eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarnołtówek › "Przebudowa siedziby Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych z ośrodkiem edukacji przyrodniczej w Pokrzywnej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-08

Ogłoszenie nr 500240858-N-2018 z dnia 08-10-2018 r.

Jarnołtówek: "Przebudowa siedziby Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych z ośrodkiem edukacji przyrodniczej w Pokrzywnej"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Przebudowa i wyposażenie siedziby Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych z ośrodkiem edukacji przyrodniczej w Pokrzywnej oraz wyposażenie ośrodka edukacji przyrodniczej Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych w Ładzy. Zadanie jest dofinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615610-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500065844-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500021595-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych, Krajowy numer identyfikacyjny 004501213, ul. Pokrzywna 11, 48-267 Jarnołtówek, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4397548, e-mail go@zopk.pl, faks 77 4397548.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zopk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa siedziby Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych z ośrodkiem edukacji przyrodniczej w Pokrzywnej"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OPK.KS.4.1.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres rzeczowy podstawowych robót (charakterystyczne dane) to m.in.: - wydzielenie na poziomie parteru nowych pomieszczeń: holu, sali audiowizualnej i toalety dla osób niepełnosprawnych, - wydzielenie na poziomie I piętra nowych pomieszczeń biurowych, kuchni i toalet dla uczestników zajęć i pracowników biurowych, - wydzielenie na poziomie poddasza pokoju socjalnego oraz pomieszczeń magazynowych - remont istniejących pomieszczeń piwnicy, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w całym budynku, - budowę pochylni dla niepełnosprawnych, - przebudowę strefy wejściowej wraz z przebudową schodów zewnętrznych, - przebudowę instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji itp


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45200000-9,

45300000-0,

45110000-1,

45310000-3,

45330000-9,

45420000-7,

45430000-0,

45440000-3,

45450000-6,

45111000-8,

45232000-2,

45262000-1,

45311000-0,

45316000-5,

45421000-4,

45442000-7,

45223500-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 2018-09-30

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć zmian dokumentacji projektowej których efektem jest konieczność wykonania robót zamiennych i dodatkowych, których wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Zmiany umowy o nieistotnym charakterze.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas realizacji zadania stwierdzono konieczność wykonania n/w robót zamiennych i dodatkowych w stosunku do umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 01. Wykonanie nadproży z belek stalowych. Podczas wykuwania ościeżnic drzwiowych stwierdzono brak nadproży we wszystkich otworach drzwiowych. W związku z powyższym wystąpiła konieczność wykonania nadproży z belek stalowych. 02. Konieczność ułożenia płyt OSB grub. 25 mm. Podczas rozbierania podłóg drewnianych stwierdzono brak legarów. Z uwagi na przyjęte w projekcie warstwy posadzkowe zachodzi konieczność ułożenia płyt OSB grub. 25 mm pod płyty suchego jastrychu. 03. Wykonanie żelbetowych ścianek dociskowo-zabezpieczających. Podczas pogłębiania pomieszczeń piwnicznych stwierdzono brak typowego fundamentu - ściany posadowione są na rodzimym gruncie kamiennym. W celu zapewnienia odpowiedniego posadowienia budynku zachodzi konieczność wykonania żelbetowych ścianek dociskowo-zabezpieczających, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. 04. Wykonanie nowej posadzki w części pomieszczenia audiowizualnego. W trakcie rozbiórki podłogi z desek na parterze stwierdzono wypełnienie pachwin sklepienia odcinkowego z żużla w części Sali audiowizualnej. Zachodzi konieczność usunięcia żużla, wypełnienia pachwin materiałem np. keramzytem i wykonania nowej posadzki cementowej. 05. Wykonanie nadproży z belek stalowych pod rolety okienne. W celu zapewnienia wymaganej projektem powierzchni otworów okiennych zachodzi konieczność montażu rolet powyżej okien, co wiąże się z koniecznością skucia węgarków i wykonania nowych nadproży powyżej skrzynek na rolety. 06. Wykonanie gorsetów stalowych. W związku ze złym stanem technicznym kominów zachodzi konieczność ich zespolenia z projektowanymi słupami żelbetowymi za pomocą opasek z kątowników spiętych przewiązkami z płaskowników w poziomie parteru. 07. Montaż okna na półpiętrze. W celu zapewnienia poprawiającego bezpieczeństwo na schodach naturalnego doświetlenia klatki schodowej zachodzi konieczność zamontowania dodatkowego okna z roletą na półpiętrze pomiędzy parterem i I piętrem wraz z wykuciem otworu i wykonania nadproża. Jednocześnie w celu ujednolicenia wyglądu sąsiadujących okien na elewacji zachodzi konieczność zamiany okna pcv na okno drewniane w pomieszczeniu na środki czystości. 08. Montaż napędu do bramy garażowej. Po wymianie podciągów w garażu pojawiła się możliwość zamontowania bramy garażowej z napędem. W związku z powyższym z celu zapewnienia bardziej dogodnego i bezpiecznego korzystania z bramy garażowej na pochyłym zjeździe, szczególnie w okresie zimowym, zachodzi konieczność montażu napędu do bramy garażowej. 09. Dodatkowe wypusty elektryczne. W związku z pojawieniem się nowej technologii doświetlenia (LED) Sali edukacyjnej wraz z wyposażeniem zachodzi konieczność wykonania dodatkowych wypustów elektrycznych. 10. Dodatkowy wyłaz dachowy. Po przeglądzie kominiarskim stanu surowego kominów kominiarz zalecił bezpieczniejszy w stosunku do rozwiązania projektowego sposób dostępu do kominów poprzez wykonanie dodatkowego wyłazu kominiarskiego przy drugim kominie. 11. Kanalizacja sanitarna zewnętrzna, kanalizacja deszczowa i drenaż opaskowy. Podczas robót ziemnych na zewnątrz budynku stwierdzono zły stan techniczny kanalizacji sanitarnej, deszczowej, i drenażu opaskowego. W związku z powyższym zachodzi konieczność wykonania nowej instalacji kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego. 12. Wykonanie nowej klatki schodowej. Po rozebraniu obudowy biegów klatki schodowej stwierdzono zły stan techniczny belek policzkowych, stanowiących elementy konstrukcyjne schodów oraz stopni schodowych. W związku z zagrożeniem bezpieczeństwa użytkowania zachodzi konieczność wykonania nowych biegów schodowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.