eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Monitoring - dla bezpieczeństwa mieszkańców Starosielc

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-24

Ogłoszenie nr 500229150-N-2018 z dnia 24-09-2018 r.

Miasto Białystok: Monitoring - dla bezpieczeństwa mieszkańców Starosielc

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592328-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Monitoring - dla bezpieczeństwa mieszkańców Starosielc

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDM-VII.271.8.2018.DC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącego systemu monitoringu wizyjnego miasta Białegostoku, w następujących lokalizacjach: 1) ul. Nowosielska (w rejonie skrzyżowania z ul. Elewatorska), 2) skrzyżowanie ul. ks. J. Popiełuszki - św. A. Boboli, 3) ul. Niewodnicka (w rejonie skrzyżowania z ul. Rumuńską), 4) ul. Nowosielska (w rejonie skrzyżowania z ul. Francuską). 2. Dokumentacja projektowa, opracowana osobno dla każdej z ww lokalizacji, zgodnie z przepisami: ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz.U.2016 r. poz. 290 z późn. zm.) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz.1129 j.t.) winna zawierać: 1) Dokumentację w zakresie robót kablowych i innych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych - 3 egz. 2) Projekt organizacji ruchu na czas budowy - po 3 egz. 3) Informacja BIOZ - 3 egz., 4) Kompletny projekt wykonawczy oraz inne dokumentacje wymienione w pkt 1 opracowane w programie Microsoft Word, Excel, AutoCAD12 - część rysunkowa zapisana w PDF (inne programy wymagają zgody Zamawiającego) i dołączone do dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD - 1 szt. , 5) Dokumentację powykonawczą zawierającą: projekt techniczny, elektryczny, instrukcje obsługi urządzeń, zasady BHP korzystania z urządzeń - 3 egz. 3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z: 1) montażem kompletnych punktów kamerowych w ww lokalizacjach (rozmieszczenie kamer określa załącznik nr 7 do SIWZ), 2) podłączeniem kamer do stanowiska obserwacyjnego w Komendzie Miejskiej Policji w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 4 (przed przystąpieniem do montażu, szczegółową lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym), 3) wykonaniem linii zasilających i sygnałowych do budowanych punktów kamerowych, 4) uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień w zakresie przedmiotu zamówienia, 5) dostarczeniem i instalacją urządzeń niezbędnych do zapewnienia archiwizacji obrazu każdej z wymienionych kamer, 6) przeszkoleniem osób przewidzianych do pracy na instalowanym sprzęcie, 7) pełną obsługą geodezyjną (w tym inwentaryzacją powykonawczą w 5 egz., w tym 2 w kolorze); 8) organizacją i zabezpieczeniem budowy oraz czynnościami niezbędnymi do przekazania inwestycji oraz przekazania pasa drogowego Zarządowi Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku, zapewnieniem ciągłego dostępu (dojścia i dojazdu) do budynków sąsiadujących z ww inwestycją w trakcie jej realizacji; 9) wprowadzeniem organizacji ruchu na czas budowy; 10) odbudową poziomej osnowy geodezyjnej III klasy w zakresie objętym terenem inwestycji; 11) sporządzeniem dokumentacji powykonawczej; 12) przygotowaniem wymaganych dokumentów oraz przeprowadzenie pomiarów, prób, badań i czynności niezbędnych do odbioru inwestycji, 13) odtworzeniem wierzchniej warstwy nawierzchni utwardzonych, humusu oraz zieleni. 14) uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót. 4. Montowane kamery winny pochodzić z bieżącej produkcji z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na Polskę oraz posiadać parametry nie gorsze niż zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym. 5. Wszystkie elementy winny być w pełni kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami monitoringu wizyjnego funkcjonującymi obecnie. 6. Wykonanie jednej tablicy pamiątkowej o wymiarach min. 25x35 cm informującej o sfinansowaniu robót budowlanych ze środków finansowych Budżetu Obywatelskiego. Tablica powinna zawierać następujące informacje: nazwa projektu liczba głosów, które otrzymał projekt w głosowaniu mieszkańców, wartość projektu kategorię projektu oraz zapis: "Projekt sfinansowano w ramach Budżetu Obywatelskiego 2017"(załącznik nr 8 do SIWZ). 7. Prace w pasie drogowym muszą być wykonane zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego i odpowiednimi przepisami w tym względzie. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 10. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SIWZ oraz programu funkcjonalno-użytkowego i wystąpić do zamawiającego o rozstrzygnięcie. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający, w zakresie wszystkich czynności (prac) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem, za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane - wymaga zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. 12. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy lub podwykonawcy. 13. Obowiązki wykonawcy lub podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 14. Zamawiający informuje, że zgodnie z Uchwałą NR XLV/685/17 Rady Miasta Białystok z dnia 18 grudnia 2017 r., w sprawie budżetu Miasta Białegostoku na 2018 rok, wolne środki przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania na rok 2018 wynoszą: 11 850,00 zł. W związku z powyższym płatność w 2018 roku nie może być większa niż kwota 11 850,00 zł brutto. 15. Zamawiający wymaga udzielenia min. 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert". 16. W przypadku, gdy w programie funkcjonalno-użytkowym zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w programie. 17. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 32323500-8, 35120000-1, 51310000-8, 32333200-8, 32333100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169516.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne TELŁĄCZ Jerzy Markiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Studzienna 2
Kod pocztowy: 15-771
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158670.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158670.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158670.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.