To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-25
Ogłoszenie nr 500229951-N-2018 z dnia 25-09-2018 r.
Gmina Limanowa: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych na terenie Gminy Limanowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545920-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500086552-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Limanowa, Krajowy numer identyfikacyjny 491892363,
ul. ul. Matki Boskiej Bolesnej
18 B,
34-600
Limanowa, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 337 22 52, e-mail
sekretariat@gminalimanowa.pl, faks
+48 18 337 13 37.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/uglimanowa
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych na terenie Gminy Limanowa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Or.271.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w Gminie Limanowa. Obowiązki inspektora nadzoru: 1. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach, przedmiarami robót), dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem. 2. Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy. 3. Sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych. 4. Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę. 5. Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP. 6. Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy. 7. Akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy i ustalenia odległości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu. 8. Prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę. 9. Kontrola zgodności receptur i technologii z wymaganiami specyfikacji technicznych. 10. Kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz. 11. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i zamontowanych urządzeń oraz wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i urządzeń o parametrach niezgodnych z dokumentacją i zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 12. Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy. 13. Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót. 14. Dokonywania odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia. 15. Uczestnictwo w czynnościach odbioru częściowego (etapowego) i odbioru ostatecznego. 16. Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów. 17. Sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach. 18. Potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości do odbioru robót. 19. Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót. 20. Potwierdzenie wykonanych prac mających na celu usunięcie wad i nieprawidłowości stwierdzonych przy realizacji robót, oraz usunięci ich w ramach przeglądów okresowych w okresie rękojmi/gwarancji. 21. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót. 22. Rozstrzygnięcie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego. 23. Ilość pobytów na budowie minimum 2 razy w tygodniu (lub więcej - zgodnie z ofertą). Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb, na wniosek Inwestora lub Kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestnictwa i nadzorowania istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego. 24. Składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót. 25. Nadzór nad zabezpieczeniem przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy. 26. Rozliczanie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia. 27. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy sprawdzanie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót. 28. Dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji zadania w dokumentacji projektowej i przekazanie zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego. 29. W przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskanie podpisów uczestników ustaleń. 30. Składanie bieżących informacji Inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. 31. Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wymaga zgody Zamawiającego przed ich wykonaniem przez Wykonawcę zamówienia. 32. Wykonanie robót przekraczających zakres rzeczowy ustalony w dokumentacji projektowej wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wykonaniem. 33. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do udziału w Komisji wykonującej coroczne przeglądy gwarancyjne w okresie rękojmi i gwarancji z udziałem Inwestora i Wykonawcy zrealizowanego zadania. 34. Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenia ich wykonania. 35. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót po okresie rękojmi/gwarancji. 36.Przygotowanie odpowiedzi na pytania wykonawców zadane w czasie prowadzenia postępowań przetargowych na roboty budowlane objęte nadzorem. UWAGA: Dodatkowe obowiązki dla inspektora nadzoru - Przebudowa, modernizacja i remonty dróg oraz obiektów mostowych zostały zawarte w punkcie II. POZOSTAŁE INFORMACJE, podpunkt 7 siwz. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych - liczba części - 8. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1. Zadanie nr 1 . Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Budowa wodociągu z przyłączami w sołectwie Nowe Rybie i Stare Rybie wraz z budową zbiornika na wodę. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 3.400.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 30.05.2020 r. 2. Zadanie nr 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Budowa oczyszczalni ścieków w sołectwie Stara Wieś Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 8.000.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 30.10.2020 r. 3. Zadanie nr 3. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Stara Wieś Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 7.000.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 30.10.2020 r. 4. Zadanie nr 4. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej zachodniej części Gminy Limanowa - etap II Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 17.000.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 30.10.2020 r. 5. Zadanie nr 5. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Mordarce Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 1.000.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 15.09.2018 r. 6. Zadanie nr 6. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Rozbudowa wodociągu w Wysokiem oraz w m. Stara Wieś 1 - Zakopane - ujęcia wody Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 370.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 28.12.2018 r. 7. Zadanie nr 7. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Przebudowa, modernizacja i remonty dróg oraz obiektów mostowych na terenie Gminy Limanowa. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 7.200.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 28.12.2018 r. Dodatkowe obowiązki Inspektora Nadzoru: 1. Opracowanie kosztorysowe dróg gminnych i osiedlowych, zawierające pomiary terenowe, kosztorys inwestorski, przedmiary robót i kosztorysy ślepe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przekroje poprzeczne (wymienione dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej), przygotowanie czterech kompletów załączników niezbędnych do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym, pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami oraz udział w komisji odbioru pogwarancyjnego. 2. Przygotowanie opracowania kosztorysowego przebudowy drogi gminnej lub osiedlowej, zawierające pomiary terenowe, kosztorys inwestorski, przedmiary robót i kosztorysy ślepe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przekroje poprzeczne - należy wykonać w terminie 30 dni od daty zlecenia takiego opracowania przez Wójta Gminy. 8. Zadanie nr 8. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Zagospodarowanie centrum wsi Pisarzowej Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 1.400.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 30.06.2019 r. Zamawiający zaleca, aby wykonawcy dokonali wizji w terenie, w celu dokładnego przygotowania oferty. Koszty związane z dokonaniem wizji w terenie ponosi w całości wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Budowa wodociągu z przyłączami w sołectwie Nowe Rybie i Stare Rybie wraz z budową zbiornika na wodę |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55455.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "PRO-EKO" Pracownia Projektowa, Instalacje Sanitarne Marcin Kita
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57687.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Budowa oczyszczalni ścieków w sołectwie Stara Wieś |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
76000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Techniczne "Aqua-Service" Józef Szymański
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
139302.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Stara Wieś |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Techniczne "Agua-Service" Józef Szymański
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
118629.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Mordarce |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych na terenie Gminy Limanowa" - zadanie częściowe nr 5 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Mordarce. Na zadanie częściowe nr 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Rozbudowa wodociągu w Wysokiem oraz w m. Stara Wieś - Zakopane - ujęcia wody |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą: "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych na terenie Gminy Limanowa" - zadanie częściowe nr 6 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Rozbudowa wodociągu w Wysokiem oraz w m. Stara Wieś - Zakopane - ujęcia wody. Na zadanie częściowe nr 6 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Przebudowa, modernizacja i remonty dróg oraz obiektów mostowych na terenie Gminy Limanowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71219.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nadzory i Projekty Drogowe Grzegorz Żyliński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70560.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Zagospodarowanie centrum wsi Pisarzowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22764.23
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "PRO-EKO" Pracownia Projektowa, Instalacje Sanitarne Marcin Kita
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27171.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy artykułów medycznych oraz podłoży do hodowli drobnoustrojów w krwi i płynach ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania posiewów ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
- Przebudowa dróg rolniczych
- Dostawa licencji Oracle Database Standard Edition 2 w formule ASFU
- "Poprawa bezpieczeństwa użytkowników dróg w miejscach szczególnie niebezpiecznych na terenie Gminy Limanowa"
- "Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Starostwa Powiatowego w Limanowej"
- Roboty remontowe pomieszczeń magazynowych poddasza w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Limanowej
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 730 na odcinku od km 18+545 do km 21+764 w m. Laski i m. Warka, gm. Warka - nr postępowania 089/24
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Gminie Czersk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.