To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-24
Ogłoszenie nr 500229263-N-2018 z dnia 24-09-2018 r.
Miasto Białystok: Bieżące utrzymanie osadnika piasku usytuowanego pomiędzy ul. Składową a tunelem im. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581726-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie osadnika piasku usytuowanego pomiędzy ul. Składową a tunelem im. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" w Białymstoku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DGK-IV.271.47.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi związanej z utrzymaniem w sposób ciągły, tj. przez całą dobę, drożności osadnika piasku usytuowanego pomiędzy ul. Składową a tunelem im. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila", w tym wykonanie prac związanych z konserwacją, oczyszczaniem, usuwaniem powstałych awarii. 2. Zakres prac: 1) konserwacja, oczyszczanie, usuwanie awarii, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania osadnika piasku (piaskownika) na dł. 75 mb wraz z urządzeniami towarzyszącymi zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) zgarniaczy dennych DF ZD 2,0/21,0, DTR instalacji tłocznej do przepompowywania osadów, DTR zasilacza hydraulicznego, instrukcją bezpieczeństwa i eksploatacji dla przetworników mocy dla napędów, podstawami obsługi sterownika, stanowiącymi zał. nr 1 do siwz; 2) cykliczne przeglądy urządzeń; 3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych takich jak olej hydrauliczny, wkład filtra oleju, wymiana uszczelek, przewodów hydraulicznych oraz części podlegających bieżącemu zużyciu, 4) bieżące udrażnianie kanału na dł. 75mb; 5) bieżące oczyszczanie krat szt. 3 na wlocie do piaskownika oraz zejścia do kraty od strony ul. Składowej (schody); 6) wywóz i unieszkodliwianie wytworzonych podczas oczyszczania urządzeń piasku i odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami; 7) usuwanie lub wymiana zużytych elementów eksploatacyjnych piaskownika: wyłączników krańcowych, przewodów hydraulicznych, bezpieczników w szafie sterowniczej agregatu oraz szafie sterowania pompy piasku, filtrów, uzupełnianie ubytków olejów, smarów (koszt materiałów po stronie Wykonawcy); 8) oczyszczanie osadnika piasku; 9) udrażnianie wylotów oraz wykaszanie zieleni zarastającej skarpy piaskownika; 10) konserwacja i naprawa podestu do oczyszczania pompy; 11) przegląd pompy min. raz w tygodniu i sprawdzenie poziomu oleju oraz jego uzupełnienie; 12) utrzymanie oraz konserwacja i naprawy ogrodzenia wokół piaskownika; 13) utrzymanie oraz naprawy nawierzchni z polbruku; 14) prowadzenie dziennika pracy. 3. Zasady prowadzenia prac: 1) Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzenia; 2) Wykonawca zapewnia trwałe zabezpieczenie urządzeń przed dostępem osób trzecich; 3) Wykonawca zobowiązuje się do aktualizowania i przekazywania Zamawiającemu i służbom miejskim swoich danych kontaktowych, umożliwiających przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii; 4) odpady pozostałe po robotach związanych z utrzymaniem piaskownika Wykonawca przekaże do punktu unieszkodliwiania odpadów we własnym zakresie i na własny koszt; 5) przy ewentualnych wymianach poszczególnych elementów urządzenia należy używać materiałów o takich samych wymiarach i podobnych nie gorszych właściwościach jakie zostały użyte przy budowie systemu; Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi atesty na wykorzystane przez siebie materiały; w przypadku kiedy Wykonawca wbuduje materiały nieodpowiadające powyższym wymaganiom wówczas na własny koszt dokona wymiany tych materiałów na właściwe wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi tej wymianie; 6) w trakcie realizacji prac Wykonawca będzie postępował zgodnie z instrukcjami użytkowania urządzeń i zaleceniami ich producenta, w przypadku wątpliwości wystąpi o wyjaśnienia do Zamawiającego; 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania niezbędnych materiałów zapewniających należyte zabezpieczenie wykonania umowy we własnym zakresie i na własny koszt; 8) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dyżuru brygady do wykonywania prac objętych umową przez 24h na dobę w dni robocze oraz w dni wolne od pracy i dni świąteczne; 9) w przypadku awarii urządzenia uniemożliwiającej jego automatyczne funkcjonowanie, Wykonawca zobowiązany jest do wydobycia i wywozu osadów własnym staraniem i na własny koszt do czasu naprawy urządzenia; 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo modernizacji urządzenia w okresie trwania zamówienia w zakresie usprawnienia jego funkcjonowania bądź poprawy bezpieczeństwa prowadzenia prac eksploatacyjnych; 11) w sytuacjach awaryjnych Zamawiający lub Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego będą zlecać prace objęte niniejszym zamówieniem telefonicznym zgłoszeniem; 12) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia miejsca awarii oraz przystąpienia do usunięcia skutków awarii (czas reakcji), zgodnie ze wskazaną lokalizacją i zakresem, nie później niż w czasie 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii; 13) Wykonawca ma obowiązek usunięcia skutków awarii, nie później niż w czasie 6 godz. od momentu zgłoszenia awarii, jeżeli Zamawiający lub Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego nie ustalą inaczej. 4. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia zwiera projekt umowy stanowiący zał. nr 2 do siwz. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących usługi objętej zamówieniem wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 2 do siwz. Ww. wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem prowadzenia prac, urządzeniem jak i jego otoczeniem oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90641000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
321000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOGDAN JÓZEF FALKOWSKI - INSTALACJE
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
276720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa, montaż i uruchomienie trzech stacji pomiarowych do mierzenia opadów atmosferycznych wraz z przeprowadzeniem szkolenia, pozyskiwaniem, gromadzeniem, przetwarzaniem i udostępnianiem danych(...)
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału działek gruntu w podziale na 4 części.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę produktów leczniczych
- "Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie obiektu wraz z ogrodzonym terenem należącym do Szkoły Podstawowej Nr 51 im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku przy ul. J. K. Kluka 11 A"
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją do Zakładu UMB
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 668 w Jedwabnem - etap II
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny wywóz odpadów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z SPWZOZ w Stargardzie
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary"
- Utrzymanie czystości w zasobach Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy przez okres 12 miesięcy.
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- 217/2024 Świadczenie usług w zakresie wywozu niecz. stałych kontenerami Kp-5 i Kp-7 (na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy) wraz z ich zagospodarowaniem.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.