Ogłoszenie nr 500230916-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.
Chocianów: "Wyposażenie pracowni zawodowych i pracowni informatycznej w Zespole Szkół w Chocianowie: Zadanie 2: Dostawa i wyposażenie Pracowni Informatycznej w ramach Działania 2, Pracowni Komputerowego Wspomagania Projektowania i Programowania Obrabiarek CNC w ramach Działania 3, Laboratorium Automatyzacji i Robotyzacji w ramach Działania 4 oraz Pracowni Turystyki w ramach Działania 5 w sprzęt komputerowy" w ramach realizacji projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół w Chocianowie poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół w Chocianowie poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567633-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500131275-N-2018, 500135303-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500227360-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół, Krajowy numer identyfikacyjny 3251400000,
ul. ul. Kolonialna
13,
59140
Chocianów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
768 185 166, e-mail
chzs@poczta.onet.pl, faks
768 185 166.
Adres strony internetowej (url): http://zschocianow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wyposażenie pracowni zawodowych i pracowni informatycznej w Zespole Szkół w Chocianowie: Zadanie 2: Dostawa i wyposażenie Pracowni Informatycznej w ramach Działania 2, Pracowni Komputerowego Wspomagania Projektowania i Programowania Obrabiarek CNC w ramach Działania 3, Laboratorium Automatyzacji i Robotyzacji w ramach Działania 4 oraz Pracowni Turystyki w ramach Działania 5 w sprzęt komputerowy" w ramach realizacji projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół w Chocianowie poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Z.Szk./231/3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni zawodowych i pracowni informatycznej w Zespole Szkół w Chocianowie, w ramach realizacji projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół w Chocianowie poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej", w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach którego realizowane będzie następujące zadanie: Zadanie 2: Dostawa i wyposażenie Pracowni Informatycznej w ramach Działania 2, Pracowni Komputerowego Wspomagania Projektowania i Programowania Obrabiarek CNC w ramach Działania 3, Laboratorium Automatyzacji i Robotyzacji w ramach Działania 4 oraz Pracowni Turystyki w ramach Działania 5 w sprzęt komputerowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 zgodnie z warunkami SIWZ. 3. Ewentualne nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny lub lepszy do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis oraz specyfikację, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego i spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający informuje, że wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, oraz wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary (produkty) muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Każdy z dostarczonych towarów (produktów) winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym. 5. Wykonawca oświadczy, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. Wykonawca załączy na etapie dostarczania do zamawiającego odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i dokumenty potwierdzające spełnianie przez dany towar (produkt) wszelkich wymogów norm określonych obowiązującym prawem. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia jak w ust. 2, liczonej od daty podpisania protokołu końcowego przedmiotu umowy. 7. Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności z tytułu gwarancji lub rękojmi. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji, a pozostałe uprawnienia z tytułu rękojmi określają przepisy kodeksu cywilnego. 8. Wykonawca będzie dokonywał/realizował naprawy gwarancyjne na swój koszt. Wykonawca będzie ponosił wszelkie koszty naprawy, w tym koszt materiałów, robocizny, dojazdów i transportu, delegacji, noclegów, itd. Jeżeli usunięcie wady nie będzie możliwe w siedzibie jednostki Zamawiającego, wówczas Wykonawca odbierze od Zamawiającego wadliwy przedmiot umowy za pokwitowaniem i dostarczy go po naprawie w miejsce jego użytkowania, na swój koszt. 9. Wykonawca dostarczy, rozładuje, wniesie, i uruchomi we wskazane miejsce zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt, w dniach i godzinach pracy szkoły, tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 15:00 (lub w wyjątkowej sytuacji po godz. 15:00 lub sobotę, za wcześniejszą zgodą Zamawiającego). Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym termin wykonania i dostawy z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
II.4) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
30213200-7,
30213300-8,
30237000-9,
48000000-8,
38652100-1,
30195000-2,
30232110-8,
48820000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu umowy - do 15 dni od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie 2: Dostawa i wyposażenie Pracowni Informatycznej w ramach Działania 2, Pracowni Komputerowego Wspomagania Projektowania i Programowania Obrabiarek CNC w ramach Działania 3, Laboratorium Automatyzacji i Robotyzacji w ramach Działania 4 oraz Pracowni Turystyki w ramach Działania 5 w sprzęt komputerowy" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
07/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
13p Grzegorz Kociumbas ,
,
ul. Międzyleska 2-4,
50-514,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmniejszenie ilości i wartości przedmiotu umowy. Wartość umowy po podpisaniu Aneksu wynosi 236.209,41 zł. brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pismem z dnia 06.03.2018 r. został złożony do Województwa Dolnośląskiego wniosek o rezygnację z kas fiskalnych w ilości 2 szt. oraz czytnika kart płatniczych w ilości 2 szt. Na dzień wszczęcia postępowania nie było pisemnej zgody na złożony wniosek, w związku z czym nie został on wykreślony z postępowania. W zakresie wykreślenia ww. pozycji z umowy, zastosowano art. 144 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami), który nie zobowiązuje zamawiającego do przewidywania w treści umowy jakiejkolwiek klauzuli odnośnie możliwości skorzystania z art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU (np. zwiększania wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie).
Możliwość taka wynika wprost z ZamPubl. Podkreśla to też UZP na swojej stronie internetowej w odpowiedzi na pytanie: "brzmienie ww. przepisu nie wskazuje na dodatkowe obowiązki związane z zamieszczeniem w SIWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu klauzul dotyczących możliwości wprowadzenia ww. zmian w umowie. W związku z powyższym, w przypadku określonym w art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU nie ma obowiązku przewidywania w SIWZ lub w ogłoszeniu o zamówieniu możliwości dokonania zmian w umowie.
Przyjmuje się ponadto, że zmiana umowy na wskazanej podstawie prawnej może dotyczyć zakresu ilościowego, przy czym zmianom takim mogą towarzyszyć także zmiany jakościowe i przedmiotowe. Praktycznie każda zmiana ograniczona wskazanymi progami procentowymi jest dopuszczalna niezależnie od tego, czego dotyczy, o ile nie zmienia ogólnego charakteru umowy (np. nie dochodzi do całkowitej zmiany rodzaju zamówienia).
Jeżeli chodzi o zastosowanie art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU, to jeżeli łączna wartość wszystkich dokonanym na mocy powyższego przepisu zmian umowy nie przekracza kwoty progów unijnych ani 10% pierwotnej wartości zamówienia, a w jej wyniku następuje rozszerzenie zakresu prac o czynności tego samego rodzaju, modyfikacja umowy jest zawsze możliwa i nie ma potrzeby udzielania wykonawcy odrębnego zamówienia.
Dokonanie zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU, w przypadku umowy na dostawy jest możliwe, jeżeli łącznie spełnione zostaną następujące warunki:
1) łączna wartość zmian nie może przekroczyć kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ZamPublU, czyli tzw. "progów unijnych",
2) łączna wartość zmian musi być mniejsza niż 10% pierwotnej wartości zamówienia.
Dodatkowy warunek wynika z dyspozycji ust. 1b wskazanego przepisu, zgodnie z którym wprowadzone zmiany nie mogą prowadzić do modyfikacji pierwotnego charakteru umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI CHOCIANÓW
więcej: przetargi CHOCIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
- Dostawa tablic dibondowych
- Dostawa licencji oprogramowania Microsoft 365 oraz Adobe - lub równoważnych
- Stworzenie mobilnej infrastruktury Straży Granicznej umożliwiającej reagowanie w sytuacjach kryzysowych. Zakup 30 mobilnych stanowisk końcowych
- Dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP.
- Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.