Ogłoszenie nr 500239755-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.
Śrem: ,,Remont sali gimnastycznej z przynależnymi pomieszczeniami w Szkole Podstawowej nr 1 w Śremie".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592886-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500201321-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Śrem, Krajowy numer identyfikacyjny 631258135,
ul. Pl. 20 Października
1,
63-100
Śrem, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
(61) 2835225 w. 133, e-mail
urzad@srem.pl, faks
(61) 2835337.
Adres strony internetowej (url): http://umsrem.bip.eur.pl/public/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://umsrem.bip.eur.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Remont sali gimnastycznej z przynależnymi pomieszczeniami w Szkole Podstawowej nr 1 w Śremie".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BP.272.31.2018.BS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:,,Remont sali gimnastycznej z przynależnymi pomieszczeniami w Szkole Podstawowej nr 1 w Śremie". Przedmiotem inwestycji jest remont Sali sportowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi w SP 1 w Śremie, ul. Kochanowskiego 2 Zakres prac obejmuje: - rozbiórki, - roboty budowlane, - roboty instalacyjne, Opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45214210-5,
45330000-9,
45442100-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 15.10.2018 r. Termin realizacji został wydłużony aneksem nr 1 do 30.10.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wpisane w sekcji V.4) - brak miejsca tutaj
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania uzupełniających prac, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania projektu budowlanego, a są one niezbędne by zrealizować podstawowy przedmiot zamówienia, strony zgodnie postanawiają na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 Prawa zamówień publicznych i protokołu konieczności nr 1 z dnia 24.09.2018 r. oraz powołując się na § 2 ust. 4 w związku z § 9 ust. 1 i 2 umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 1.
1) W § 1 po ust. 4 dodaje się ust. 4a w brzmieniu:
"4a. Zamawiający zleca Wykonawcy następujące roboty uzupełniające do wykonania:
- wymiana wyłazu dachowego;
- należy wykonać nowe płytki ceramiczne w wiatrołapie sali;
- należy wykonać nowe schody wejściowe do Sali gimnastycznej".
2) § 2 pkt 2 umowy otrzymuje brzmienie:
"Termin zakończenia robót ustala się do dnia 30 października 2018 r."
3) W § 5 po ust. 1 dodaje się ust. 1a w brzmieniu:
"1a. Strony ustalają, że wynagrodzenie za wykonanie robót uzupełniających, o których mowa w § 1 ust. 4a wynosi 16.586,28 zł brutto w formie ryczałtu".
4) § 5 ust. 3. otrzymuje brzmienie:
2. ,,§ 5.3. Strony ustalają, że rozliczenie robót i zapłata wynagrodzenia za wykonane prace nastąpi w dwóch częściach:
- pierwsza część - po wykonaniu do 50 % wartości zakresu zamówienia opisanego w § 1 ust. 4 i 4a, na podstawie protokołu odbioru częściowego robót;
- druga część - po wykonaniu do całości zakresu zamówienia opisanego
w § 1 ust. 4 i 4a, na podstawie odbioru końcowego robót.
Płatności w terminie 14 dni od złożenia faktury i protokolarnego potwierdzenia prawidłowości wykonania każdego z etapów robót".
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2463P na odcinku Żabno - Brodnica
- Budowa ul. Kantora w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Budowa hali sportowej w Otwocku Wielkim
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.