To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-25
Ogłoszenie nr 500230175-N-2018 z dnia 25-09-2018 r.
Urząd Miejski w Zabłudowie: Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601328-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Zabłudowie, Krajowy numer identyfikacyjny 53102200000,
ul. Rynek
8,
16060
Zabłudów, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
857 188 100, e-mail
gospodarka@zabludow.pl, faks
085 7188100 w. 44.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RGK.271.20.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych autobusowych przewozach pasażerskich na terenie gminy Zabłudów, z możliwością wykorzystania pojazdów autobusowych Zamawiającego w ilości 2 szt. (wykaz pojazdów stanowi Załącznik nr 7 do SWIZ) oraz pojazdów Wykonawcy w łącznej ilości 7 autobusów, spełniających wymagania techniczne określone w Załączniku nr 8 do SWIZ oraz obowiązujących przepisach. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze stanem technicznym pojazdów Zamawiającego, które ma zamiar wykorzystywać do świadczenia niniejszej usługi. Wszelkie koszty związane z przywróceniem sprawności pojazdów Zamawiającego w celu realizacji usługi leżeć będą po stronie Wykonawcy. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi poniżej określonych liniach komunikacyjnych: 1) linia komunikacyjna nr 1: Zabłudów - Tatarowce - Bobrowa - Płoskie - Kamionka - Zacisze - Dobrzyniówka - Rafałówka - Folwarki Małe - Zabłudów 2) linia komunikacyjna nr 2: Zabłudów - Pasynki - Józefowo - Zagruszany - Zwierki - Kucharówka - Zabłudów; 3) linia komunikacyjna nr 3: Zabłudów - Skrybicze - Halickie - Białostoczek - Protasy - Borowiki - Rafałówka - Zacisze - Zajezierce - Kamionka - Rafałówka - Dobrzyniówka - Zabłudów - Kucharówka - Zagruszany - Zwierki - Łubniki - Protasy - Kuriany - Białostoczek - Halickie - Skrybicze - Białostoczek; 4) linia komunikacyjna nr 4: Zabłudów - Gnieciuki - Sieśki - Aleksicze - Ostrówki - Dawidowicze - Pawły - Ciełuszki - Kaniuki - Ryboły - Ryboły RSP - Laszki - Koźliki - Zabłudów; 5) linia komunikacyjna nr 5: Zabłudów - Krynickie - Rzepniki - Nowosady - Żuki - Kowalowce - Zabłudów; 6) linia komunikacyjna nr 6: Zabłudów - Kołpaki - Małynka - Żywkowo - Olszanka - Ochremowicze - Zabłudów; 7) linia komunikacyjna nr 7: Zabłudów - Krasne - Dobrzyniówka - Folwarki Małe - Folwarki Wielkie - Folwarki Tylwickie - Zabłudów. 3. W okresie trwania umowy ilość wozokilometrów szacuje się na 130 000 wzkm. Przebieg planowanych linii komunikacyjnych stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Planowana długość linii komunikacyjnych jest określona w Załączniku nr 10 do SWIZ. W trakcie realizacji usługi przebieg i długość linii komunikacyjnych może ulec zmianom ± 10 %, Zamawiający może według potrzeb zwiększyć lub zmniejszyć liczbę obsługiwanych przystanków autobusowych (wykaz przystanków stanowi Załącznik nr 9 do SWIZ) w ramach linii komunikacyjnych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji 3 kursów w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca niezwłocznie przed podpisaniem umowy przedstawi projekt rozkładu jazdy na poszczególne linie komunikacyjne. Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o konieczności zmian w rozkładzie jazdy lub wskaże dni w których zmniejszy lub zwiększy liczbę kursów bez konieczności angażowania większej niż zamówiona liczba autobusów. 5. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do: 1) ubezpieczenia własnych autobusów zgodnie z wymogami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa. 2) przekazania wpływu ze sprzedaży biletów Wykonawcy. 3) przekazania Wykonawcy rekompensaty/dotacji z tytułu stosowania ulg ustawowych lub określonych przez organizatora. 4) zakupu około 317 biletów dzieciom i młodzieży z gminy Zabłudów w celu realizacji obowiązku szkolnego z uwzględnieniem ulg ustawowych. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć ilość zakupywanych biletów w zależności od potrzeb wynikających z ilości dzieci realizujących obowiązek edukacyjny w szkołach prowadzonych przez gminę Zabłudów. 5) utrzymania w czystości, odśnieżania oraz konserwacji nawierzchni w obrębie wyznaczonych przystanków zlokalizowanych w obrębie gminy wzdłuż linii komunikacyjnych określonych w Załączniku nr 10. 6. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1) ubezpieczenia własnych autobusów zgodnie z wymogami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa. 2) dokonywania okresowych przeglądów kontroli technicznej autobusów własnych i wydzierżawionych od Zamawiającego oraz wyposażenia autobusów podlegającego kontroli np. gaśnice, apteczki. 3) ponoszenie kosztów bieżącej eksploatacji pojazdów własnych i wydzierżawionych od Zamawiającego. 4) ponoszenia kosztów wymiany dowodów rejestracyjnych i legalizacji tachografów autobusów własnych i wydzierżawionych od Zamawiającego. 5) wyposażenia autobusów w kasy rejestrujące sprzedaż biletów jednorazowych i miesięcznych spełniające warunki wymagane przepisami prawa. 6) ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej przewoźnika od prowadzonej działalności gospodarczej. 7) świadczenia usług przewozowych z uwzględnieniem wprowadzanych przez Zamawiającego stałych, okresowych i doraźnych zmian rozkładów jazdy i przebiegu autobusowych linii komunikacyjnych obsługiwanych przez Wykonawcę. 