eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Rozbudowa obiektu Jantor II na lodowisko z instalacją mrożeniową, salą gimnastyczną, zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z łącznikiem pomiędzy lodowiskami Jantor I i Jantor II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-01

Ogłoszenie nr 500234639-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: Rozbudowa obiektu Jantor II na lodowisko z instalacją mrożeniową, salą gimnastyczną, zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z łącznikiem pomiędzy lodowiskami Jantor I i Jantor II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574111-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 000789482, ul. Zofii Nałkowskiej 10A, 40-425 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 53 55, e-mail przetargi@mosir.katowice.pl, faks 32 253 87 33.
Adres strony internetowej (url): bip.katowice.eu/jednostki/mosir

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa obiektu Jantor II na lodowisko z instalacją mrożeniową, salą gimnastyczną, zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z łącznikiem pomiędzy lodowiskami Jantor I i Jantor II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TT/R/09/06/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie projektu wykonawczego prac Po wykonaniu projektu należy uzyskać akceptację Zamawiającego. Wszystkie prace należy wykonać według projektu budowlanego oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu wykonawczego. 2.Wykonanie lodowiska 2.1 Wykonanie nowej płyty lodowiska 2.2 Technologia chłodzenia - dostawa i montaż agregatu, sprężarki tłokowe na falownikach, amoniak maks. 20 kg 2.3 Dostawa i montaż band - zgodnie z aktualnymi przepisami IIHF 3.Wykonanie dla lodowiska zaplecza i łącznika pomiędzy obiektami Jantor I i Jantor II 3.1 Roboty budowlane i konstrukcyjne 3.2 Roboty elektryczne 3.3 Roboty instalacyjne 3.4 Roboty wentylacyjne 3.5 Wykonanie systemu ppoż. i monitoringu wizyjnego 4.Modernizacja sali gimnastycznej 4.1 Roboty rozbiórkowe 4.2 Wzmocnienie konstrukcji stalowej sali gimnastycznej 4.3 Roboty budowlane 4.4. Ułożenie parkietu Wykonawca uwzględni fakt, że roboty będą realizowane w czynnym (od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-15:00) obiekcie. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego usuwania wszelkich odpadów budowlanych, kurzu, brudu i pyłu oraz sprzątania zanieczyszczonych w wyniku prowadzenia robót dostępnych dla użytkowników korytarzy i innych pomieszczeń, osłonięcia miejsca robot celem zabezpieczenia budynku przed zapyleniem. Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony został w programie funkcjonalno-użytkowym pn. "Rozbudowa obiektu Jantor II na lodowisko z instalacją mrożeniową, salą gimnastyczną, zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z łącznikiem pomiędzy lodowiskami Jantor I i Jantor II", który stanowi załącznik do SIWZ. Prace należy wykonywać według wcześniej wykonanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji wykonawczej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 71000000-8, 45223200-8, 45300000-0, 45310000-3, 45111300-1, 42500000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6789268.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Olmark Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Katowicka 72
Kod pocztowy: 41-406
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8469999.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8469999.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33482616.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.