Ogłoszenie nr 500240256-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.
Dąbrowa Tarnowska: Przebudowa kotłowni parowej na kotłownie niskoparametrową z pompami ciepła i instalacją fotowoltaiki oraz przebudowa instalacji zewnętrznej sieci ciepłowniczej, c.w.u., oraz energetycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej w ramach projektu Modernizacja kotłowni szpitalnej - poprawa efektywności energetycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Modernizacja kotłowni szpitalnej - poprawa efektywności energetycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538376-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500002520-N-2017; 500002602-N-2017; 500002980-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500025179-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Szpitalna
1,
33200
Dąbrowa Tarnowska, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
aigzoz@tarnow.home.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zozdt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kotłowni parowej na kotłownie niskoparametrową z pompami ciepła i instalacją fotowoltaiki oraz przebudowa instalacji zewnętrznej sieci ciepłowniczej, c.w.u., oraz energetycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej w ramach projektu Modernizacja kotłowni szpitalnej - poprawa efektywności energetycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):8/17/ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa kotłowni parowej na kotłownie niskoparametrową z pompami ciepła i instalacją fotowoltaiki oraz przebudowa instalacji zewnętrznej sieci ciepłowniczej, c.w.u., oraz energetycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej w ramach projektu Modernizacja kotłowni szpitalnej - poprawa efektywności energetycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 6 do SIWZ, Przedmiar robót - Załącznik nr 5 do SIWZ, - branża budowlana, branża sanitarna,branża elektryczna. Zakres robót budowlanych: roboty budowlane,roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali. Zakres robót instalacji sanitarnych: instalacje pomp ciepłowniczych, roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Zakres robót instalacji elektrycznych: instalacje paneli fotowoltaicznych, roboty instalacyjne elektryczne, roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych LED
II.4) Główny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
06.09.2017 r. do 30.10.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/06/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
W zaistniałym stanie faktycznym spełnione zostały przesłanki ustawowe, o których mowa art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych dla wykonania zamówienia dodatkowego, tj.: - łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Ponadto w zaistniałym stanie faktycznym powstała konieczność przesunięcia terminu wykonania całości robót będących przedmiotem umowy w oparciu o § 15 ust. 2.4 umowy zgodnie z którym dopuszczalna jest zmiana postanowień umowy w przypadku zmian wynikających z sytuacji określonych w § 14 tj. wystąpienie konieczności wykonania robot dodatkowych.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej realizuje ww. zadanie związane z przebudową kotłowni parowej na kotłownie niskoparametrową z pompami ciepła i instalacją fotowoltaiki oraz przebudową instalacji zewnętrznej sieci ciepłowniczej, c.w.u., oraz energetycznej. Podczas prowadzenia prac budowlanych realizowanych w ramach ww. zadania okazało się, ze zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych, które mają na celu poprawę rezultatów i założeń realizowanego zadania. Stwierdzono konieczność:
1. Dostosowanie instalacji fotowoltaicznej do warunków technicznych przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej.
W trakcie prowadzenia prac wystąpiono do operatora sieci dystrybucyjnej z wnioskiem o warunki przyłączenia instalacji fotowoltaicznej. Z otrzymanych warunkach przyłączenia wynika, iż należy wykonać dodatkowe zabezpieczenia umożliwiające przyłączenie w/w instalacji do sieci dystrybucyjnej zgodnie z obecnymi przepisami.
2 Remont pozostałych pomieszczeń kotłowni.
Po wykonywaniu prac demontażowych wewnętrznych instalacji sanitarnych oraz elektrycznych w pomieszczeniach przyległych do kotłowni stwierdzono, iż wymienione pomieszczenia wymagają przeprowadzenia gruntownego remontu, w celu doprowadzenia ich do stanu umożliwiającego bezpieczne użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.
3 Odgałęzienie modernizowanej sieci preizolowanej
Ze względu na zły stan techniczny sieci preizolowanej zasilania budynków garażowych oraz brak odgałęzienia zasilania w ciepłą wodę użytkową i c.o. nowo budowanego budynku oddziału zakaźnego, należy wykonać nowe odgałęzienia modernizowanej sieci w celu uniknięcia późniejszego ponownego rozkopywania, rozcinania i przerwy technicznej nowo modernizowanej sieci ciepłowniczej.
