eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › ,,Remont sali gimnastycznej z przynależnymi pomieszczeniami w Szkole Podstawowej nr 1 w Śremie".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-05

Ogłoszenie nr 500239755-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.

Śrem: ,,Remont sali gimnastycznej z przynależnymi pomieszczeniami w Szkole Podstawowej nr 1 w Śremie".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592886-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500201321-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Śrem, Krajowy numer identyfikacyjny 631258135, ul. Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (61) 2835225 w. 133, e-mail urzad@srem.pl, faks (61) 2835337.
Adres strony internetowej (url): http://umsrem.bip.eur.pl/public/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://umsrem.bip.eur.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Remont sali gimnastycznej z przynależnymi pomieszczeniami w Szkole Podstawowej nr 1 w Śremie".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BP.272.31.2018.BS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

,,Remont sali gimnastycznej z przynależnymi pomieszczeniami w Szkole Podstawowej nr 1 w Śremie". Przedmiotem inwestycji jest remont Sali sportowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi w SP 1 w Śremie, ul. Kochanowskiego 2 Zakres prac obejmuje: - rozbiórki, - roboty budowlane, - roboty instalacyjne, Opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45214210-5,

45330000-9,

45442100-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 15.10.2018 r. Termin realizacji został wydłużony aneksem nr 1 do 30.10.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wpisane w sekcji V.4) - brak miejsca tutaj

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania uzupełniających prac, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania projektu budowlanego, a są one niezbędne by zrealizować podstawowy przedmiot zamówienia, strony zgodnie postanawiają na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 Prawa zamówień publicznych i protokołu konieczności nr 1 z dnia 24.09.2018 r. oraz powołując się na § 2 ust. 4 w związku z § 9 ust. 1 i 2 umowy

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 1. 1) W § 1 po ust. 4 dodaje się ust. 4a w brzmieniu: "4a. Zamawiający zleca Wykonawcy następujące roboty uzupełniające do wykonania: - wymiana wyłazu dachowego; - należy wykonać nowe płytki ceramiczne w wiatrołapie sali; - należy wykonać nowe schody wejściowe do Sali gimnastycznej". 2) § 2 pkt 2 umowy otrzymuje brzmienie: "Termin zakończenia robót ustala się do dnia 30 października 2018 r." 3) W § 5 po ust. 1 dodaje się ust. 1a w brzmieniu: "1a. Strony ustalają, że wynagrodzenie za wykonanie robót uzupełniających, o których mowa w § 1 ust. 4a wynosi 16.586,28 zł brutto w formie ryczałtu". 4) § 5 ust. 3. otrzymuje brzmienie: 2. ,,§ 5.3. Strony ustalają, że rozliczenie robót i zapłata wynagrodzenia za wykonane prace nastąpi w dwóch częściach: - pierwsza część - po wykonaniu do 50 % wartości zakresu zamówienia opisanego w § 1 ust. 4 i 4a, na podstawie protokołu odbioru częściowego robót; - druga część - po wykonaniu do całości zakresu zamówienia opisanego w § 1 ust. 4 i 4a, na podstawie odbioru końcowego robót. Płatności w terminie 14 dni od złożenia faktury i protokolarnego potwierdzenia prawidłowości wykonania każdego z etapów robót".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.