eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rewitalizacja centrum - utworzenie Centrum Aktywności Społecznej na Zamku Biskupów Chełmińskich w Lubawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-28

Ogłoszenie nr 500233468-N-2018 z dnia 28-09-2018 r.

Gmina Miejska Lubawa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rewitalizacja centrum - utworzenie Centrum Aktywności Społecznej na Zamku Biskupów Chełmińskich w Lubawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592813-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Lubawa, Krajowy numer identyfikacyjny 510743479, ul. Rzepnikowskiego 9A, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 455 300, e-mail urzad-miasta@lubawa.pl, faks 896 452 558.
Adres strony internetowej (url): http://lubawa.bip-wm.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rewitalizacja centrum - utworzenie Centrum Aktywności Społecznej na Zamku Biskupów Chełmińskich w Lubawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGK.271.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: "Rewitalizacja centrum - utworzenie Centrum Aktywności Społecznej na Zamku Biskupów Chełmińskich w Lubawie". 2. Do ogólnych obowiązków Inspektora w szczególności należy: 2.1. zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, 2.2. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Kontraktu, 2.3. działanie we współpracy z Nadzorem Autorskim i Zamawiającym i na rzecz Zamawiającego w całym okresie realizacji zadania inwestycyjnego, 2.4. analiza i wsparcie prawne w zakresie realizacji zadania, 2.5. stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego w szczególności Zamawiającego 2.6. podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację zadania, 2.7. współpraca z inwestorem, projektantami, i wykonawcą w okresie realizacji inwestycji, 2.8. podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora, 2.9. sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U.2018.1202 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów nie posiadających atestów dopuszczających do stosowania w budownictwie, 3. Na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót budowlanych Inspektor jest upoważniony i zobowiązany do: 3.1. przeprowadzenia inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacja projektową oraz oceny ryzyka wprowadzenia zmian na etapie prowadzenia prac, 4. Na etapie prowadzenia robót budowlanych Inspektor jest upoważniony i zobowiązany do: 4.1. obecności Kierownika Projektu (inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej) na terenie budowy przez okres trwania zadania inwestycyjnego - nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu (w okresie trwania robót) wraz z każdorazowym telefonicznym bądź osobistym powiadomieniem Zamawiającego, 4.2. obecności inspektora branży archeologicznej na terenie budowy przez okres trwania zadania inwestycyjnego - każdorazowo w trakcie prowadzenia robót ziemnych, 4.3. obecności pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego (niewyszczególnionych w punkcie 4 ust 4.1-4.2) na terenie budowy przez okres trwania zadania inwestycyjnego - nie rzadziej niż raz w tygodniu (w okresie trwania robót) wraz z każdorazowym telefonicznym bądź osobistym powiadomieniem Zamawiającego, 4.4. ustalenia harmonogramu pracy inspektorów branżowych zgodnie z harmonogramem prac wykonawcy, 4.5. sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli - inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i warunkami pozwolenia na budowę i pozwoleń konserwatora zabytków oraz zgodnie z treścią umowy, 4.6. sprawowanie nadzoru archeologicznego nad realizowanym zadaniem zgodnie z pozwoleniami nr 469/2018 i 470/2018 z dnia 25.06.2018 r. Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (zał nr 7 do SIWZ) w tym spełnienie wszelkich warunków i zobowiązań wynikających z w/w pozwoleń między innymi takich jak: a) uzyskanie potwierdzenia gotowości muzeum do przyjęcia zabytków archeologicznych odkrytych podczas badań, b) prowadzenia dokumentacji przebiegu badań, c) prowadzenia doraźnej konserwacji pozyskanych zabytków, d) prowadzenia inwentaryzacji pozyskanych zabytków i ich dokumentacji, e) sporządzania sprawozdań, f) opracowania wyników badań archeologicznych, 4.7. reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym oraz ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim. Inspektor nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w imieniu Zamawiającego, 4.8. nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania, 4.9. kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych (STWiOR), dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp., 4.10. odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów, tak aby Zamawiający mógł podjąć właściwą decyzje w danej sytuacji, 4.11. kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 4.12. udzielania Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu, po ich uzgodnieniu z Zamawiającym, 4.13. kontroli zgodności oznakowania robót, 4.14. kontroli wykonywania robót budowlanych zgodnie z zasadami i przepisami BHP, 4.15. wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę Robót, która zachowuje się niewłaściwie lub nie posiada wymaganych uprawnień lub nie wykonuje prawidłowo i należycie swojej pracy, 4.16. organizowania oraz przewodniczenia comiesięcznym Radom Budowy dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca Robót, Kierownik Budowy, Kierownik Projektu wraz z Inspektorami Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiający) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni, 4.17. organizowania cotygodniowych narad technicznych (w okresie trwania robót) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu, Wykonawcy Robót i uczestnikom, 4.18. monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji inwestycji oraz potwierdzania faktur przejściowych pod względem ich zgodności z faktycznie wykonanym zakresem prac w niej ujętych, 4.19. kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, 4.20. nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót, 4.21. zatwierdzania i opiniowania opracowań (w tym m. in.: projektów wykonawczych, badań, treści ekspozycji, rysunków technicznych, propozycji zmian w dokumentacji, dokumentacji powykonawczej) dostarczanych przez Wykonawcę budowy po uprzednim uzyskaniu opinii Nadzoru Autorskiego,\ 4.22. sprawdzanie i dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu potwierdzonych wpisem do dziennika budowy lub protokołem odbioru wraz z informowaniem Zamawiającego o zamiarze dokonania odbioru, 4.23. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych i przekazywanie ich do użytkowania, 4.24. sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 4.25. poświadczenia usunięcia przez Wykonawcę Robót wad, 4.26. przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 4.27. sprawdzenia i akceptowania przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy Robót dot. ilości i wartości wykonanych robót, 4.28. dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót, 4.29. nadzorowanie wykonania umowy zgodnie z dokumentacją projektową i umową z Wykonawcą robót, 4.30. powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 4.31. sprawdzenia prawidłowości wystawionych faktur przejściowych i faktury końcowej w zakresie kwoty do zapłaty, 4.32. rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 4.33. wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót, 4.34. rozstrzygania wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 4.35. sporządzenia protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki, 4.36. prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy, 4.37. składania comiesięcznych raportów z postępu prac Wykonawcy robót budowlanych oraz czynności wykonanych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w okresie objętym raportem. 4.38. ustalenia zakresu ewentualnych robót zamiennych, ich kosztorysowania i wykazania różnic, i opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego, 5. Wnioskowanie do Zamawiającego o: 5.1. wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 5.2. przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego rzeczoznawcę, 5.3. zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie, 5.4. zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót i jest zgodna z postanowieniami umowy i SIWZ, 5.5. zlecenie wykonania robót nieobjętych umową, których realizacja okaże się niezbędna, a które zostały określone w art. 144 ust. 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.6. zatwierdzenie Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji przedstawionego przez Wykonawcę Robót i jego zmian. 6. Na etapie po zakończeniu robót budowlanych do obowiązków Inspektora należeć będzie: 6.1. dokonanie odbioru końcowego, przygotowanie wraz z Wykonawcą Robót kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji, powołanej przez Zamawiającego oraz przygotowanie protokołów odbioru robót, 6.2. dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad, 6.3. wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, 6.4. przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia dokumentów PT, OT i książki obiektu, 6.5. sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań, 6.6. rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktu, 6.7. skompletowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z uczestniczeniem w tej procedurze, 6.8. uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych w okresie 7 lat od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy Robót, 6.9. sporządzenie ostatecznego raportu z wykonania umowy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, nie później niż w terminie 30 dni od zakończenia okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, 6.10. Nadzór i sprawozdawczość w okresie gwarancji: Okres gwarancji dla robót budowlanych objętych Projektem wynosić będzie 84 miesięcy od zakończenia i zatwierdzenia protokołu końcowego odbioru robót, z zastrzeżeniem, że w danym okresie Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie na każdorazowe wezwanie Zamawiającego (lecz nie rzadziej niż raz do roku) dokonywał przeglądów gwarancyjnych i sporządzał pisemne raporty dla Zamawiającego. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego prowadzi w tym okresie sprawozdawczość. Koszt nadzoru w okresie gwarancji (szacunkowy ryczałt) winien być ujęty w cenie ofertowej i zostanie uiszczony Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego w terminie 30 dni od dnia przedstawienia faktury, którą Inspektor Nadzoru Inwestorskiego złoży po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze końcowym robót. 