eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa zjazdu technicznego na plażę w Mrzeżynie km 353,27

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-09

Ogłoszenie nr 500241877-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie: Budowa zjazdu technicznego na plażę w Mrzeżynie km 353,27

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610304-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14501700000, ul. Plac Batorego 4, 70207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4403423, 4403523, e-mail zamowienia@ums.gov.pl, faks 914 403 441.
Adres strony internetowej (url): www.ums.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa zjazdu technicznego na plażę w Mrzeżynie km 353,27

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PO.II.370.ZZP-3.43.18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty należy wykonać zgodnie z Opracowaniem projektowym pn. "Budowa zjazdu technicznego na plażę poprzez rozbudowę ulicy Świerczewskiego i Słonecznej w m. Mrzeżyno wykonanym przez firmę PROJEKTY BUDOWY DRÓG Ernest Klos, ul. Fabryczna 2B, 70 - 300 Gryfice. Uwaga: Różnica pomiędzy tytułami zamówienia i projektu wynika z faktu, iż do realizacji przyjęto jedynie odcinek znajdujący się w pasie techniczny. Ulica Świerczewskiego w Mrzeżynie obecnie nosi nazwę Zachodnia. 1. Planowany zjazd (długość całkowita L=136,0m), pod względem konstrukcyjnym, składa się z dwóch części: Część I Odcinek od strony morza - część hydrotechniczna 1) Odcinek od strony morza posadowiony pośrednio (część hydrotechniczna długość 46,30m): a) płyta żelbetowa o długości 33,06 m, posadowiona na palach, szerokość całkowita zjazdu 4,5 m, szerokości użytkowej 4,0 m, o rzędnej górnej krawędzi płyty zjazdu od strony plaży +0,40m npm b) skarpy o nachyleniu 1:2, umocnione geokratą ułożoną na geowłókninie, z wypełnieniem oczek żwirem i pospółka c) stopa wydmy przy zjeździe zabezpieczona za pomocą gwiazdobloków i piramidek Kardzisa, skarpy w górnej części odcinka umocnione geokratą ułożoną na geowłókninie z wypełnieniem oczek żwirem i pospółka 2) Odcinek przejściowy, należący do cz. hydrotechnicznej lecz posadowiony bezpośrednio na gruncie podparty stalową ścianką szczelną a) nawierzchnia z kostki brukowej , szerokość 4,0 m i długość 13,5 m, b) skarpy o nachyleniu 1:1, umocnione geokratą ułożoną na geowłókninie z wypełnieniem oczek żwirem i pospółka. 3) Zasadniczy odcinek zjazdu) usytuowany od strony morza zaprojektowano w postaci płyty żelbetowej o grubości 40 cm, która będzie posadowiona pośrednio na żelbetowych palach wierconych typu CFA o średnicy 500 mm i długości 9,0 m Zastosowane pale są wykonywane bezpośrednio na placu budowy, bezwstrząsowo (bez wytwarzania nadmiernego hałasu, co ma znaczenie w miejscowości wypoczynkowej) i koszt ich wytworzenia jest stosunkowo niski w porównaniu z innymi rodzajami pali. 4) Rozstaw podpór palowych wynosi 5,0 m, a rozstaw pali w podporach 2.50 m. Pale na długości 9,0 m licząc od ich głowic należy zazbroić 9. prętami ? 20 mm ze stali B500SP (spirala z pręta ? 8 mm, skok 10 cm, stal S235JR), i wypełnić betonem klasy C35/45. 5) Projektowana płyta zjazdu ma długość 33,06 m, szerokość 4.50 m i grubość 0,40 m. Płyta ta na odcinku gdzie będzie przechodziła przez wydmę ma kształt szerokiej rynny tzn. jej brzegi zakończone są pionowymi ściankami o wysokości 50 cm. Ścianki te będą stanowiły podparcie dla stopy skarpy wydmy oraz pozwolą na to, że plażowicze będą mogli na nich usiąść. Od stopy wydmy w stronę morza płyta zjazdu będzie płaska tzn. nie będzie miała wyżej opisanych murków, aby w jak najmniejszym stopniu zakłócić naturalny układ plaży i ruch piasku. Płytę zjazdu należy wykonać z betonu klasy C35/45 (klasa ekspozycji XS3) oraz prętów zbrojeniowych ze stali klasy A-III o znaku B500SP. 6) Do wykonania betonu należy zastosować cement hutniczy CEM III/A-32.5 NA wg PN-B-19701:1997 (o niskim cieple hydratacji), oraz kruszywo nie alkaliczne. 