Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-09-21
Ogłoszenie nr 500227994-N-2018 z dnia 21-09-2018 r.
Koszalin: Wykonanie usługi naprawy awaryjnej pojazdów znajdujących się na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000,
ul. 4 Marca
3,
75-901
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail
17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi naprawy awaryjnej pojazdów znajdujących się na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
Numer referencyjny
74/WOG/U/Samoch./18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy awaryjnej pojazdów będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie:
1) IVECO EUROCARGO UC 03559.
Naprawa polegająca na wymianie centralnego modułu JBC-3,
2) IVECO EUROCARGO UC 03141
Naprawa polegająca na wymianie panelu wskaźników,
3) Solbus UD 00371
Naprawa polegająca na wymianie łożyska piasty - tył, tarczy hamulcowej - tył, piasty koła - tył, klosków hamulcowych.
II.5) Główny Kod CPV:
50112100-4
Dodatkowe kody CPV:
50100000-6,
50113100-1,
50114100-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Konieczność wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., dla przedmiotowego postępowania wynika ze względu na fakt, iż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczenia z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W związku z nałożonymi na Zamawiającego obowiązkami w zakresie gospodarki samochodowej polegającymi na utrzymaniu we właściwym stanie technicznym i sprawnościowym sprzętu będącego na wyposażeniu 17 WOG, stosowne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało wszczęte w dniu 12.02.2018 r., a ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 516758-N-2018. W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.
W dniu 06.03.2018 r. Zamawiający ponownie wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, a ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 526941-N-2018. W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.
W dniu 17.04.2018 r. Zamawiający ponownie wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, a ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 546621-N-2018. W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym, celem realizacji obowiązku zapewnienia sprawności technicznej pojazdów będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie zasadnym jest dokonanie wyboru wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę na świadczenie usług naprawy awaryjnej pojazdów w trybie zamówienia z wolnej ręki w zakresie, który zapewni sprawność techniczną pojazdów.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Elektromechanika i Diagnostyka Pojazdów Ciężarowych i Osobowych Zbigniew NYGA,
zet_22@tlen.pl,
Strzeżenice 17,
76-031,
Mścice, kraj/woj.
zachodniopomorskie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 106 (ul. 700 - lecia) z drogą gminną (ul. 3 - go Maja) w m. Nowogard
- Przeprowadzenie przeglądów przewodów kominowych w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Usługa hotelarska na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości, wykonawców i artystów występujących w CK 105 w 2024 r.
- Modernizacja chodników: Zad. Nr 1:Modern. chodników przy ul.Budowniczych; Zad. Nr 2:Modern. chodników przy ul.Morskiej-etap IV; Zad. Nr 3:Modern. chodników przy ul.Wybickiego w Koszalinie-etap II
- Budowa dróg osiedlowych: ul. Zientarskiego i ul. Włoskiej w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych należących do GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Nysie w okresie 24 miesięcy
- WYKONYWANIE NAPRAW, KONSERWACJI I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH ZABUDOWY SPECJALNEJ SPRZĘTU LOTNISKOWEGO
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym - w okresie 36-mcy obowiązywania umowy - wykonaniu Napraw Głównych trzydziestu siedmiu sztuk autobusów miejskich marki Jelcz 120M wyprodukowanych w latach 1996-1998r.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.