eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Serwis systemu WZDR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500236219-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

Miasto Rybnik: Serwis systemu WZDR

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595502-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Serwis systemu WZDR

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.102.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa systemu WZDR 1. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia obsługi serwisowej dla systemu WZDR w zakresie: 1) serwis oprogramowania: a) doskonalenie systemu pod względem jakości i funkcjonalności; b) dostosowanie systemu do bieżących przepisów prawa; c) diagnozowanie i usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu; d) wskazywanie rozwiązań zastępczych w korzystaniu z oprogramowania systemowego na czas usuwania uszkodzeń bądź instalowania nowych wersji; e) dostarczanie nowych wersji oprogramowania dla Zamawiającego w terminach ich ukazywania się; f) usunięcie wszelkich awarii / usterek, które pojawią się w systemie (dotyczy to zarówno błędów programowych jak i ewentualnych naruszeń integralności danych z pominięciem błędów operatorów); g) konfiguracja modułów programowych wg potrzeb Zamawiającego; 2) konsultacje i doradztwo w zakresie: a) analizowanie problemów natury technicznej i organizacyjnej, dotyczących systemu i warunków jego eksploatacji oraz wskazywania niezbędnych rozwiązań, konstruowanie zapytań do baz danych systemu; b) optymalizacja konfiguracji systemu zarządzania bazą danych w zakresie wymaganym przez system; c) możliwość dostosowania systemu do planowanych zmian wewnętrznych Zamawiającego w celu zwiększenia stopnia wykorzystania systemu; d) usuwanie skutków awarii / usterek oraz błędów operatorów; 2. Czas naprawy: 1) usunięcie awarii: do 7 dni roboczych. Za awarię uważa się zgłoszenie błędów ograniczających funkcjonalność systemu i uniemożliwiające pracę w systemie (np. uniemożliwiające wprowadzanie czy edycję danych); Zamawiający będzie wysyłał zgłoszenia mailem lub zgłaszał telefonicznie 2) usunięcie usterek: do 14 dni roboczych. Za usterkę uważa się zgłoszenie błędów nie ograniczających funkcjonalności, ale utrudniające pracę w systemie; Zamawiający będzie wysyłał zgłoszenia mailem lub zgłaszał telefonicznie 3) dostosowania systemu do zmian w przepisach prawnych: dzień przed wejściem przepisu w życie; 4) Wykonawca zobowiązany jest do konfiguracji systemu/modułów wg potrzeb Zamawiającego i doskonalenia systemu pod względem jakości i funkcjonalności w terminie ustalonym z zamawiającym. 3. Wymagania pozostałe: 1) Wykonawca jest zobowiązany do zachowania poufności i nie przekazywania osobom/firmom trzecim udostępnionych materiałów serwisowych (baz danych, plików dgn i innych) bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2) Wykonawca dostarczy przed rozpoczęciem działań serwisowych podpisanych oświadczeń o zachowaniu poufności przez wszystkich pracowników biorących udział w realizacji umowy (załącznik nr 2 do wzoru umowy). 3) W przypadku nie spełnienia warunków opisanych w ustępie 3 punkt 1, Zamawiający ma prawo do wstrzymania realizacji umowy. Za wynikłe z tego powodu opóźnienia ponosi winę Wykonawca. 4) Zamawiający rezerwuje sobie prawo do pracy na posiadanych wersjach oprogramowania, tj. Windows XP/7/10 (32/64 bit), Bentley PowerMap V8i, Bentley Map PowerView V8i, MS Office XP/2003/2007/2010/2013. 5) Zamawiający upoważni wyznaczonych przez Wykonawcę serwisantów do pracy w systemie teleinformatycznym Zamawiającego oraz do przetwarzania danych osobowych w zakresie koniecznym do realizacji umowy. 6) Zamawiający przekaże Wykonawcy dostępy do bazy danych WZDR (w tym: konta użytkownika z prawami administratora). 4. Wymagania w zakresie zdalnego dostępu: 1) Zamawiający udostępni Wykonawcy poprzez łącze VPN usługę typu "zdalny pulpit"; 2) Wykonawca będzie stosował technologię VPN i zdalnego pulpitu wykorzystywanych przez Zamawiającego; 3) Przed rozpoczęciem działań serwisowych Wykonawca dostarczy regulamin zdalnego dostępu podpisany przez wszystkich pracowników biorących udział w realizacji umowy (wg wzoru z Załącznika nr 1 do wzoru umowy). 