To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-20
Ogłoszenie nr 500226313-N-2018 z dnia 20-09-2018 r.
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek będących na jego zaopatrzeniu
(6 zadań).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604092-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000,
ul. 4 Marca
3,
75-901
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail
17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek będących na jego zaopatrzeniu (6 zadań).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):61/WOG/D/Samoch./18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek będących na jego zaopatrzeniu (6 zadań). 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty (dla każdego zadania oddzielnie). 3. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy kategorii I, w pierwszym gatunku, nie używany, nie regenerowane. 4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru towaru są magazyny Zamawiającego znajdujące się na terenie (zgodnie z zestawieniem, który stanowi załącznik nr 5 do projektu umowy): a)17 WOG w Koszalinie, ul. 4-go Marca 3; b)Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2; c)Zabezpieczenie Lotniczo-Techniczne (ZLT) w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2; d)Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76. 5.Informacja o ofercie równoważnej: 1)Zamawiający przedstawił minimalne parametry urządzeń i narzędzi warsztatowych, które spełniały by założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w Formularzu oferty (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 3)Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu oferty (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34326200-0
Dodatkowe kody CPV: 44511000-5, 44512000-2, 42652000-1, 39141100-3, 42650000-7, 42662000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi ręcznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienia dokonano stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 1579.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, tj. do dnia 24.08.2018 r. do godz. 10:00 - nie wpłynęła żadna oferta. Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie niniejszego postępowania na podstawie przesłanki z art. 93 ust.1 pkt 1. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa narzędzi pneumatycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9222.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MURZYN MARCIN "MAXMED" Z.U.H.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13791.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa narzędzi diagnostycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienia dokonano stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 1579.) - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości: 7.245,24 złotych. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie niniejszego postępowania na podstawie przesłanki z art. 93 ust.1 pkt 4. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń podnośnikowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienia dokonano stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 1579.) - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości: 1.706,32 złotych. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie niniejszego postępowania na podstawie przesłanki z art. 93 ust.1 pkt 4. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa ręcznych narzędzi elektromechanicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12564.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MURZYN MARCIN "MAXMED" Z.U.H.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20937.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa drobnych narzędzi warsztatowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienia dokonano stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017r. poz. 1579.) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Do upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, tj. do dnia 24.08.2018 r. do godz. 10:00 - nie wpłynęła żadna oferta. Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie niniejszego postępowania na podstawie przesłanki z art. 93 ust.1 pkt 1. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz wyświetlaczy czasu na drogach i ulicach administrowanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie.
- Zakup i sukcesywna dostawa leków dla Działu Farmacji Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Przebudowa lokali mieszkalnych nr 7 i 9 wraz z przebudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 23 w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.