To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-24
Ogłoszenie nr 500228535-N-2018 z dnia 24-09-2018 r.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ: Dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w roku 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611539-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500219641-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. GRABOWIECKA
7,
27-400
OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 262 00 23, e-mail
biuro.dps7@home.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.ostrowiec.naszdps.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Pomoc Społeczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w roku 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.9.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: o 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne produkty farmaceutyczne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim na podstawie recept wystawionych przez lekarzy realizowane w ilościach i terminach zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. 2) Rodzaj oraz ilości określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik do Formularza ofertowego. Wskazane w formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkościami planowanymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie na realizację dostaw w wielkościach podanych w formularzu asortymentowo cenowym. 3) Zamawiając nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Opisane parametry przedmiotu umowy stanowią minimum jakościowe wymagane przez zamawiającego. 5) Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem Zamówienia. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia. 6) Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a) Ceny netto nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, b) Termin zapłaty za przedmiot zamówienia nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ pn. "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33600000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: LEKI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: APTEKA CEF@RM 36,6
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61045.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP.D.AS.25.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych (I)
- Dostawa leków (VII)
- Zaopatrzenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej w leki
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, płynów infuzyjnych dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- "Dostawa sukcesywna leków weterynaryjnych i szczepionek dla zwierząt gospodarskich i koni"
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.