To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-09
Ogłoszenie nr 500242168-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.
Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna: Równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 roku - Etap II" Zakres I - Równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Zakres II - Równanie i profilowanie dróg wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602952-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Krajowy numer identyfikacyjny 1327104500000,
ul. Piaseczyńska
77,
05-520
Konstancin-Jeziorna, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 484 23 00 , e-mail
zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks
+48 22 484 23 09.
Adres strony internetowej (url): www.konstancinjeziorna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 roku - Etap II" Zakres I - Równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Zakres II - Równanie i profilowanie dróg wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP. 271.32.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: 1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne wykonanie robót budowlanych z zakresu naprawy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej: Zakres I - Równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Zakres II - Równanie i profilowanie dróg wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. Drogi o nawierzchni gruntowej (drogi gruntowe), zgodnie z art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.), to drogi inne niż drogi twarde (drogi twarde - drogi z jezdnią o nawierzchni bitumicznej, betonowej, kostkowej, klinkierowej, brukowcowej, z płyt betonowych lub kamienno-betonowych, jeżeli długość nawierzchni przekracza 20 m). 2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1 Zadanie realizowane będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego. Zlecenia będą przekazywane drogą elektroniczną lub faksem, a następnie potwierdzane w formie pisemnej. Dniem otrzymania zlecenia przez Wykonawcę będzie dzień przesłania wiadomości elektronicznej lub faksu. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu fakt otrzymania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem. 2.2 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót w terminie 10 dni roboczych od dnia wprowadzenia na budowę. Termin ten może być przedłużony ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne lub nieprzewidziane czynniki techniczne. Ewentualne przedłużenie terminu zakończenia robót wymaga uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego, po pisemnym wystąpieniu Wykonawcy oraz wskazaniu przez Wykonawcę przyczyn przedłużenia terminu zakończenia robót z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy. 2.3 W przypadku, gdy uszkodzenie nawierzchni mogłoby spowodować zagrożenie dla użytkowników dróg lub pojazdów, wymagany jest jednodniowy termin rozpoczęcia prac. Termin ten nie będzie mógł być przedłużony ze względu na niewłaściwe warunki atmosferyczne oraz czynniki techniczne, nie leżące po stronie Wykonawcy. 2.4 Roboty w ramach zleceń należy realizować nieprzerwanie, w ciągu kolejnych dni roboczych, aż do całkowitego zakończenia realizacji zlecenia. Ilekroć mowa jest o dniach roboczych, należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2.5 W przypadku przekroczenia terminu zakończenia realizacji robót, o którym mowa w pkt 2.2, Zamawiający wyśle wiadomość drogą elektroniczną lub faksem do Wykonawcy z wezwaniem do zakończenia robót, wskazując jednocześnie nowy termin zakończenia robót, co następnie zostanie potwierdzone pisemnie przez Wykonawcę. Niepodjęcie robót przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania powyższego wezwania lub przekroczenie terminu, który zostanie wskazany w powyższym wezwaniu, uprawnia Zamawiającego do naliczania kary umownej określonej we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), począwszy od dnia następnego po dniu przekazania wezwania. 2.6 Wykonawca udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 6 miesięcy na wykonane roboty, o których mowa w SST w pkt 2.1-2.10 oraz 2.12-2.14 na okres 6 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru. 2.7 Szczegółowy opis robót, które będą wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia jest zawarty w Specyfikacjach Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 2.8 Zlecenia będą rozliczane na podstawie obmiaru powykonawczego, zaakceptowanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Obmiary powykonawcze będą uwzględniały faktyczne czynności wykonane przez Wykonawcę w celu osiągnięcia wymaganego efektu technicznego i estetycznego. 2.9 Suma wartości wszystkich zleceń wykonanych w oparciu o zawartą umowę nie może przekroczyć kwoty umowy, która będzie wiązała Zamawiającego i Wykonawcę. 2.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 2.11 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. 2.12 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku rozpoznania lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 2.13 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej, o której mowa w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy w STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów (materiałów i technologii wykonania) wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w złożonej ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. 3. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 3.1 Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio roboty remontowe były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Ustalenie wymiaru zatrudnienia zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 36 godzin tygodniowo. 3.2 Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) Aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 3.1, są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. b) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
248850
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SOUTH STREAM SPÓŁKA AKCYJNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
423181.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Montaż modułów fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na potrzeby własne budynku Urzędu Gminy Konstancin-Jeziorna przy ul. Piaseczyńskiej 77.
- Zakup i dostawa sadzeniaków i środków chemicznych na ziemniaka
- Dostawa wyrobów medycznych (mopy jednorazowe, mata podłogowa, zestaw śródoperacyjnej osłony na sondę USG, osłona na aparaturę RTG itd.) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Lubin.
- Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych nr 107957B i nr 107923B w miejscowości Jabłonka-Świerczewo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka - Łobozew polegającej na budowie chodnika
- "Modernizacja dróg gminnych usprawniająca system komunikacyjny w Gminie Busko-Zdrój"
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zagórz
- "Remont cząstkowy oraz likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w 2024 roku"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.