7) Powierzchnię zjazdu (betonu) należy starannie wykończyć tj. dokładnie wyrównać i zatrzeć na "ostro" lub przegładzić średnio twardą szczotką z końskiego włosia, (prostopadle do osi zjazdu), która pozostawi odpowiednią, nieśliską fakturę. 8) Płyta zjazdu po kilku godzinach od wykonania wierzchniej warstwy musi być utrzymywana w stanie ciągłej wilgotności (nawilżana) przez okres 14 dni. Na płycie zjazdu należy rozścielić geowłókninę i przykryć ją folią. Następnie od góry co kilka godzin trzeba polewać geowłókninę wodą, która powoli będzie spływała w dół w stronę plaży. Do polewania należy przywozić czysta wodę beczkowozami. Pielęgnacja betonu musi być sprawdzanai potwierdzana w dzienniku budowy co 2 ¸ 3 dni przez nadzór inwestorski.Po upływie minimum 18 dni od momentu ukończenia betonowania płyty zjazdu, jej powierzchnię należy pokryć Litorinem I, a następnie po upływie jednej doby Litorinem II. Pokrycie powierzchni betonowej ww. preparatami ma na celu jej utwardzenie, zmniejszenie nasiąkliwości oraz zwiększenie odporności na ścieranie udarowe i potoczyste.Nakładanie Litorinu I i II należy prowadzić zgodnie z instrukcją stosowania uzyskaną od dystrybutora. 9) Na styku płyty zjazdu z odcinkiem drogi dojazdowej zaprojektowano tzw. "przyczółek" (odcinek przejściowy, który zapobiegnie destrukcji drogi na ww. styku po kilkunastu latach po wybudowaniu zjazdu, ponieważ na skutek cofania się brzegu morskiego zostanie częściowo odkryta górna część płyty zjazdu. Zaprojektowany przyczółek pozwoli na zachowanie stateczności skarpy wydmy na styku płyty zjazdu z drogą dojazdową. Zaprojektowano go z grodzic GU8N i żelbetowego oczepu. Ściana ustawiona prostopadle do osi zjazdu ma długość 4,0 m, a ściany równoległe do ww. osi mają długość 3,0 m. Przy ścianie odwodnej przyczółka należy wykonać filtr odwrotny a w grodzicy na jego wysokości wypalić otwory ?20 mm co 8cm. 10) Na głowicy ścian zaprojektowano żelbetowy oczep z betonu klasy C30/37 (klasa ekspozycji XS1) i prętów zbrojeniowych ? 10 i 12 mm (stal klasy A-III o znaku B500SP). W oczepie przewidziano wcięcie, które posłuży do oparcia płyt przejściowych tj. typowych płyt drogowych 3´1,5´0,15 m. 11) Przy zjeździe, od strony morza, stopa wydmy zabezpieczona zostanie gwiazdoblokami o masie ca 0,8 t i piramidkami Kardzisa o masie ca 0,200 t. Gwiazdobloki zostaną ułożone na geowłókninie igłowanej o masie jednostkowej 800 g/m2, a piramidki na geowłókninie igłowanej o masie jednostkowej 300 g/m2 Przestrzenie między piramidkami do połowy ich wysokości wypełnić otoczakami o ?10÷20 cm, a następnie zasypać je całkowicie piaskiem plażowym pochodzącym z profilowania zjazdu. 12) Projektowane skarpy wydmy jakie zostaną wykształcone wzdłuż zjazdu będą miały nachylenie 1:2. Skarpy wydmy na odcinku przejściowym i na części odcinka zasadniczego zostaną umocnione geokratą ułożoną na geowłókninie igłowanej o masie powierzchniowej 300 g/m2. Oczka geokraty zostaną wypełnione warstwą żwiru o grubości 10 cm (frakcja 8-16 mm). Na części odcinka zasadniczego skarpy zostaną pokryte dziesięciocentymetrową warstwą humusu i zostaną wykonane nasadzenia trawy wydmuchrzycy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 534255.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Sanus
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kamienna 36
Kod pocztowy: 70-734
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 610465.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 610465.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 610465.18
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.