eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.,, PT i przebudowa ul. Karpackiej w Kędzierzynie-Koźlu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-04

Ogłoszenie nr 500238962-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.

Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,, PT i przebudowa ul. Karpackiej w Kędzierzynie-Koźlu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564115-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500047647-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000, ul. ul. Piramowicza 32, 47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,, PT i przebudowa ul. Karpackiej w Kędzierzynie-Koźlu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.71.2017.AK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.30.00-9 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: 1) Roboty drogowe - przebudowa jezdni o nawierzchni z kostki betonowej (trylinki) na jezdnię z betonu asfaltowego, - zjazdy, chodniki, miejsca postojowe, pobocza z koski brukowej, - ciąg pieszo-jezdny z kostki betonowej, - zieleń i wycinka drzew, - oznakowanie. 2) Roboty związane z częścią sanitarną. -budowa kanalizacji deszczowej wraz z wylotem brzegowym do rzeki Odry -przebudowa sieci wodociągowej wraz z zabudową zasuw i hydrantów 3) Roboty związane z częścią elektroenergetyczną - przebudowa sieci elektroenergetycznych - przebudowa oświetlenia ulicznego - doświetlenie przejścia dla pieszych. 4) Roboty związane z częścią teletechniczną - Budowa kanału teletechnicznego - Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej. 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: a) roboty drogowe b) roboty związane z budową kanalizacji deszczowej i sieci c) roboty związane z budową sieci wodociągowej d) roboty elektroenergetyczne e) roboty branży teletechnicznej Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa opracowana przez: GRAMAR Sp. z o. o., ul. Chłopska 15, 42-700 Lubliniec. UWAGA! Wykonawca uwzględni w ofercie koszt poszczególnych robót zgodnie z załączonym harmonogramem.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 120 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
rezygnacja z części robót:części obrzeży, roboty związane z wypłyceniem kanalizacji deszczowej z uwagi na kolizję z istniejącym uzbrojeniem, zmniejszenie powierzchni sięgaczy roboty zamienne- zmiana słupów oświatleniowych

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe: wzmocnienie podbudowy drogi poprzez zastosowanie pod drogę podkładu z suchego betonu, wykonanie przebudowy podłączeń sięgaczy do kanalizacji deszczowej, wykonanie dodatkowego odwodnienia posesji ul. Karpacka 40, przestawienie ogrodzenia przy posesji ul. Karpacka 51, które było w kolizji z inwestycją.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Powyższe roboty znajdują odzwierciedlenie w protokole konieczności nr 1/2018 z dnia 05.01.2018r. oraz nr 2.2018 z dnia 19.06.2018r. oraz kosztorysie. Powyższych robót nie dało się przewidzieć, są ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego a ich realizacja i zakończenie wiąże się z oddaniem całość robót związanych z przebudową ulicy.W wyniku zsumowania sporządzonych kosztorysów robót nie wykonanych, zamiennych i dodatkowych wynika, iż należy zwiększyć wynagrodzenie umowne o kwotę 59 946,08 zł brutto. W zaistniałym stanie faktycznym spełnione zostają przesłanki ustawowe dla wykonania zamówienia dodatkowego, bowiem niemożliwa była do przewidzenia konieczność wykonania tychże robót, a także: -z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów; -wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający postanawia o zwiększeniu wynagrodzenia umownego dotychczasowemu Wykonawcy na wartość ostateczną 59 946,08 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający postanawia, że zamówienie dodatkowe zostanie udzielone Wykonawcy i będzie wykonywane w ramach obecnie obowiązującej umowy, po zmianie obejmującej przedmiot zamówienia. Ponadto w trakcie realizacji inwestycji po ustawieniu wylotu kanalizacji deszczowej do rz. Odry okazało się, że stan rzeczywisty odbiega od dokumentacji projektowej i konieczna jest zmiana lokalizacji wylotu i w konsekwencji zmiana pozwolenia wodnoprawnego i pozwolenia na budowę. Mając na uwadze zmianę lokalizacji wylotu do rz. Odry, zmianę pozwolenia wodnoprawnego i pozwolenia na budowę Gmina Kędzierzyn-Koźle wydłuża termin realizacji zadania w tym zakresie. Projektant firma Gramar z Lublińca w swoim zakresie poprawi dokumentację projektową, wystąpi do Państwowego Gospodarstwa Wodnego- Wody Polskie celem uzgodnienia oraz uzyska zmianę pozwolenia wodno-prawnego. Następnie Gmina Kędzierzyn-Koźle wystąpi do Starostwa Powiatowego w K-Koźlu celem zmiany pozwolenia na budowę. Po uprawomocnieniu się decyzji zmiany pozwolenia na budowę firma Technical Solutions przystąpi do realizacji ,,wylotu do rz. Odry". Termin wykonania wylotu do rz. Odry - 50 dni kalendarzowych od uprawomocnienia się decyzji pozwolenia na budowę. Wykonawca zwraca się z pismem nr L.dz. 144a/07/TS/2018 z dnia 09.07.2018r. do inwestora o wydłużenie terminu realizacji zadania do dnia 31.07.2018r. Zamawiający uznaje powyższe okoliczności wymienione w piśmie nr L.dz. 144a/07/TS/2018 z dnia 09.07.2018r.i wyraża zgodę na wydłużenie terminu o 18 dni kalendarzowych tj. do dnia 31.07.2018r. w stosunku do zakończenia zadania oraz 50 dni kalendarzowych w odniesieniu do ,,wylotu do rz. Odry". Na podstawie § 15 ust.1 pkt 1,2,3 i ust.4 pkt 1 oraz ust. 6 umowy dokonano zmian w treści umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.