eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane Remont budynku nr 3 w Jeżewie zadanie nr 1 Remont budynku nr 19 w Regnach zadanie nr 2 Remont budynku nr 93 w Regnach zadanie nr 3 Remont budynku nr 119 w Regnach zadanie nr 4 Remont budynku nr 10 w Kutnie zadanie nr 5 Remont WBK w Regnach zadanie nr 6 Remont rampy WBK w Nowym Glinniku zadanie nr 7 Remont ogrodzenia zewnętrznego w Gałkówku zgodnie z instrukcją NO-04-A009 zadanie nr 8

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500235510-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Remont budynku nr 3 w Jeżewie zadanie nr 1 Remont budynku nr 19 w Regnach zadanie nr 2 Remont budynku nr 93 w Regnach zadanie nr 3 Remont budynku nr 119 w Regnach zadanie nr 4 Remont budynku nr 10 w Kutnie zadanie nr 5 Remont WBK w Regnach zadanie nr 6 Remont rampy WBK w Nowym Glinniku zadanie nr 7 Remont ogrodzenia zewnętrznego w Gałkówku zgodnie z instrukcją NO-04-A009 zadanie nr 8

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596170-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000, ul. ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 26 1442098, e-mail 31wog.zp@ron.mil.pl, faks 26 1442101.
Adres strony internetowej (url): www.31wog.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Wojsko

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Remont budynku nr 3 w Jeżewie zadanie nr 1 Remont budynku nr 19 w Regnach zadanie nr 2 Remont budynku nr 93 w Regnach zadanie nr 3 Remont budynku nr 119 w Regnach zadanie nr 4 Remont budynku nr 10 w Kutnie zadanie nr 5 Remont WBK w Regnach zadanie nr 6 Remont rampy WBK w Nowym Glinniku zadanie nr 7 Remont ogrodzenia zewnętrznego w Gałkówku zgodnie z instrukcją NO-04-A009 zadanie nr 8

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

54/ZP/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Remont budynku nr 3 w Jeżewie zadanie nr 1 Remont budynku nr 19 w Regnach zadanie nr 2 Remont budynku nr 93 w Regnach zadanie nr 3 Remont budynku nr 119 w Regnach zadanie nr 4 Remont budynku nr 10 w Kutnie zadanie nr 5 Remont WBK w Regnach zadanie nr 6 Remont rampy WBK w Nowym Glinniku zadanie nr 7 Remont ogrodzenia zewnętrznego w Gałkówku zgodnie z instrukcją NO-04-A009 zadanie nr 8 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych . Ilość zadań - 8 . 3.Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno zadanie . 4.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB ) stanowiące załączniki nr 1- 16 do SIWZ. 6.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 1 - 16 do SIWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45261100-5, 45260000-7, 45311100-1, 45332000-3, 45311000-0, 45421130-4, 45262700-8, 45262359-9, 45430000-7, 45442100-8, 45453000-7, 45233206-2, 45430000-0, 45317000-2, 45453000-7, 45260000-7, 45432120-1, 45421000-4, 45317000-2, 45453000-7, 45262600-7, 45331110-7, 45410000-4, 45442100-8, 45310000-3, 45431100-8, 45234000-6, 45223500-1, 45450000-6, 45220000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont budynku nr 3 w Jeżewie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 1 art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu , z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3 . UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 1 W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu . Wobec powyższego zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 1 . Wystąpienie owej negatywnej przesłanki skutkuje obligatoryjnie unieważnieniem powyższego zadania .

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont budynku nr 19 w Regnach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 656139.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany OGBUD s.c. S. Nabiałek , K.Nabiałek
Email wykonawcy: ogbudsc@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Konstytucji 3-go Maja 24
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 968549.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 968549.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 968549.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - Remont budynku nr 93 w Regnach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 167086.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogolnobudowlany OGBUD s.c.
Email wykonawcy: ogbudsc@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Konstytucji 3-go Maja 24
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277073.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277073.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277073.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - Remont budynku nr 119 w Regnach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 4 art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu , z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3 . UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 4 W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu . Wobec powyższego zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 4 . Wystąpienie owej negatywnej przesłanki skutkuje obligatoryjnie unieważnieniem powyższego zadania .

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 - Remont budyynku nr 10 w Kutnie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 5 art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu , z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3 . UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 5 W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu . Wobec powyższego zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 5 . Wystąpienie owej negatywnej przesłanki skutkuje obligatoryjnie unieważnieniem powyższego zadania .

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6 - Remont Wojskowej Bocznicy Kolejowej w Regnach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1211237.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zaklad Usługowo Handlowo Produkcyjny SKOREM
Email wykonawcy: skorem@skorem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Aleksandra Głowackiego 7/6
Kod pocztowy: 47-220
Miejscowość: Kędzierzyn - Koźle
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1583846.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1583846.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1583846.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7 - Remont rampy wojskowej bocznicy kolejowej w Nowym Glinniku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52252.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARMIR-BUD Mirosław Moczkowski
Email wykonawcy: biuro@armirbud.pl
Adres pocztowy: ul. J.Wajsówny 15 m7
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 822999.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82299.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82299.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie nr 8 Remont ogrodzenia zewnętrznego w Gałkówku zgodnie z instrukcją NO-04-A009

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 691489.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EL-MOT Józef Znojek
Email wykonawcy: s.paturaj@el-mot.com.pl
Adres pocztowy: ul. Rzgowska 19
Kod pocztowy: 95-080
Miejscowość: Tuszyn
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 978358.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 978358.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 978358.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.