eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. ks. Jerzego Popiełuszki wraz z zabudową urządzenia podczyszczającego w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-25

Ogłoszenie nr 500229696-N-2018 z dnia 25-09-2018 r.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. ks. Jerzego Popiełuszki wraz z zabudową urządzenia podczyszczającego w systemie zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Poprawa stanu bezpieczeństwa przeciwpowodziowego dla Miasta Gliwice poprzez modernizację i rozbudowę systemu gospodarowania wodami opadowymi - etap II"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580983-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: nr 500163855-N-2018 z dnia 12-07-2018 r. i nr 500165182-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa 21, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 238 55 30, e-mail za@um.gliwice.pl, faks 32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. ks. Jerzego Popiełuszki wraz z zabudową urządzenia podczyszczającego w systemie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZA.271.90.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem umowy jest wykonanie następujących prac: - prace projektowe: opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie dokumentacji budowlanej, wykonawczej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarem robót i zbiorcze zestawienie kosztów wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, zgłoszeń, decyzji wraz z złożeniem wniosku i uzyskaniem wymaganych przepisami prawa zezwoleń, pozwolenia na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych, tym uzgodnienie dokumentacji projektowej, - realizacja robót budowlanych na podstawie wykonanej przez Wykonawcę i przekazanej Zamawiającemu dokumentacji oraz ogłoszeniu o przetargu, - w zakresie realizacji przedmiotu umowy, oprócz robót wg. ww. dokumentacji należy przewidzieć wszystkie niezbędne roboty towarzyszące w celu prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami ukończenia zadania (m. in. przebudowa i zabezpieczenie istniejących kolidujących sieci uzbrojenia terenu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie dofinansowane w ramach projektu pt.: "Poprawa stanu bezpieczeństwa przeciwpowodziowego dla Miasta Gliwice poprzez modernizację i rozbudowę systemu gospodarowania wodami opadowymi - etap II". Wykonawca sporządzi pliki dokumentacji projektowej w formacie pdf zgodnie z wytycznymi dla dostępności treści internetowych 2.0 (WCAG.2.0) na poziomie a.a. Wymagany termin gwarancji: (min. 60 miesięcy max. 120 miesięcy), licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin gwarancji ma być taki sam jak termin rękojmi, Wymagany termin rękojmi: (min. 60 miesięcy max. 120 miesięcy), licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym termin rękojmi ma być taki sam jak termin gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232400-6


Dodatkowe kody CPV: 45231000-5, 45100000-8, 45200000-9, 45400000-1, 45230000-8, 45232000-2, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 500163855-N-2018 z dnia 12-07-2018 r., Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 500165182-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 517722.78
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eurotech sp. z o.o. z
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hagera 41
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 623864.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 623864.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 623864.36
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

prace projektowe, opracowanie dokumentacji projektowej


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.