To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-02
Ogłoszenie nr 500235510-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :
Remont budynku nr 3 w Jeżewie zadanie nr 1
Remont budynku nr 19 w Regnach zadanie nr 2
Remont budynku nr 93 w Regnach zadanie nr 3
Remont budynku nr 119 w Regnach zadanie nr 4
Remont budynku nr 10 w Kutnie zadanie nr 5
Remont WBK w Regnach zadanie nr 6
Remont rampy WBK w Nowym Glinniku zadanie nr 7
Remont ogrodzenia zewnętrznego w Gałkówku zgodnie z instrukcją NO-04-A009 zadanie nr 8
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596170-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000,
ul. ul. Konstantynowska
85,
95-100
Zgierz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
26 1442098, e-mail
31wog.zp@ron.mil.pl, faks
26 1442101.
Adres strony internetowej (url): www.31wog.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Wojsko
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Remont budynku nr 3 w Jeżewie zadanie nr 1 Remont budynku nr 19 w Regnach zadanie nr 2 Remont budynku nr 93 w Regnach zadanie nr 3 Remont budynku nr 119 w Regnach zadanie nr 4 Remont budynku nr 10 w Kutnie zadanie nr 5 Remont WBK w Regnach zadanie nr 6 Remont rampy WBK w Nowym Glinniku zadanie nr 7 Remont ogrodzenia zewnętrznego w Gałkówku zgodnie z instrukcją NO-04-A009 zadanie nr 8
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):54/ZP/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : Remont budynku nr 3 w Jeżewie zadanie nr 1 Remont budynku nr 19 w Regnach zadanie nr 2 Remont budynku nr 93 w Regnach zadanie nr 3 Remont budynku nr 119 w Regnach zadanie nr 4 Remont budynku nr 10 w Kutnie zadanie nr 5 Remont WBK w Regnach zadanie nr 6 Remont rampy WBK w Nowym Glinniku zadanie nr 7 Remont ogrodzenia zewnętrznego w Gałkówku zgodnie z instrukcją NO-04-A009 zadanie nr 8 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych . Ilość zadań - 8 . 3.Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno zadanie . 4.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określają przedmiary robót w formacie ath oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB ) stanowiące załączniki nr 1- 16 do SIWZ. 6.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót w formacie ath oraz Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 1 - 16 do SIWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261100-5, 45260000-7, 45311100-1, 45332000-3, 45311000-0, 45421130-4, 45262700-8, 45262359-9, 45430000-7, 45442100-8, 45453000-7, 45233206-2, 45430000-0, 45317000-2, 45453000-7, 45260000-7, 45432120-1, 45421000-4, 45317000-2, 45453000-7, 45262600-7, 45331110-7, 45410000-4, 45442100-8, 45310000-3, 45431100-8, 45234000-6, 45223500-1, 45450000-6, 45220000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont budynku nr 3 w Jeżewie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 1 art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu , z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3 . UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 1 W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu . Wobec powyższego zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 1 . Wystąpienie owej negatywnej przesłanki skutkuje obligatoryjnie unieważnieniem powyższego zadania . |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont budynku nr 19 w Regnach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
656139.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany OGBUD s.c. S. Nabiałek , K.Nabiałek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
968549.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Remont budynku nr 93 w Regnach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
167086.29
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogolnobudowlany OGBUD s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
277073.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Remont budynku nr 119 w Regnach |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 4 art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu , z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3 . UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 4 W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu . Wobec powyższego zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 4 . Wystąpienie owej negatywnej przesłanki skutkuje obligatoryjnie unieważnieniem powyższego zadania . |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Remont budyynku nr 10 w Kutnie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 5 art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu , z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3 . UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 5 W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu . Wobec powyższego zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 5 . Wystąpienie owej negatywnej przesłanki skutkuje obligatoryjnie unieważnieniem powyższego zadania . |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Remont Wojskowej Bocznicy Kolejowej w Regnach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1211237.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zaklad Usługowo Handlowo Produkcyjny SKOREM
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1583846.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Remont rampy wojskowej bocznicy kolejowej w Nowym Glinniku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52252.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARMIR-BUD Mirosław Moczkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
822999.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Remont ogrodzenia zewnętrznego w Gałkówku zgodnie z instrukcją NO-04-A009 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
691489.91
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EL-MOT Józef Znojek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
978358.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Dostawa środków materiałów do utrzymania i konserwacji infrastruktury lotniskowej
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- Sukcesywne dostawy sprzętu urologicznego jedno- i wielorazowego użytku
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Zgierzu"
- Wykonanie nawierzchni drogi powiatowej 5120 E -Domaradzyn -Karnków
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.