eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › Zagospodarowanie terenu przy boisku sportowym w Wolicy i w Łuszczanowicach Część 1- zagospodarowanie terenu przy boisku sportowym w Wolicy - szatnie kontenerowe sportowe, trybuny sportowe oraz wiaty stadionowe, Część 2 - zagospodarowanie terenu przy boisku sportowym w Łuszczanowicach - szatnie kontenerowe wraz z infrastrukturą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-04

Ogłoszenie nr 500238280-N-2018 z dnia 04-10-2018 r.

Kleszczów: Zagospodarowanie terenu przy boisku sportowym w Wolicy i w Łuszczanowicach Część 1- zagospodarowanie terenu przy boisku sportowym w Wolicy - szatnie kontenerowe sportowe, trybuny sportowe oraz wiaty stadionowe, Część 2 - zagospodarowanie terenu przy boisku sportowym w Łuszczanowicach - szatnie kontenerowe wraz z infrastrukturą
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550215-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500124259-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064798300000, ul. ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 731 66 10, e-mail annar@kleszczow.pl, faks 44 731 31 30.
Adres strony internetowej (url): www.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu przy boisku sportowym w Wolicy i w Łuszczanowicach Część 1- zagospodarowanie terenu przy boisku sportowym w Wolicy - szatnie kontenerowe sportowe, trybuny sportowe oraz wiaty stadionowe, Część 2 - zagospodarowanie terenu przy boisku sportowym w Łuszczanowicach - szatnie kontenerowe wraz z infrastrukturą

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zaplecza szatniowego sportowego wraz z infrastrukturą w skład której wchodzi wykonanie robót budowlano-instalacyjno-drogowych, w tym: demontaż istniejących wiat i trybun, budowa budynku szatni kontenerowych sportowych, montaż trybun sportowych, montaż wiat stadionowych, wykonanie utwardzenia powierzchni gruntu i schodów, przebudowa ogrodzenia, wykonanie zewnętrznych instalacji wod-kan, wykonanie wewnętrznych instalacji wod-kan, co, wykonanie zewnętrznej sieci i instalacji elektrycznych, wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, Część 2 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie zaplecza szatniowego sportowego wraz z infrastrukturą w skład której wchodzi wykonanie robót budowlano-instalacyjno-drogowych, w tym: rozbiórka budynku gospodarczego, rozbiórka budynków kontenerowych - 2szt., rozbiórka utawrdzenia z kostki betonowej, budowa budynku szatni kontenerowych sportowych, wykonanie utwardzenia z kostki betonowej, przebudowa ogrodzenia, zmiana lokalizacji bramy i furtki, rekultywacja fragmentu boiska, wykonanie zewnętrznych instalacji wod-kan, wykonanie wewnętrznych instalacji wod-kan i co., wykonanie zewnętrznej sieci i instalacji elektrycznych, wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis wszystkich prac budowlanych i instalacyjnych znajduje się w projektach branżowych budowlano-wykonawczych, STWIORB i pomocniczo w przedmiarach robót.


II.4) Główny kod CPV: 45212000-6
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45110000-1,

45210000-2,

45212230-7,

45220000-5,

45400000-1,

45310000-3,

45300000-0,

45332000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Część 1: Pierwotny termin: do dnia 26.09.2018r., Aneks nr 1 - do dnia 16.10.2018r. Część 2: Pierwotny termin: do dnia 19.09.2018r., Aneks nr 1 - do dnia 02.10.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: agospodarowanie terenu przy boisku sportowym w Wolicy - szatnie kontenerowe sportowe, trybuny sportowe oraz wiaty stadionowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Barbara Maziarz , , Myszaki 37A, 97-400, Bełchatów , kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1119268.29 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych, zwiększono wysokość wynagrodzenia wykonawcy

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych, zwiększono wysokość wynagrodzenia wykonawcy

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zwiększono wysokość wynagrodzenia wykonawcy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
dot. Części 1 zamówienia - Zagospodarowanie terenu przy boisku sportowym w Wolicy - szatnie kontenerowe sportowe, trybuny sportowe oraz wiaty stadionowe: zgodnie z zawarta umową ZP.272.7.2018 z dn. 30.05.2018r. - ust. 2.7., 31.3. dokonano zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji umowy w związku z zaistnieniem okoliczności i zmian opisanych w protokole konieczności: protokół konieczności nr 4 obejmujący wykonanie dodatkowej opaski wokół szatni kontenerowej, przełożenie rur odpływowych dachu szatni, ułożenie na skarpie trawy w rolce, dodatkowe utwardzenie z kostki przy trybunach kibiców i toalet przenośnej, montaż siatek ochronnych nad wiatami dla zawodników rezerwowych, co stanowi wartość 46.516,55zł. brutto. W związku z powyższym zmieniono wartość umowy - wynagrodzenie po zmianie kwota brutto: 1.477.452,31zł.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.