eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej (oświatowych) w mieście Zamość - część II"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-09-26

Ogłoszenie nr 500231580-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.

Zamość: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej (oświatowych) w mieście Zamość - część II"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej (oświatowych) w mieście Zamość - część II" jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569852-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500177048-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 950368747, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej (oświatowych) w mieście Zamość - część II"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.39.2018.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej (oświatowych) w mieście Zamość - część II" współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Zamówienie udzielane jest w podziale na sześć części: 1) część 1 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja, wykonanie gruntowej pompy ciepła oraz modernizacja instalacji c.o. i instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 ul. Piłsudskiego 65 w Zamościu", 2) część 2 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja oraz modernizacja instalacji c.o. w budynku III Liceum Ogólnokształcącego ul. Kilińskiego 15 w Zamościu", 3) część 3 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja oraz modernizacja instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Tadeusza Kościuszki ul. Kalinowa 5a w Zamościu (dawny: Zespół Szkół nr 6)", 4) część 4 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja oraz modernizacja instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Elizy Orzeszkowej ul. Orzeszkowej 43 w Zamościu (dawny: Zespół Szkół nr 3)", 5) część 5 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja oraz modernizacja instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Stefana Batorego ul. Hetmana Jana Zamoyskiego 4 w Zamościu (dawny: Zespół Szkół nr 4)", 6) część 6 zamówienia- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja oraz modernizacja instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum nr 2 ul. Lwowska 15 w Zamościu". 3. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zakres prac budowlanych oraz przedmiary robót są dostępne pod adresem: a) dla części 1, 3 i 4 zamówienia http://bip.zamosc.um.gov.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=56806 b) dla części 2, 5 i 6 zamówienia http://bip.zamosc.um.gov.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=55730 4. Zadaniem Wykonawcy będzie wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem nad prawidłową realizacją projektu, aby umożliwić osiągnięcie celów projektu w ramach założonego zakresu prac w założonym czasie i planowanym budżecie. 5. Do obowiązków Wykonawcy (dla części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia) należy.: a) zarządzanie procesem realizacji inwestycji oraz kierowanie i koordynowanie jej wykonania w formie nadzoru merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z prawem Unii Europejskiej i prawem Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm.), przepisami wykonawczymi do wymienionych ustaw, z wnioskiem i umową o dofinansowanie projektu a także z umową z wykonawcą inwestycji, b) wykonywanie zadań, stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane: inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 25, 26), koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego (art. 27), c) organizowanie i prowadzenie rad budowy, narad projektowych, innych spotkań (narady techniczne, spotkania uzgodnieniowe itp.), d) weryfikacja i ewentualne uzupełnienie dokumentacji technicznej w celu zgodności z wnioskiem o dofinasowanie projektu, e) sporządzenie cotygodniowego raportu z przebiegu prac podczas realizacji inwestycji (w uzgodnionej przez Zamawiającego formie), f) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej, g) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, h) koordynowanie działań w zakresie realizacji robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem pracy na obiektach czynnych, i) bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, podpisaną umową z Wykonawcą robót, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, j) sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, k) sprawdzanie przed zastosowaniem atestów, gwarancji, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych z kryteriami technicznymi określonymi dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, l) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy inwestycji i dokonywanie niezbędnych korekt tych rysunków, m) współpraca z nadzorem autorskim w całym okresie realizacji inwestycji, n) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi na zapytania, udzielanie informacji i wyjaśnień na temat realizacji inwestycji, a także przygotowywanie i przedkładanie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego - w możliwie najkrótszym terminie lub w terminie wskazanym przez Zamawiającego, o) sporządzenie raportu dla Zamawiającego dotyczącego zmiany wskaźnika kluczowego (wskaźnika rezultatu i wskaźnika produktu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu) obejmującego podniesienie efektywności energetycznej budynków, zgodnie z metodologią opisaną w "Podręczniku monitorowania wskaźników na poziomie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020" p) w przypadku przerwania realizacji inwestycji, dokonanie wyceny prac zrealizowanych przez wykonawcę inwestycji przed zerwaniem kontraktu, dokonanie inwentaryzacji robót w sposób umożliwiający sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, określenie należności dla wykonawcy inwestycji, sporządzenie raportu o realizacji inwestycji, regularne sporządzanie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, w tym robót ulegających zakryciu bądź zanikających, stanu terenu objętego inwestycją przed rozpoczęciem robót budowlanych, w trakcie trwania oraz po zakończeniu realizacji inwestycji, q) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, r) uczestnictwo w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, s) nadzorowanie poprawności i weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę inwestycji, t) weryfikacja świadectw charakterystyki energetycznej i audytu energetycznego powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę inwestycji, u) w okresie gwarancji i rękojmi z tytułu wykonania inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do udziału w przeglądach gwarancyjnych oraz innych spotkaniach niż przeglądy gwarancyjne. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, do zapewnienia, by przy realizacji inwestycji zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników


II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

71541000-2,

71540000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia 24.07.2018 r. do dnia 27.12.2019 r. (dotyczy części 1, 3 i 4 zamówienia).

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja, wykonanie gruntowej pompy ciepła oraz modernizacja instalacji c.o. i instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 ul. Piłsudskiego 65 w Zamościu"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KTD Usługi Inżynieryjno-Budowlane Krzysztof Dawid, , ul. Wspólna 12/4, 22-400, Zamość, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 42500.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja oraz modernizacja instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Tadeusza Kościuszki ul. Kalinowa 5a w Zamościu (dawny: Zespół Szkół nr 6)"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KTD Usługi Inżynieryjno-Budowlane Krzysztof Dawid, , ul. Wspólna 12/4, 22-400, Zamość, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 38800.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja oraz modernizacja instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Elizy Orzeszkowej ul. Orzeszkowej 43 w Zamościu (dawny: Zespół Szkół nr 3)"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KTD Usługi Inżynieryjno-Budowlane Krzysztof Dawid, , ul. Wspólna 12/4, 22-400, Zamość, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 33500.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana dokonana na wniosek Wykonawcy na podstawie paragrafu 11 ust. 1 pkt 1 ppkt b) umowy nr 721/2018 z dn. 24.07.2018 r.,nr 722/2018 z dn. 24.07.2018 r., nr 723/2018 z dn. 24.07.2018 r. - zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji na skutek rozwiązania stosunku pracy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W wyniku zmiany umowy, strony dokonały zmiany paragrafu 6 ust. 3 pkt 2 umowy w zakresie osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru robót elektrycznych. Wynagrodzenie Wykonawcy nie uległo zmianie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.