowych piecach (20.000 szt.) 5.2. Ulotka-zawieszka na drzwi (30.000 szt.) 5.3. Plakat edukacyjny o skutkach spalania odpadów w piecach (Nakład: 500 szt.) 5.4. Ulotki edukacyjno-informacyjne dotyczące poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, tj: 5.4.1. przeterminowanych leków (30.000 szt.) 5.4.2. zużytych termometrów (30.000 szt.) 5.4.3. zużytych baterii (30.000 szt.) 5.4.4. pozostałych odpadów niebezpiecznych zbieranych systemem mobilnym (30.000 szt.) 5.4.5. zakazu spalania odpadów (40.000 szt.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań podczas prelekcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7679.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDIAKOLOR Osieccy Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podchorążych 11
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3280
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3280
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7257
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań związanych z konkursami ekologicznymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6645.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDIAKOLOR Osieccy Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podchorążych 11
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2394
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2394
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7200
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań podczas festynów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3421.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drukarnia SIL-VEG-DRUK S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1761.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1761.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6765
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zaprojektowanie i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby działań związanych z kampanią "Niebieski Pojemnik"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98642.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamy Eureka Plus B.Fedorowicz R.Fedorowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 11/10
Kod pocztowy: 35-030
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42950
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42950
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 154500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zaprojektowanie (projekt graficzny, skład) i wydruk materiałów edukacyjno-informacyjnych dla mieszkańców miasta w zakresie działań związanych z odpadami niebezpiecznymi wydzielonymi z odpadów komunalnych i spalania odpadów w piecach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61600
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drularnia SIL-VEG-DRUK S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46240
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46240
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110750
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.