eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont zespołu kogeneracyjnego po 52 tys. godzin pracy wraz z usługą serwisowania przez następne 24 tys. godzin pracy lub okres 3 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-24

Ogłoszenie nr 500228454-N-2018 z dnia 24-09-2018 r.

"Zakład Komunalny": Remont zespołu kogeneracyjnego po 52 tys. godzin pracy wraz z usługą serwisowania przez następne 24 tys. godzin pracy lub okres 3 lat

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597367-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Zakład Komunalny", Krajowy numer identyfikacyjny 531124805, ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. +48774562569, e-mail a.paszko@zaklad-komunalny.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.zaklad-komunalny.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o. , której 100% kapitału posiada JST

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont zespołu kogeneracyjnego po 52 tys. godzin pracy wraz z usługą serwisowania przez następne 24 tys. godzin pracy lub okres 3 lat

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/7/DM/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie remontu po 52 000 godzin pracy, wraz z usługą serwisowania przez następne 24 000 godzin pracy, zespołu kogeneracyjnego prądotwórczego typu: HE-KEC-480/510-PG480-B zainstalowanego w małej elektrowni biogazowej Zakładu Komunalnego Sp. z o. o. w Opolu. 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1.1.Wykonanie remontu zespołu kogeneracyjnego w warsztacie Wykonawcy 1). demontaż i transport kompletnego zespołu kogeneracyjnego do warsztatu Wykonawcy; 2). wykonanie remontu zespołu kogeneracyjnego w warsztacie Wykonawcy; 3). docieranie agregatu na specjalistycznym stanowisku w warsztacie Wykonawcy, według harmonogramu Perkinsa; 4). przeprowadzenie próby na hamowni z obciążeniem do pełnej mocy wyjściowej - potwierdzona protokołem; 5). transport oraz montaż kompletnego zespołu kogeneracyjnego w siedzibie Zamawiającego. 1.2. Usługa serwisowania pełniona przez następne 24000 godzin pracy lub 3 lata 1). wykonywanie cyklicznych przeglądów serwisowych z częstotliwością co 1000mth(P1) / 4000mth(P2) / 8000mth (P3) - zwanych dalej "Serwisami Wykonawcy" - na warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy i zgodnie z zał. nr 1A do niniejszej SIWZ; 2). prowadzenie ciągłego monitoringu parametrów pracy zespołu kogeneracyjnego i kontroli ilości przepracowanych motogodzin, realizowany poprzez zdalny interfejs, umożliwiający podgląd parametrów pracy; 3). udzielanie przez cały okres obowiązywania umowy całodobowej konsultacji dotyczącej zagadnień związanych z pracą, zespołu kogeneracyjnego opisanego w nn. umowie, ich obsługą serwisowaniem itp.: - w formie konsultacji telefonicznej; - w formie pisemnej - drogą mailową 4). Przewidywane przez zamawiającego ilości przeglądów serwisowych (P1; P2; P3) są ilościami szacunkowymi (mogą ulec zmianie) i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności należnej z tytułu usług. Przewidywane ilości przeglądów serwisowych nie rodzą po stronie zamawiającego obowiązku ich realizacji w prognozowanych ilościach podanych w SIWZ i harmonogramie. 5). Czyszczenie komór spalania z nagaru po 12 000 mth.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42124100-5


Dodatkowe kody CPV: 50532300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 597470.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HORUS-Energia Sp. z o.o.
Email wykonawcy: serwis@horus-energia.pl
Adres pocztowy: ul. Drobiarska 43
Kod pocztowy: 05-070
Miejscowość: Sulejówek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 734888.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 734888.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 734888.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.