eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Przebudowa ul. Jasnej w Śremie - modernizacja chodników.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500235714-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

Śrem: Przebudowa ul. Jasnej w Śremie - modernizacja chodników.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575541-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500177082-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Śrem, Krajowy numer identyfikacyjny 631258135, ul. Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (61) 2835225 w. 133, e-mail urzad@srem.pl, faks (61) 2835337.
Adres strony internetowej (url): http://umsrem.bip.eur.pl/public/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://umsrem.bip.eur.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Jasnej w Śremie - modernizacja chodników.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BP.272.27.2018.BS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa ul. Jasnej w Śremie - modernizacja chodników. Opis przedmiotu zamówienia: Zasadniczym celem niniejszego zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni chodników i zjazdów na ulicy Jasnej w Śremie. Przebudową objęty jest odcinek ul. Jasnej od skrzyżowania z ul. Gostyńską do skrzyżowania z ul. Kołłątaja - strona lewa oraz od skrzyżowania z ul. Kołłątaja do skrzyżowania z ul. Glinki - obie strony. Zadanie polega na rozbiórce istniejącej nawierzchni chodników i zjazdów z płytek betonowych oraz kostek brukowych betonowych i zastąpienie ich nowymi nawierzchniami z kostki brukowej betonowej szarej i kolorowej na odpowiednich warstwach podbudowy - zgodnie z przedmiarem robót. Realizacja powyżej przyjętych zadań poprawi bezpieczeństwo ruchu pieszego, estetykę oraz komfort. W oferowanej cenie należy uwzględnić również opracowanie i wprowadzenie zmiany organizacji ruchu na czas budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45230000-8,

45233100-0,

45233222-1,

45233320-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 10 sierpnia 2018 r., termin został wydłużony dwoma aneksami: - aneksem nr 1 do 10 września 2018 r. - aneksem nr 2 do 30 września 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
opisany w sekcji V.4) - brak wystarczającej liczby znaków w tym miejscu

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania uzupełniających prac, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania projektu budowlanego, a są one niezbędne by zrealizować podstawowy przedmiot zamówienia, strony zgodnie postanawiają na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 Prawa zamówień publicznych i protokołu konieczności nr 1 z dnia 24.08.2018 r. oraz powołując się na § 2 ust. 4 w związku z § 9 ust. 1 i 2 umowy

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
(rodzaj i zakres zmiany) § 1. 1) W § 1 po ust. 4 dodaje się ust. 4a w brzmieniu: "4a. Zamawiający zleca Wykonawcy następujące roboty uzupełniające do wykonania: Wykonanie przebudowy chodników na ul. Glinki w Śremie, stanowiącej kontynuację ciągu komunikacyjnego ul. Jasnej". 2) § 2 pkt 2 umowy otrzymuje brzmienie: "Termin zakończenia robót ustala się do dnia 30 września 2018 r." 3) W § 5 po ust. 1 dodaje się ust. 1a w brzmieniu: "1a. Strony ustalają, że wynagrodzenie za wykonanie robót uzupełniających, o których mowa w § 1 ust. 4a wynosi 80.736,20 zł brutto w formie ryczałtu". 4) § 5 ust. 3. otrzymuje brzmienie: ,,§ 5.3. Strony ustalają, że rozliczenie robót i zapłata wynagrodzenia za wykonane prace nastąpi w dwóch częściach: - I część: po wykonaniu zakresu zamówienia podstawowego określonego w § 1 ust. 4 (t.j. oprócz robót uzupełniających określonych w § 1 ust. 4a), na podstawie odbioru częściowego robót; - II część: po wykonaniu zakresu zamówienia określonego w § 1 ust. 4a, na podstawie odbioru końcowego robót. Płatności w terminie 14 dni od złożenia faktury i protokolarnego potwierdzenia prawidłowości wykonania każdego z etapów robót".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.