eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawę ambulansu z wyposażeniem na potrzeby Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-09

Ogłoszenie nr 500241726-N-2018 z dnia 09-10-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny: Dostawę ambulansu z wyposażeniem na potrzeby Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604993-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500203295-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 000312567, ul. ul. Staszica 4, 37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8433201,, e-mail zam-publ@szpital-stw.com, faks 15 8433397.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-stw.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawę ambulansu z wyposażeniem na potrzeby Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Spr. 587 ZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu typu C oraz noszy z transporterem do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w SWIZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zestawienie parametrów i warunków wymaganych - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wymagany termin wykonania zamówienia: Dostawa przedmiotu zamówienia: do 10 tygodni od daty podpisania umowy (dot. zad. Nr 1 i zad. Nr 2)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1. Dostawa ambulansu sanitarnego typu C

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający powołując się na art. 93 ust.1 pkt. 4 obowiązującej ustawy Prawa zamówień publicznych, unieważnia postępowanie przetargowe w zadaniu nr 1. Dostawa ambulansu sanitarnego typu C. Uzasadnienie : Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zmówienia. W trakcie trwania postępowania przetargowego złożono jedną ofertę. Wartość oferty była wyższa o 80 472,06 zł niż kwota którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z planem finansowo - inwestycyjnym przyjętym u Zamawiającego na 2018 r. Zamawiający nie dysponuje kwotą zawartą w ofercie Wykonawcy. Ponadto decyzją Zarządu Powiatu Stalowowolskiego z dnia 22 czerwca 2017r. ze względu na złą sytuację finansową szpitala zgodnie z art. 59 ust.4 ustawy o działalności leczniczej zobowiązany jest do sporządzenia i wdrożenia planu naprawczego SP ZZOZ Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli. Kierując się koniecznością wprowadzenia daleko idących zmian pozwalających na uzyskanie oszczędności Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa noszy głównych z transporterem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RMB System S.C. A. Boryga, M. Kowalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bukowa 20/30
Kod pocztowy: 20-258
Miejscowość: LUBLIN
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.