To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-26
Ogłoszenie nr 500230867-N-2018 z dnia 26-09-2018 r.
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Ambulans ratunkowy typu "C" oraz sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu typu "C"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601472-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 770901505,
ul. ul. Węgrzynowicza
13,
84-300
Lębork, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598635249, e-mail
zampub@szpital-lebork.com.pl, faks
598635249.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-lebork.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ambulans ratunkowy typu "C" oraz sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu typu "C"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-PN/43/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ambulansu ratunkowego typu "C" (1 szt.) oraz sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie ambulansu typu "C" do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. Ambulans ratunkowy musi spełniać wymogi aktualnie obowiązującej normy PN EN 1789+A2:2015-01 oraz musi posiadać cechy karetki definiowanej w normie jako typ C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych stanowiące Załączniki nr 3A do 3I do SIWZ. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 zadań: Zadanie 1 - ambulans, nosze główne z podwoziem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych stanowiące Załącznik nr 3A do SIWZ. CPV 34114121-3, 33190000-8 Zadanie 2 - urządzenie do przenoszenia pacjenta siedzącego, nosze podbierające, płachta do przenoszenia pacjenta, materac próżniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych stanowiące Załącznik nr 3B do SIWZ. CPV 33190000-8 Zadanie 3 - długa deska stabilizująca kręgosłup, zestaw unieruchamiający do złamań, rozszerzone unieruchomienie górnego odcinka kręgosłupa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznoużytkowych stanowiące Załącznik nr 3C do SIWZ. CPV 33190000-8 Zadanie nr 4 - przenośne urządzenie do odsysania, aparat do nebulizacji, worek samorozprężalny dla dorosłych, worek samorozprężalny dla dzieci, zestaw do intubacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych stanowiące Załącznik nr 3D do SIWZ. CPV 33190000-8 Zadanie nr 5 - przenośny zestaw resuscytacyjny z niezależnym źródłem tlenu i respiratorem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych stanowiące Załącznik nr 3E do SIWZ. CPV 33157400-9 Zadanie nr 6 - urządzenie do kompresji klatki piersiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie minimalnych wymaganych parametrów techniczno użytkowych stanowiące Załącznik nr 3F do SIWZ. CPV 33157400-9 Zadanie nr 7 - urządzenie do kompresji klatki piersiowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych stanowiące Załącznik nr 3G do SIWZ. CPV 33157400-9 Zadanie nr 8 - torba medyczna, plecak ratowniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie minimalnych wymaganych parametrów techniczno użytkowych stanowiące Załącznik nr 3H do SIWZ. CPV 33190000-8 Zadanie nr 9 - pulsoksymetr przenośny, detektor CO, pojemnik reimplantacyjny, termometr bezdotykowy, koc antybakteryjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zestawienie minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych stanowiące Załącznik nr 3I do SIWZ. CPV 33190000-8
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34114121-3
Dodatkowe kody CPV: 33190000-8, 33157400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
263700.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: W.A.S. Wietmarscher-Polska Sp. jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
353620.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp - do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp - do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp - do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp - do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp - do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp - do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp - do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp - do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Dostawa zestawów komputerowych i laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym oraz urządzeń drukujących do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku - narzędzi endoskopowych
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Zakup ambulansu typu C dla zespołów ratownictwa medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem - 2 sztuki.
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Zakup ambulansu typu C wraz z dodatkowym wyposażeniem dla ZRM
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: Medyczna aparatura oddechowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.