eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania"Przebudowa budynku warsztatowo-naprawczego nr 315 na potrzeby Działu Produkcji Technicznej wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500235867-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

Stołeczny Zarząd Infrastruktury: Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: "Przebudowa budynku warsztatowo-naprawczego nr 315 na potrzeby Działu Produkcji Technicznej wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582106-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500160644-N-2018, 500167464-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 013058050, ul. Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48261846770, e-mail szp.szi@ron.mil.pl, faks +48261846704.
Adres strony internetowej (url): www.szi.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: "Przebudowa budynku warsztatowo-naprawczego nr 315 na potrzeby Działu Produkcji Technicznej wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

57/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje: - Wykonanie robót termomodernizacyjnych i izolacyjnych - Przebudowa/wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych - Wprowadzenie centralnego ogrzewania, zainstalowanie grzejników - Doprowadzenie budynku do stanu zgodności z wymogami przepisów ppoż. - Budowa nowego przyłącza elektroenergetycznego - Wyburzenie niektórych ścian działowych, postawienie nowych - Wykucie otworów w ścianach pod projektowane drzwi i okna - Wyburzenie posadzki betonowej o gr. 20 cm pod nową posadzkę w postaci posadzki przemysłowej - Wykonanie nowych nadproży - Instalację odpylającą z filtrocyklonem - Zamontowanie podkonstrukcji pod centralę wentylacyjną - Wykonanie nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej - Przebudowa instalacji wodociągowej - Instalacja ciepła technologicznego zasilającego centrale wentylacyjne - Instalacja sprężonego powietrza - Instalacja wentylacji mechanicznej nawiewowo-wywiewnej - Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) - Wykonanie instalacji okablowania strukturalnego - Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu - Budowa przyłącza elektroenergetycznego - Instalację oświetlenia podstawowego - Instalację oświetlenia ewakuacyjnego - Instalację gniazd wtyczkowych - Instalację gniazd dedykowanych (komputerowych) - Instalację odbiorów siłowych - Zasilanie urządzeń wentylacji - Ochronę od porażeń prądem elektrycznym - Instalację połączeń wyrównawczych - Instalację odgromową - Instalację telefoniczną

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45216200-6, 45300000-0, 45330000-9, 45331200-8, 45331210-1, 45232460-4, 45231300-8, 45311100-1, 45317300-5, 45311200-2, 45231400-9, 45312310-3, 45316100-6, 45216200-6, 45312000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8790219.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VIDOM Halina Grązka
Email wykonawcy: biuro@vidom.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Kościuszki 13/102
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10490413.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10490413.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13994351.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.