To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-09
Ogłoszenie nr 500241877-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.
Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie: Budowa zjazdu technicznego na plażę w Mrzeżynie km 353,27
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610304-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14501700000,
ul. Plac Batorego
4,
70207
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 4403423, 4403523, e-mail
zamowienia@ums.gov.pl, faks
914 403 441.
Adres strony internetowej (url): www.ums.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa zjazdu technicznego na plażę w Mrzeżynie km 353,27
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PO.II.370.ZZP-3.43.18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty należy wykonać zgodnie z Opracowaniem projektowym pn. "Budowa zjazdu technicznego na plażę poprzez rozbudowę ulicy Świerczewskiego i Słonecznej w m. Mrzeżyno wykonanym przez firmę PROJEKTY BUDOWY DRÓG Ernest Klos, ul. Fabryczna 2B, 70 - 300 Gryfice. Uwaga: Różnica pomiędzy tytułami zamówienia i projektu wynika z faktu, iż do realizacji przyjęto jedynie odcinek znajdujący się w pasie techniczny. Ulica Świerczewskiego w Mrzeżynie obecnie nosi nazwę Zachodnia. 1. Planowany zjazd (długość całkowita L=136,0m), pod względem konstrukcyjnym, składa się z dwóch części: Część I Odcinek od strony morza - część hydrotechniczna 1) Odcinek od strony morza posadowiony pośrednio (część hydrotechniczna długość 46,30m): a) płyta żelbetowa o długości 33,06 m, posadowiona na palach, szerokość całkowita zjazdu 4,5 m, szerokości użytkowej 4,0 m, o rzędnej górnej krawędzi płyty zjazdu od strony plaży +0,40m npm b) skarpy o nachyleniu 1:2, umocnione geokratą ułożoną na geowłókninie, z wypełnieniem oczek żwirem i pospółka c) stopa wydmy przy zjeździe zabezpieczona za pomocą gwiazdobloków i piramidek Kardzisa, skarpy w górnej części odcinka umocnione geokratą ułożoną na geowłókninie z wypełnieniem oczek żwirem i pospółka 2) Odcinek przejściowy, należący do cz. hydrotechnicznej lecz posadowiony bezpośrednio na gruncie podparty stalową ścianką szczelną a) nawierzchnia z kostki brukowej , szerokość 4,0 m i długość 13,5 m, b) skarpy o nachyleniu 1:1, umocnione geokratą ułożoną na geowłókninie z wypełnieniem oczek żwirem i pospółka. 3) Zasadniczy odcinek zjazdu) usytuowany od strony morza zaprojektowano w postaci płyty żelbetowej o grubości 40 cm, która będzie posadowiona pośrednio na żelbetowych palach wierconych typu CFA o średnicy 500 mm i długości 9,0 m Zastosowane pale są wykonywane bezpośrednio na placu budowy, bezwstrząsowo (bez wytwarzania nadmiernego hałasu, co ma znaczenie w miejscowości wypoczynkowej) i koszt ich wytworzenia jest stosunkowo niski w porównaniu z innymi rodzajami pali. 4) Rozstaw podpór palowych wynosi 5,0 m, a rozstaw pali w podporach 2.50 m. Pale na długości 9,0 m licząc od ich głowic należy zazbroić 9. prętami ? 20 mm ze stali B500SP (spirala z pręta ? 8 mm, skok 10 cm, stal S235JR), i wypełnić betonem klasy C35/45. 5) Projektowana płyta zjazdu ma długość 33,06 m, szerokość 4.50 m i grubość 0,40 m. Płyta ta na odcinku gdzie będzie przechodziła przez wydmę ma kształt szerokiej rynny tzn. jej brzegi zakończone są pionowymi ściankami o wysokości 50 cm. Ścianki te będą stanowiły podparcie dla stopy skarpy wydmy oraz pozwolą na to, że plażowicze będą mogli na nich usiąść. Od stopy wydmy w stronę morza płyta zjazdu będzie płaska tzn. nie będzie miała wyżej opisanych murków, aby w jak najmniejszym stopniu zakłócić naturalny układ plaży i ruch piasku. Płytę zjazdu należy wykonać z betonu klasy C35/45 (klasa ekspozycji XS3) oraz prętów zbrojeniowych ze stali klasy A-III o znaku B500SP. 6) Do wykonania betonu należy zastosować cement hutniczy CEM III/A-32.5 NA wg PN-B-19701:1997 (o niskim cieple hydratacji), oraz kruszywo nie alkaliczne. 7) Powierzchnię zjazdu (betonu) należy starannie wykończyć tj. dokładnie wyrównać i zatrzeć na "ostro" lub przegładzić średnio twardą szczotką z końskiego włosia, (prostopadle do osi zjazdu), która pozostawi odpowiednią, nieśliską fakturę. 