4) Wykonawca nie będzie udostępniał certyfikatu, loginu i hasła dostępowego osobom trzecim oraz będzie przestrzegał regulaminu zdalnego dostępu stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy; 5. Wymagania w zakresie ochrony danych osobowych: 5.1 Wykonawca zobowiązuje się na mocy przepisów o ochronie danych osobowych oraz aktów wykonawczych, do stosowania odpowiednich przepisów prawnych wynikających z przedmiotu umowy, a w szczególności do: 1) przestrzegania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, zastosowania przy przetwarzaniu danych osobowych środków technicznych i organizacyjnych oraz Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2017 r. poz. 2247 ze zmianami), 2) zapoznania się z wyciągiem z Polityki Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji Urzędu Miasta Rybnika i do bezwzględnego przestrzegania jej zapisów, 3) zawarcia z Administratorem danych osobowych umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy, 4) przetwarzania danych osobowych wyłącznie w celu określonym w niniejszej umowie oraz nieudostępniania danych osobom nieupoważnionym, 5) poniesienia pełnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo przekazanych mu przez Zamawiającego wszelkich danych niezbędnych do realizacji zadania, 6) trwałego usunięcia przekazanych przez Zamawiającego danych po zakończeniu realizacji zadania, 7) wykorzystania przekazanych przez Zamawiającego danych tylko na potrzeby niniejszego zadania, 8) na żądanie Zamawiającego, do pisemnego przedstawiania na każdym etapie realizacji umowy, informacji o stanie prac, 5.2 Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się kontroli z zakresu ochrony przetwarzanych danych w ramach realizacji przedmiotowej umowy. Kontrolę mogą przeprowadzić osoby wyznaczone przez Zamawiającego, W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w przestrzeganiu przez Wykonawcę powyższych zapisów, Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację umowy do czasu wywiązania się przez Wykonawcę z ww. obowiązków. Za opóźnienia w realizacji umowy będących konsekwencją ww. zapisów odpowiada Wykonawca. Rozwiązanie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych upoważnia Zamawiającego do rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy bez zachowania terminu wypowiedzenia. 5.3 Ponadto Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania umowy do: 1) zapewnienia asysty technicznej - Wykonawca zapewni konsultacje (telefon, mail) - czas reakcji / udzielenia konsultacji nie może przekroczyć 24 godzin (telefon, mail), 2) poprawy wadliwie działającego oprogramowania, 3) naprawy baz danych, jeżeli zostały uszkodzone przez wdrożone oprogramowanie, 4) nadzoru technicznego nad wdrożonymi aplikacjami oraz nad wykorzystywanymi w ww. aplikacjach bazami danych. 6 Wykonawca oświadcza, że jego produkt wolny jest od nieudokumentowanych mechanizmów, metod dostępu i innych elementów, które mogłyby zagrozić bezpieczeństwu danych. 7 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia opisu struktury zbioru danych osobowych i sposobu ich ochrony zgodnie z rozporządzeniem w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, a także opisu sposobu przepływu danych między systemami jeśli wdrażane rozwiązanie je wykorzystuje. Wykonawca musi posiadać prawo do modyfikacji i rozbudowy systemu WZDR, w tym do modyfikacji kodów źródłowych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wsparcie systemu, - prace programistyczne, - prace konserwacyjne. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że usługa jest dostępna dla wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIIRD Jacek Chmielewski
Email wykonawcy: siird.jc@gmail.com
Adres pocztowy: aleja prof. S. Kaliskiego 26/24
Kod pocztowy: 85-796
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.