To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-04
Ogłoszenie nr 500239117-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.
Gmina Limanowa: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Limanowa w roku szkolnym 2018/2019 (3)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617573-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Limanowa, Krajowy numer identyfikacyjny 491892363,
ul. ul. Matki Boskiej Bolesnej
18 B,
34-600
Limanowa, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 337 22 52, e-mail
sekretariat@gminalimanowa.pl, faks
+48 18 337 13 37.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/uglimanowa
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Limanowa w roku szkolnym 2018/2019 (3)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Or.271.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie 3 uczniów w roku szkolnym 2018/2019 do szkoły podstawowej nr 2 w Starej Wsi II na terenie gminy Limanowa. 2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych 3. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, które wykonawca skieruje do wykonywania przedmiotu zamówienia na poszczególnych kierunkach (w odpowiednich zadaniach częściowych) były wyprodukowane nie wcześniej niż przed 2000 rokiem (nie mogą być starsze niż 18 lat). 4. Na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni pojazd odpowiedni do liczby przewożonych uczniów i ich opiekunów wraz z kierowcą, zapewniając miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób (liczba miejsc siedzących musi odpowiadać liczbie przewożonych uczniów i ich opiekunów na w/w kierunku. 5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób. 6. Pojazdy, którymi wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, muszą posiadać tablice umieszczone w widocznym miejscu z przodu i z tyłu pojazdu informujące o przewozie uczniów. Pojazdy te powinny posiadać pasy bezpieczeństwa, gaśnicę, apteczkę pierwszej pomocy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za pracowników, którymi będzie dysponował przy realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności zobowiąże się do stałej kontroli stanu trzeźwości kierowców przewożących uczniów oraz ich opiekunów. 8. Opiekunów przewożonych uczniów zapewnia wykonawca. 9. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ponosił będzie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i ich opiekunów na całej trasie przewozu. Wykonawca zobowiązany będzie również do zawarcia właściwych umów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla przewożonych uczniów i ich opiekunów. 10. Pojazdy, którymi wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia muszą być technicznie sprawne, posiadać pozytywne i aktualne badania techniczne oraz odpowiadać odpowiednim przepisom, w szczególności o ruchu drogowym. Pojazdy, o których mowa w trakcie przewozu uczniów muszą być wysprzątane. Pożądane jest także, aby posiadały sprawną klimatyzację i radio. Kierowcy, którzy bezpośrednio będą odpowiadać za bezpieczeństwo i dowóz uczniów do szkół, będą zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż. oraz wysokiej kultury osobistej, a także będą odpowiedzialni za higienę i porządek w autokarze. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego informowania zamawiającego o wszelkich przeszkodach w wykonaniu przedmiotu zamówienia, za pośrednictwem operatora pocztowego, faksem lub pocztą elektroniczną. 12. W przypadku powzięcia przez zamawiającego podejrzenia, iż pojazd jest w złym stanie technicznym, zagraża bezpieczeństwu przewożonych uczniów i ich opiekunów lub nie jest należycie utrzymana czystość i porządek w pojeździe, wykonawca zobowiązany będzie wymienić pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdów podstawowych, dokona oględzin pojazdu, koniecznych napraw lub jego wysprzątania. 13. Zamawiający w przypadku nie należytego wykonywania przez wykonawcę przedmiotu zamówienia naliczy wykonawcy kary umowne, o których mowa w projekcie umowy tj. załączniku nr 1 do SIWZ. W razie uzasadnionej konieczności, mając na względzie bezpieczeństwo przewożonych uczniów i ich opiekunów, zamawiający w celu wyeliminowania zagrożenia (zwłaszcza w zakresie sprawności technicznej pojazdu) będzie miał prawo powiadomienia odpowiednich służb, w szczególności policji ruchu drogowego i inspekcji transportu ruchu drogowego. 14. Zamawiający dopuszcza incydentalne zmiany godzin dowozów uczniów, wynikające z organizacji roku szkolnego. O każdych incydentalnych zmianach w organizacji transportu dla uczniów zamawiający poinformuje wykonawcę min. 7 dni przed planowaną zmianą. 15. W roku szkolnym 2018/2019 tj. 1 października 2018 r. - 21 czerwca 2019 r. liczba dni zajęć szkolnych wynosi 163. 16. Szczegółowy wykaz kierunków, tras, liczby przewożonych uczniów oraz ilości kilometrów stanowi załączony do specyfikacji "Wykaz kierunków i tras".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27655.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe. Przewóz Osób. Adam Wikar
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27282.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- "Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Starostwa Powiatowego w Limanowej"
- Roboty remontowe pomieszczeń magazynowych poddasza w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Limanowej
- Modernizacja otwartego basenu kąpielowego w Mieście Limanowa celem umożliwienia ponownego otwarcia po dostosowaniu do obecnych wymagań sanitarnych
- "Modernizacja obiektu krytej pływalni w Limanowej".
- Remont drogi gminnej nr 340310 K ul. Łazarskiego w km 0+000 - 0+307 w Limanowej
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Transport składników krwi i badań konsultacyjnych do/ z RCKiK w Krakowie
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.