8) Płyta zjazdu po kilku godzinach od wykonania wierzchniej warstwy musi być utrzymywana w stanie ciągłej wilgotności (nawilżana) przez okres 14 dni. Na płycie zjazdu należy rozścielić geowłókninę i przykryć ją folią. Następnie od góry co kilka godzin trzeba polewać geowłókninę wodą, która powoli będzie spływała w dół w stronę plaży. Do polewania należy przywozić czysta wodę beczkowozami. Pielęgnacja betonu musi być sprawdzanai potwierdzana w dzienniku budowy co 2 ¸ 3 dni przez nadzór inwestorski.Po upływie minimum 18 dni od momentu ukończenia betonowania płyty zjazdu, jej powierzchnię należy pokryć Litorinem I, a następnie po upływie jednej doby Litorinem II. Pokrycie powierzchni betonowej ww. preparatami ma na celu jej utwardzenie, zmniejszenie nasiąkliwości oraz zwiększenie odporności na ścieranie udarowe i potoczyste.Nakładanie Litorinu I i II należy prowadzić zgodnie z instrukcją stosowania uzyskaną od dystrybutora. 9) Na styku płyty zjazdu z odcinkiem drogi dojazdowej zaprojektowano tzw. "przyczółek" (odcinek przejściowy, który zapobiegnie destrukcji drogi na ww. styku po kilkunastu latach po wybudowaniu zjazdu, ponieważ na skutek cofania się brzegu morskiego zostanie częściowo odkryta górna część płyty zjazdu. Zaprojektowany przyczółek pozwoli na zachowanie stateczności skarpy wydmy na styku płyty zjazdu z drogą dojazdową. Zaprojektowano go z grodzic GU8N i żelbetowego oczepu. Ściana ustawiona prostopadle do osi zjazdu ma długość 4,0 m, a ściany równoległe do ww. osi mają długość 3,0 m. Przy ścianie odwodnej przyczółka należy wykonać filtr odwrotny a w grodzicy na jego wysokości wypalić otwory ?20 mm co 8cm. 10) Na głowicy ścian zaprojektowano żelbetowy oczep z betonu klasy C30/37 (klasa ekspozycji XS1) i prętów zbrojeniowych ? 10 i 12 mm (stal klasy A-III o znaku B500SP). W oczepie przewidziano wcięcie, które posłuży do oparcia płyt przejściowych tj. typowych płyt drogowych 3´1,5´0,15 m. 11) Przy zjeździe, od strony morza, stopa wydmy zabezpieczona zostanie gwiazdoblokami o masie ca 0,8 t i piramidkami Kardzisa o masie ca 0,200 t. Gwiazdobloki zostaną ułożone na geowłókninie igłowanej o masie jednostkowej 800 g/m2, a piramidki na geowłókninie igłowanej o masie jednostkowej 300 g/m2 Przestrzenie między piramidkami do połowy ich wysokości wypełnić otoczakami o ?10÷20 cm, a następnie zasypać je całkowicie piaskiem plażowym pochodzącym z profilowania zjazdu. 12) Projektowane skarpy wydmy jakie zostaną wykształcone wzdłuż zjazdu będą miały nachylenie 1:2. Skarpy wydmy na odcinku przejściowym i na części odcinka zasadniczego zostaną umocnione geokratą ułożoną na geowłókninie igłowanej o masie powierzchniowej 300 g/m2. Oczka geokraty zostaną wypełnione warstwą żwiru o grubości 10 cm (frakcja 8-16 mm). Na części odcinka zasadniczego skarpy zostaną pokryte dziesięciocentymetrową warstwą humusu i zostaną wykonane nasadzenia trawy wydmuchrzycy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
534255.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Sanus
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
610465.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie lasera okulistycznego YAG/SLT z lampą szczelinową.
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających w lokalizacji GSM Przelewice na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
- Usługa przeniesienia Przychodni Stomatologicznej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Budowa zatoki do kontroli pojazdów w ciągu ul. Szczawiowej w Szczecinie.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- "Przebudowa ulicy Anielewicza w miejscowości Lubawka"
- Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 74 na odcinku od m. Klemensów do m. Płoskie (Projektuj i Buduj)
- "Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Alwernia w miejscowości wraz z infrastrukturą drogową i techniczną" (Przebudowa drogi gminnej nr 101252K wraz z infrastrukturą techniczną ...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.