eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Usunięcie szkód górniczych na terenie SRK S.A. Oddział KWK "Pokój I" w Rudzie ŚląskiejCzęść I "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Bytomskiego 30 w Rudzie Śląskiej", Część II "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Czarnoleśnej 47 w Rudzie Śląskiej", Część III "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Czarnoleśnej 51 w Rudzie Śląskiej", Część IV "Remont budynku użyteczności publicznej przy ul. Hallera 6 w Rudzie Śląskiej", Część V "Remont budynku użyteczności publicznej (Miejski Zakład ds. Orzekania o Niepełnosprawności) przy ul. J. Markowej 20A w Rudzie Śląskiej", Część VI "Remont budynku użyteczności publicznej (Dzienny Dom "Senior-Wigor) przy ul. J. Markowej 20A w Rudzie Śląskiej", Część VII "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Tołstoja 6-6A w Rudzie Śląskiej", Część VIII "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Tołstoja 8-8A w Rudzie Śląskiej".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-03

Ogłoszenie nr 500236788-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.: "Usunięcie szkód górniczych na terenie SRK S.A. Oddział KWK "Pokój I" w Rudzie Śląskiej: Część I : "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Bytomskiego 30 w Rudzie Śląskiej", Część II : "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Czarnoleśnej 47 w Rudzie Śląskiej", Część III : "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Czarnoleśnej 51 w Rudzie Śląskiej", Część IV : "Remont budynku użyteczności publicznej przy ul. Hallera 6 w Rudzie Śląskiej", Część V : "Remont budynku użyteczności publicznej (Miejski Zakład ds. Orzekania o Niepełnosprawności) przy ul. J. Markowej 20A w Rudzie Śląskiej", Część VI : "Remont budynku użyteczności publicznej (Dzienny Dom "Senior-Wigor) przy ul. J. Markowej 20A w Rudzie Śląskiej", Część VII : "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Tołstoja 6-6A w Rudzie Śląskiej", Część VIII : "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Tołstoja 8-8A w Rudzie Śląskiej".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603229-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 276902504, ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323513364, e-mail przetargi@srk.com.pl, faks +48323513369.
Adres strony internetowej (url): www.srk.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usunięcie szkód górniczych na terenie SRK S.A. Oddział KWK "Pokój I" w Rudzie Śląskiej: Część I : "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Bytomskiego 30 w Rudzie Śląskiej", Część II : "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Czarnoleśnej 47 w Rudzie Śląskiej", Część III : "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Czarnoleśnej 51 w Rudzie Śląskiej", Część IV : "Remont budynku użyteczności publicznej przy ul. Hallera 6 w Rudzie Śląskiej", Część V : "Remont budynku użyteczności publicznej (Miejski Zakład ds. Orzekania o Niepełnosprawności) przy ul. J. Markowej 20A w Rudzie Śląskiej", Część VI : "Remont budynku użyteczności publicznej (Dzienny Dom "Senior-Wigor) przy ul. J. Markowej 20A w Rudzie Śląskiej", Część VII : "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Tołstoja 6-6A w Rudzie Śląskiej", Część VIII : "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Tołstoja 8-8A w Rudzie Śląskiej".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KWK P/09/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia - robót remontowych i renowacyjnych, należy wykonać w oparciu o przedmiary robót opracowane dla wszystkich części stanowiące załączniki do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I: "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Bytomskiego 30 w Rudzie Śląskiej - remont przez przedsiębiorcę",

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy "Prawo zamówień publicznych" z dnia 29 stycznia 2004 r.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II: "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Czarnoleśnej 47 w Rudzie Śląskiej - remont przez przedsiębiorcę ",

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy "Prawo zamówień publicznych" z dnia 29 stycznia 2004 r.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III: "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Czarnoleśnej 51 w Rudzie Śląskiej - remont przez przedsiębiorcę",

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 83817.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY Halina Grzebieluch- Szeliga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Imielińska 42
Kod pocztowy: 41-407
Miejscowość: Imielin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73440.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część IV: "Remont budynku użyteczności publicznej przy ul. Hallera 6 w Rudzie Śląskiej - remont przez przedsiębiorcę",

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy "Prawo zamówień publicznych" z dnia 29 stycznia 2004 r.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część V: "Remont budynku użyteczności publicznej (Miejski Zakład ds. Orzekania o Niepełnosprawności) przy ul. J. Markowej 20A w Rudzie Śląskiej - remont przez przedsiębiorcę",

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy "Prawo zamówień publicznych" z dnia 29 stycznia 2004 r.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część VI: "Remont budynku użyteczności publicznej (Dzienny Dom "Senior-Wigor) przy ul. J. Markowej 20A w Rudzie Śląskiej - remont przez przedsiębiorcę",

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy "Prawo zamówień publicznych" z dnia 29 stycznia 2004 r.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część VII: "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Tołstoja 6-6A w Rudzie Śląskiej - remont przez przedsiębiorcę",

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69864.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY Halina Grzebieluch- Szeliga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Imielińska 42
Kod pocztowy: 41-407
Miejscowość: Imielin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72648.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72648.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część VIII: "Remont budynku mieszkalnego przy ul. Tołstoja 8-8A w Rudzie Śląskiej - remont przez przedsiębiorcę",

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48199.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY Halina Grzebieluch- Szeliga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Imielińska 42
Kod pocztowy: 41-407
Miejscowość: Imielin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38772.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38772.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.