8) należytej dbałości o zewnętrzny i wewnętrzny wygląd autobusów oraz zapewnienia ich czystości i właściwego stanu technicznego. 9) umożliwienia pracownikom Urzędu Miejskiego w Zabłudowie posiadającemu stosowne upoważnienie Burmistrza Zabłudowa do przeprowadzenia kontroli realizacji zamówienia, w tym dokonywania bieżącej kontroli sprzedaży biletów. 10) utrzymania w ciągłej sprawności systemu łączności między dyspozytorem Wykonawcy, a Zamawiającym oraz autobusem, a dyspozytorem Wykonawcy np.: łączność telefoniczna. 11) świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu autobusów oznakowanych zgodnie z przepisami prawa oraz wytycznymi Zamawiającego tj.: umieszczenie za przednią szybą informacji z nazwą organizatora PTZ Gmina Zabłudów, nr linii komunikacyjnej oraz kierunek np. Zabłudów - Rafałówka - Zabłudów na tablicy koloru białego z literami koloru czarnego w miejscu i formacie nie ograniczającym widoczności kierowcy, a jednocześnie widocznym dla pasażera oczekującego na przystanku autobusowym. 12) zatrudniania 7 kierowców na umowę o pracę. Realizacja zamówienia na każdej linii komunikacyjnej odbywać się będzie przez kierowców autobusów zatrudnionych przez Wykonawcę na umowę o pracę. 13) zapewnienia 7 osób obsługi /jedna osoba w autobusie/, do opieki podczas dowozu dzieci i młodzieży - osoby te nie mogą posiadać zakazu pracy z dziećmi i młodzieżą. 14) niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych przeszkodach w świadczeniu usługi, w szczególności o wszelkich zdarzeniach drogowych z udziałem autobusów wykonawcy skutkujących rannymi lub ofiarami śmiertelnymi. 15) załatwiania we własnym zakresie wszelkich skarg i reklamacji pasażerów oraz niezwłocznego przekazywania do Zamawiającego kopii tych skarg i reklamacji wraz z informacjami o sposobie ich załatwienia. 16) zaspokajanie we własnym zakresie uzasadnionych roszczeń zgłaszanych przez pasażerów i inne podmioty, które poniosły szkody z winy Wykonawcy w związku z wykonywaniem przez Wykonawcę usług. 17) uzyskania i utrzymania w okresie wykonywania zamówienia wszelkich wymaganych prawem licencji, zezwoleń, zaświadczeń oraz zgód niezbędnych do realizacji usługi. 18) co miesięcznego przekazywania zestawień o ilości przejechanych kilometrów na każdej linii komunikacyjnej. 19) rzetelnego i terminowego wypełniania przez kierowców Wykonawcy oraz ich przekazywania i przechowywania u Wykonawcy kart drogowych, jako dokumentów umożliwiających Zamawiającemu ocenę zgodności realizowanego zamówienia. Prawidłowo i czytelnie wypełniona karta drogowa wystawiona oddzielnie dla każdego pojazdu obsługującego linię musi zawierać co najmniej: o Rzeczywiste czasy odjazdy z przystanków początkowych i końcowych (wpis o wykonaniu kursu następuje po jego zakończeniu i nie później niż przed rozpoczęciem następnego). o Wpisy o wszelkich odstępstwach od rozkładu jazdy z podaniem ich przyczyn. o Informację o czasie i miejscu rozpoczęcia lub zakończenia kursu wykonanego w części. o Wpisy o każdym objeździe trasy podstawowej i jego przyczynach. o Wpis o wykonanych kontrolach przez służby upoważnione w szczególności Policji i ITD. o Inne informacje ustalone między stronami niniejszego postępowania. Na pisemny wniosek Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie 14 dni udostępnić do wglądu przechowywane karty drogowe pojazdów obsługujących linię. 20) w przypadku awarii autobusu niezwłoczne zapewnienie autobusu rezerwowego. 21) przestrzegania obowiązujących przepisów w szczególności Prawa przewozowego, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego. 7. Wykonawca będzie emitował i sprzedawał niżej wymienione rodzaje biletów w cenie brutto zawierającej obowiązujący podatek VAT, tj.: 1) bilet normalny jednorazowy w obrębie jednej linii komunikacyjnej w cenie 5,00 zł brutto; 2) bilet normalny miesięczny w obrębie jednej linii komunikacyjnej w cenie 150,00 zł brutto; 3) od wymienionych wyżej cen za usługi przewozowe osobom uprawnionym przysługują ulgi zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie dokumentu uprawniającego do ulgi; 4) ceny biletów mogą ulec zmianie w związku ze zmianą uchwały Rady Miejskiej w Zabłudowie; 5) wydawanie biletów, kontrola i windykacja należności z tytułu przejazdu autobusem bez ważnego biletu, dokonywana będzie przez Wykonawcę. 8. Wykonawca po podpisaniu umowy w terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi projekt regulaminu przewozów autobusowych w gminnych przewozach pasażerskich. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez pasażerów w autobusach podczas wykonywanych usług na liniach komunikacyjnych określonych w Załączniku nr 10.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
202222.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARRIVA BUS TRANSPORT POLSKA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
218400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZABŁUDÓW
więcej: przetargi ZABŁUDÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w ramach funduszu rozwoju przewozów autobusowych
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. "Dziś uczeń-jutro student"- powt.
- Organizacja publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wierzchosławice w okresie maj-grudzień 2024 r.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.