Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-03
Ogłoszenie nr 500237160-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy: Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli/lek
"Tablet/tablica rozwija kompetencje kluczowe przedszkolaków- tableciaków"
w ramach projektu
"Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy"
realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020
współfinansowanego ze środków EFS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowany w ramach RPO Województwa warmińsko- Mazurskiego na lata 2014- 2020 współfinansowanego ze środków EFS
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615126-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500219578-N-2018, 500219098-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy, Krajowy numer identyfikacyjny 51033365200000,
ul. ul. Kolejowa
5,
13100
Nidzica, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
896 252 457, e-mail
cuw@nidzica.pl, faks
896 252 457.
Adres strony internetowej (url): http://bipcuw.nidzica.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli/lek "Tablet/tablica rozwija kompetencje kluczowe przedszkolaków- tableciaków" w ramach projektu "Poligloci i programiści- przedszkolaki z Nidzicy" realizowanego w ramach RPO Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOA.2710.5.2018.JD
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Celem szkoleń będzie przygotowanie nauczycieli/lki do efektywnego wykorzystywania zakupionego w ramach projektu sprzętu tj. zestawów interaktywnych- tablica + projektor multimedialny, tabletów. 2. Szkolenia należy przeprowadzić w 5 grupach, z czego każda będzie liczyła po 8 osób. 3. Łączna liczba godzin przewidzianych na szkolenia wynosi 160 godzin (godziny zegarowe) tj. 8 dni po 4 godziny x 5grup. 4.Szkolenia będę miały charakter warsztatów prowadzonych metodami aktywnymi tj. ćwiczenia, praca w grupach, wymiana doświadczeń oraz pasywnymi. 5. Wykonawca na początku i na końcu szkolenia musi przeprowadzić test badający przyrost wiedzy i jego wyniki dostarczyć do biura projektu w terminie do 10 dni po przeprowadzonym szkoleniu. 6. Szkolenia będą się odbywały w godzinach między 15.00 a 20.00. Szczegółowy harmonogram szkoleń zostanie ustalony przez Wykonawcę i Zamawiającego. Harmonogram zostanie dopasowany do planu zajęć i planu pracy nauczycieli pozwalając dostosować godziny szkoleń do faktycznych możliwości, co pozwoli na godzenie życia zawodowego i osobistego. 7. Wykonawca przygotuje program szkolenia i prześle go do akceptacji co najmniej na 7 dni przed każdym szkoleniem do biura projektu. 8. Wykonawca przygotuje co najmniej na 7 dni przed pierwszym szkoleniem materiały szkoleniowe dla nauczycieli biorących udział w szkoleniu. Wykonawca prześle materiały w wersji elektronicznej do biura projektu w celu ich zgrania na pendrivy dla nauczycieli. 9. Wykonawca przygotuje i wystawi certyfikaty udziału w szkoleniu dla każdego z nauczycieli. Oryginały certyfikatów wręczy nauczycielom podczas szkolenia, natomiast kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dostarczy do biura projektu. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wspomagania promocji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014- 2020. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia dokumentacji zdjęciowej z każdego szkolenia i przekazania jej do biura projektu oraz dokumentowania na bieżąco prowadzonych szkoleń poprzez sporządzanie list obecności na podstawie przekazanego przez Zamawiającego wzoru. 12. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy składających się na przedmiot zamówienia został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38400
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ajm Jacek Miotke
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35200
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w tematyce związanej z uruchamianiem i funkcjonowaniem centrów usług społecznych jako nowej jednostki organizacyjnej gminy
- Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia STUDIUM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu
- Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- U/11/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.