eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syrynia › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2018/2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-27

Ogłoszenie nr 500232293-N-2018 z dnia 27-09-2018 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597593-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni, Krajowy numer identyfikacyjny 27628641300000, ul. ul. Raciborska 3, 44361 Syrynia, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4517607; 32 4517415, e-mail inwestycje@pzd-wodzislaw.pl, faks 32 4517607.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.2521.38.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu wodzisławskiego w sezonie 2018/2019 z podziałem na dziewięć następujących części: 1.1. CZĘŚĆ 1 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu I. Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu na zapleczu ZUD PZD dla części 1: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru Nośnik z piaskarko - solarką i pługiem 460 godz. 6 mies. Nośnik z pługiem 2000 km 10 godz. 1.2. Część 2 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu II. Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu na zapleczu ZUD PZD dla części 2: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru Nośnik z piaskarko - solarką i pługiem 460 godz. 6 mies. Nośnik z pługiem 1500km 10 godz. 1.3. CZĘŚĆ 3 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu III. Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu na zapleczu ZUD PZD dla części 3: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru Nośnik z piaskarko - solarką i pługiem 460 godz. 6 mies. Nośnik z pługiem 1500 km 10 godz. 1.4. CZĘŚĆ 4 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu IV. Zamawiający przewiduje w czasie trwania umowy następujące ilości pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu na zapleczu ZUD PZD dla części 4: Rodzaj sprzętu: Zakładana ilość pracy sprzętu Zakładana ilość dyżuru Nośnik z piaskarko - solarką i pługiem 460 godz. 6 mies. Nośnik z pługiem 1500 km 10 godz. 1.5. CZĘŚĆ 5 - Usługa polegająca na załadunku materiałów do zwalczania śliskości ładowarką, wykonywana na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości godzin pracy sprzętu oraz pełnienia dyżuru stacjonarnego sprzętu i kierowcy w siedzibie PZD: Rodzaj sprzętu: Zakładana liczba godzin pracy sprzętu Zakładana liczba godzin dyżuru stacjonarnego ładowarka 250 godz. 200 godz. 1.6. CZĘŚĆ 6 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu I. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania i posypywania chodników: Zakładana długość odśnieżanych chodników Zakładana długość posypywanych chodników 325 km 130 km 1.7. CZĘŚĆ 7 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu II. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania i posypywania chodników: Zakładana długość odśnieżanych chodników Zakładana długość posypywanych chodników 300 km 120 km 1.8. CZĘŚĆ 8 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu III. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania i posypywania chodników: Zakładana długość odśnieżanych chodników Zakładana długość posypywanych chodników 325 km 130 km 1.9. CZĘŚĆ 9 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni chodników Rejonu IV. Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy następujące ilości kilometrów odśnieżania i posypywania chodników: Zakładana długość odśnieżanych chodników Zakładana długość posypywanych chodników 330 km 135 km

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ 1 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149158.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A&M Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Mateusz Kühn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tworkowska 48
Kod pocztowy: 47-450
Miejscowość: Krzyżanowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 180252.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180252.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145833.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.T.H.U. "PATI" Sosna Iwona
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Środkowa 1a
Kod pocztowy: 44-352
Miejscowość: Czyżowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163134.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163134.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163134.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ 3 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu III

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 177 012,00 zł, w tym: - 79 812,00 zł - cena brutto za pracę nośnika nośnika wyposażonego w piaskarko - solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy, pracę nośnika wyposażonego w pług, dyżur nośnika wyposażonego w pług - 97 200,00 zł - cena brutto dyżuru pracy nośnika wyposażonego w piaskarko - solarkę wraz z instalacją do zwilżania materiału solanką oraz pług lemieszowy przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 160.000,00 zł brutto. Jednocześnie występują okoliczności uniemożliwiające Zamawiającemu zwiększenie ww. kwoty do ceny najkorzystniej oferty, ponieważ Zamawiający nie ma możliwości finansowych, by zwiększyć w budżecie zabezpieczoną kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. Tymczasem zgodnie z przepisem art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy postępowanie unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: CZĘŚĆ 4 - Usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni jezdni dróg powiatowych Rejonu IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145833.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.T.H.U. "PATI" Sosna Iwona
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Środkowa 1a
Kod pocztowy: 44-352
Miejscowość: Czyżowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163134.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163134.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163134.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: CZĘŚĆ 5 : Usługa polegająca na załadunku materiałów do zwalczania śliskości ładowarką, wykonywana na terenie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41431.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.T.H.U. "PATI" Sosna Iwona
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Środkowa 1a
Kod pocztowy: 44-352
Miejscowość: Czyżowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50122.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50122.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50122.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.