eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Dostawa z montażem stacji pomiaru zanieczyszczeń wraz z systemem informowania mieszkańców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-03

Ogłoszenie nr 500237692-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.

Gmina Mońki: Dostawa z montażem stacji pomiaru zanieczyszczeń wraz z systemem informowania mieszkańców

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Programowa modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Mońki ( w części miejskiej), V. Gospodarka Niskoemisyjna, 5.4. Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF; RPOWP na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614898-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mońki, Krajowy numer identyfikacyjny 5065910200000, ul. ul. Słowackiego , 19100 Mońki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 162 587, e-mail sekretariat@um-monki.pl, faks 857 162 587.
Adres strony internetowej (url): www.um-monki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa z montażem stacji pomiaru zanieczyszczeń wraz z systemem informowania mieszkańców

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GI.271.23.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie stacji pomiaru zanieczyszczeń wraz z systemem informowania mieszkańców za pomocą strony internetowej zamawiającego. Zamawiający wskaże klika możliwych miejsc montażu. Wykonawca wskaże po weryfikacji najbardziej odpowiednie miejsce montażu stacji. Minimalne parametry techniczne stacji: - Pomiar CO2, NO2, pyły PM10 i PM 2,5; - Łączność GPRS - wysyłanie danych do serwera w chmurze przez okres 12 miesięcy; - Łączność LAN; - Wbudowany generator do automatycznego oczyszczania systemu pomiarowego; - Temperatura pracy od -40? do 50? C; - oprogramowanie do zdalnego zarządzania stacją pomiarową; - oprogramowanie do monitorowania stacji i logowania danych pomiarowych; - zasilanie 240 V AC; - pomiar siły i kierunku wiatru. 2. System pomiaru zanieczyszczeń powietrza atmosferycznego wraz z systemem informowania mieszkańców o poziomach zanieczyszczeń spełnić ma warunki określone w piśmie Ministra Środowiska z dnia 27.07.2017 r. znak DMI5102-16/0I/2017/BT (załączone do siwz) w tym: a) system ma zapewniać możliwość ciągłego/codziennego nadzoru nad wynikami wytwarzanymi w ramach sieci pomiaru jakości powietrza; b) montaż urządzenia pomiarowego niereferencyjnego wymaga jego sprawdzenia z urządzeniami referencyjnymi oraz zapewniać możliwość okresowego sprawdzenia urządzeń pomiarowych niereferencyjnych z urządzeniami referencyjnymi; c) lokalizacja stanowisk pomiarowych będzie zgodna z wymogami rozporządzenia MŚ z dnia 13.09.2012 r. w sprawie dokonywania oceny poziomów substancji w powietrzu (Dz.U. 2018 poz. 1119). 3. W okresie rękojmi i gwarancji zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez wykonawcę w ramach ceny ofertowej za wykonanie całości przedmiotu umowy. 4. W przypadku gdy w dokumentacji zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38.34.15.00 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105800.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "EKO-EFEKT" sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prusa 8
Kod pocztowy: 20-064
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129150.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.