4 Demontaż i montaż instalacji kolektorów słonecznych
Ze względu na zapewnienie współpracy instalacji kolektorów słonecznych z nowo zamontowanymi pompami ciepła i kotłami wodnymi oraz ze względu na miejsce ich nowego montażu, które zostało wskazane w opinii projektanta z dnia 24.05.2018r., stwierdzono konieczność demontażu i ponownego montażu instalacji kolektorów słonecznych w miejscu budowanej infrastruktury dolnego źródła ciepła.
5 Remont stacji hydroforowej
Zły stan techniczny zbiorników oraz zestawu hydroforowego (przecieki na instalacji sanitarnej i zbiornikach) zlokalizowanych w przyległym pomieszczeniu kotłowni może spowodować zalanie i uszkodzenie nowo modernizowanych urządzeń kotłowni. Awaria ta może spowodować zatrzymanie dostaw ciepła dla budynków szpitalnych. Należy przewidzieć wymianę zestawu hydroforowego oraz zbiorników.
6 Układ do kompensacji mocy biernej pomp ciepła
Dla uzyskania parametrów jakości energii określonych przez dostawcę energii wystąpiła konieczność wykonania układu do kompensacji mocy biernej do układu zasilania pompy ciepła w nowo modernizowanej kotłowni.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Strony dokonują następujących zmian w treści ww. umowy:
1) § 3 ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie: "1. Prace określne niniejszą umową zostaną wykonane od dnia przekazania placu budowy do dnia 30.10.2018 r. wg poniższego harmonogramu:
- Termin zakończenia prac I etapu ustala się na dzień 30.11.2017 r.,
- Termin zakończenia prac II etapu ustala się na dzień 31.03.2018 r.,
- Termin zakończenia prac III etapu ustala się na dzień 31.07.2018 r.,
- Termin zakończenia prac IV etapu ustala się na dzień 30.10.2018 r.,
- Termin zakończenia prac V etapu ustala się na dzień 30.10.2018 r.,
Do 30.11.2017 r. należy zrealizować połowę wartości inwestycji, drugą połowę wartości inwestycji do 30.10.2018 r. W wyliczeniu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nie uwzględnia się wartości robót dodatkowych"
2) w §9 ust. 1 dodaje się pkt 1.3 o treści:
3) "Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie robót dodatkowych ustala się, na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy, na kwotę netto: 501 075,56 zł. (słownie: pięćset jeden tysięcy siedemdziesiąt pięć złotych pięćdziesiąt sześć groszy brutto: 616 322,93 zł. (słownie: sześćset szesnaście tysięcy trzysta dwadzieścia dwa złote dziewięćdziesiąt trzy grosze).
4) w §9 ust. 3 dodaje się pkt 3.3 o treści:
Wartość robót dodatkowych:
V etap - 616 322,93 zł brutto.
5) W związku z protokołami konieczności:
- nr 1 z dnia 28.09.2017 r., nr 2 z dnia 20.10.2017 r. do aneksu nr 2 z dnia 23.10.2017 r.
- nr 3 oraz modyfikacji treści pkt 4 protokołu konieczności z dnia 25.01.2018r.do aneksu nr 3 z dnia 18.04.2018 r.
- nr 4 dnia 27.04.2018 r. do aneksu nr 4 z dnia 11.06.2018 r.
- nr 5 dnia 14.06.2018 r. do aneksu nr 5 z dnia 19.06.2018 r.
wprowadza się jako załącznik nr 1B do umowy zaktualizowany harmonogram wykonania robót.
Treść nowego harmonogramu wykonania robót stanowi załącznik do niniejszego aneksu.
6) §9 ust. 6 otrzymuje nowe brzmienie:
"Podstawą do wystawienia faktury końcowej i końcowego rozliczenia robót stanowi protokół bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Do faktury końcowej wykonawca dołączy kosztorys sporządzony zgodnie z zasadami ujętymi w § 1. umowy.
Wartość faktury obejmującej prace za etap IV nie może być niższa niż 10 % wartości całości wynagrodzenia brutto za etapy od I do IV."
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej 1322K - ul. Jagiellońskiej w Dąbrowie Tarnowskiej na odcinku od ul. Kościelnej do ul. św. Jana
- Zakup wraz z dostawą rękawic chirurgicznych, diagnostycznych i ortopedycznych
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla kuchni i kawiarenki szpitalnej
- Remont cząstkowy dróg powiatowych powiatu dąbrowskiego poprzez likwidację zaniżeń nawierzchni jezdni na przepustach oraz likwidację przełomów
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa szatni dla LKS w Karłowicach
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- "Budowa budynku komunalnego w Radziejowie"
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Modernizacja i remonty placówek edukacyjnych w Powiecie Sochaczewskim
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.