eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › "Rewaloryzacja Parku im. Bolesława Chrobrego w Brzegu" w ramach zadania budżetowego pn."Przebudowa amfiteatru miejskiego wraz z rewaloryzacją Parku im. Bolesława Chrobrego w Brzegu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-09-20

Ogłoszenie nr 500226294-N-2018 z dnia 20-09-2018 r.

Brzeg: "Rewaloryzacja Parku im. Bolesława Chrobrego w Brzegu" w ramach zadania budżetowego pn."Przebudowa amfiteatru miejskiego wraz z rewaloryzacją Parku im. Bolesława Chrobrego w Brzegu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Działanie 10.2 Inwestycje wynikające z Lokalnych Planów Rewitalizacji.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500092-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500005942-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500035587-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53051784000000, ul. ul. Robotnicza 12, 49300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 169 950, e-mail bzp@brzeg.pl, faks 774 169 952.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rewaloryzacja Parku im. Bolesława Chrobrego w Brzegu" w ramach zadania budżetowego pn."Przebudowa amfiteatru miejskiego wraz z rewaloryzacją Parku im. Bolesława Chrobrego w Brzegu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.IV.042.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu wykonawczego pn.: "Rewaloryzacja Parku im. Bolesława Chrobrego w Brzegu", specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych projektów. Zakres robót budowlanych zobowiązuje do: 1) w zakresie branży architektonicznej: a. wykonania pergoli parkowej, b.wykonania murków oporowych, c. wykonania balustrad stylizowanych przy schodach terenowych i na przepuście nr 1, d. zakupu i montażu elementów małej architektury w tym: ławek stylizowanych, koszy stylizowanych, koszy na psie odchody, stojaków na rowery, e.zakupu i montażu urządzeń rekreacyjnych celem wyposażenia siłowni terenowej, w tym: biegacz i orbitrek na jednym pylonie, wyciąg górny i wyciskanie siedząc na jednym pylonie, wahadło i twister na jednym pylonie, wioślarz i prasa na jednym pylonie, drabinka i podciąg nóg na jednym pylonie, f. wykonania prac remontowych, w tym remontu: murków oporowych, komory technologicznej fontanny nr 1, czaszy zbiornika oraz muru przy zbiorniku, przepustu nr 1 oraz mostka. 2) w zakresie układu komunikacyjnego do wykonania: a. nawierzchni z kostki granitowej szarej, b. nawierzchni mineralnych, z płyt Meba, płyt granitowych, c. schodów terenowych z kostki granitowej zgodnie ze schematem nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8, d. schodów terenowych z nawierzchni mineralnej nr 9. 3) w zakresie branży elektrycznej: a. budowy linii kablowej oświetlenia parkowego, b. zakupu i montażu słupów oświetleniowych wraz z oprawami, c. uziemienia latarni oświetleniowych i zabezpieczenia antykorozyjnego, d. budowy linii kablowej monitoringu, e. zakupu i montażu słupów pod instalację kamer wraz z kamerami, f. uziemienia słupów i zabezpieczenia antykorozyjnego, g. przebudowy linii kablowej do zasilania fontanny na zbiorniku, wraz uziemieniem i zabezpieczeniem antykorozyjnym, h.instalacji elektrycznej w pompowni wody dla fontanny na zbiorniku, w tym: rozdzielni elektrycznej, instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, instalacji zasilania gniazd i urządzeń 3-faz., instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji ochrony przeciwporażeniowej. 4) w zakresie systemu monitoringu wizyjnego: a. światłowodowych magistral przesyłania danych z punktów kamerowych do Centrum Monitoringu, b. zakupu i montażu wyposażenia Centrum Monitoringu w system rejestracji, sterowania i podglądu, c. zakupu i montażu kompletnych punktów kamerowych na słupach stalowych. 5) w zakresie branży sanitarnej: a. remontu rowu otwartego, obejmujący rów, przepusty, bystrotok z kaskadami, ścianki czołowe wlotu i wylotu, b. remontu urządzeń spustowych oraz rowu dennego i dna zbiornika fontanny, c. przebudowy istniejącej kanalizacji deszczowej, d. remontu układu pompowego i rurociągu zasilającego trysk fontanny, e. drenażu w rejonie mokradła od ul. Armii Krajowej. 6) wykonanie kompletu pomiarów odbiorowych oraz odbiorów technicznych, a także kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanych elementów małej architektury, oświetlenia, monitoringu, zasilania fontanny i zbiornika wodnego, ciągów komunikacyjnych i schodów terenowych oraz urządzeń sanitarnych. 7) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania z zestawieniem użytych materiałów oraz obmiarem powykonawczym dla każdej z branży. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, pozwoleń na budowę, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót jak również wszelkie inne koszty, w tym w szczególności koszt zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, koszty doprowadzenia i zużycia mediów do celów budowy, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia terenu budowy na czas prowadzonych robót oraz projektu organizacji placu budowy wraz z ich wprowadzeniem i późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii, koszty oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, koszty związane z obsługą geodezyjną budowy, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami wykonanych robót potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty utylizacji i wywozu materiałów z rozbiórki oraz czasowego ich składowania przed powtórnym wbudowaniem, koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty ubezpieczenia budowy, koszty zajęcia pasa drogowego itp. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016r. Poz.1570 ze zmianami) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017r. Poz. 1332 ze zmianami). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty, czy wyroby "równoważne", a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45111000-8,

45111240-2,

45111200-0,

45231110-9,

45233142-6,

45223500-1,

45112711-2,

45310000-3,

45231000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 10 września 2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/02/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

WASBUD Robert Wąs, , ul. Wrocławska 51, 49-200, Grodków, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3587469.04 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i -w przypadku zamówień na roboty budowlane- jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany umowy dotyczą wykonania robót polegających na: 1) poszerzeniu głównych ciągów komunikacyjnych z szer. 200cm do szer. min. 250cm w miejscach występowania zawężeń zarówno na nawierzchniach z kostki granitowej jak i nawierzchni mineralnej; 2)połączeniu ścieżki z bramą wyjazdową z amfiteatru (realizowanego wg oddzielnego zadania)należy poszerzyć ścieżkę do szerokości bramy wjazdowej; 3)połączeniu realizowanych ciągów komunikacyjnych dostosowując ich rzędne; 4)umocnieniu dodatkowo skarp o znacznym nachyleniu na powierzchni 500m2 geokratą z obsypką ziemią urodzajną; 5) dodatkowym wykonaniu ścieku szer. 4 kostek granitowych wzdłuż schodów terenowych nr 1; 6) przemurowaniu dna i ścianki oraz uporządkowaniu kształtu bystrotoku; 7)w związku ze zmianą technologii wykonania nawierzchni pod płyty MEBA w zbiorniku należy wprowadzić aktualne rozwiązanie projektowe, dodatkowo uwzględnić technologię osadzenia prefabrykowanego koryta ściekowego w zbiorniku. Wartość robót (Aneks nr 5)- 28.269,33 zł netto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.