7. W przypadku wystąpienie konieczności wykonania robót nie objętych dokumentacją projektową, SIWZ i zapisami umowy z Wykonawcą, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest upoważniony i zobowiązany do: 7.1. niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania takich robót, 7.2. przygotowania dla Zamawiającego protokołu, spisanego przy udziale przedstawicieli Nadzoru Autorskiego, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiającego i Wykonawcy Robót, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót, 7.3. przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów Wykonawcy Robót na wykonanie tych robót; zakres i wartość robót każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego, 7.4. wydania polecenie wykonania robót wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego; uzasadnione roboty Zamawiający będzie traktował jako zamówienie dodatkowe zgodnie z Ustawą - Prawo Zamówień Publicznych. 8. Do obowiązków Inspektora należy przygotowanie dla Zamawiającego następujących raportów: 8.1. Raport miesięczny - Inżynier w ciągu 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego przedłoży Zamawiającemu "Raport miesięczny" wyszczególniający wykonane przez Zespół Inspektora prace i kontrolne badania laboratoryjne oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport będzie zawierał w szczególności: a) opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu, b) zaawansowanie finansowe wykonanych robót w stosunku do założonego harmonogramu, c) opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia, d) fotografie dokumentujące postęp robót, e) wykaz zmian w dokumentacji projektowej, f) wykaz wystąpień Wykonawcy i sposób ich rozpatrzenia. 8.2. Raport końcowy - Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przedłoży Zamawiającemu komplet, sporządzonej przez Wykonawcę Robót dokumentacji powykonawczej w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, w ciągu 14 dni od daty odbioru końcowego inwestycji przedłoży Zamawiającemu Raport końcowy, (w 2 egz.) który będzie zawierał: a) końcowe rozliczenie ilości wykonanych robót i obliczenie końcowej kwoty umownej zgodnie z umową Wykonawcy Robót, b) rozliczenie finansowe zadania inwestycyjnego, c) protokół odbioru końcowego i przekazania do użytkowania, d) opis przebiegu wykonania Kontraktu i sprawozdanie z działalności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego e) całą powykonawczą dokumentację odbiorową zawierającą takie dokumenty jak np.: sprawozdanie techniczne końcowe, protokoły z Rad Budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, mapę powykonawczą, wystąpienia Wykonawcy, instrukcje zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości, programy zapewnienia jakości, wyniki badań, instrukcje obsługi, projekt budowlany powykonawczy, informacje niezbędne do sporządzenia dokumentów PT, OT , książki obiektu itp. 9. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego ma obowiązek realizować wszystkie inne polecenia i zarządzenia Zamawiającego, nie wymienione powyżej, które będą niezbędne i będą służyły prawidłowej realizacji umowy (Kontraktu) i służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego. 10. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z umowy (Kontraktu). 11. Na każdym etapie realizacji Inspektor zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w zakresie zarządzania Kontraktem. 12. Dokumenty wymienione w § III ust. 8 należy przekazywać do Zamawiającego w wersji drukowanej i elektronicznej. 13. Obowiązki Zamawiającego: 13.1. Zamawiający przekaże Inżynierowi kopie następujących dokumentów: a) Dokumentację techniczną wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. b) Umowę o roboty budowlane. c) Ofertę Wykonawcy Robót d) Decyzje administracyjne pozwalające na realizację umowy na roboty budowlane w tym decyzję o pozwoleniu na budowę, pozwolenia konserwatorskie. e) Inne będące w posiadaniu dokumenty składające się na Kontrakt oraz poinformuje o umowach cywilno-prawnych i znanych mu wymaganiach prawnych i administracyjnych mających wpływ na realizację umowy. 14. Szczegółowy opis robót budowlanych (dokumentacja projektowa, STWIRB, siwz, pytania i odpowiedzi dla wykonawców robót budowlanych) znajduje się w pod adresem: http://lubawa.bip-wm.pl/public/?id=145135 15. Zespół Inspektora Nadzoru Inwestorskiego składać się będzie z : 15.1. Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej pełniącego funkcję kierownika projektu, 15.2. Inspektor nadzoru w branży sanitarnej, 15.3. Inspektor nadzoru w branży elektrycznej, 15.4. Inspektor nadzoru w branży drogowej, 15.5. Inspektor nadzoru archeologicznego, 16. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. 17. Zamawiający informuje, iż roboty budowlane nad którymi nadzór będzie pełnił wykonawca są dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71540000-5


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 328455.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Build Invest Biuro Obsługi Budownictwa Ltd
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Unit 4d Enterprise, Farfield Park,
Kod pocztowy:
Miejscowość: Rotherham S63 5DB
Kraj/woj.: Zjednoczone Królestwo

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: GB

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 360000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.