Ogłoszenie nr 500226176-N-2018 z dnia 20-09-2018 r.
Warszawa: dostawa mebli medycznych na potrzeby SOR OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 1066985300000,
ul. ul. Bursztynowa
2,
04749
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 735 145, e-mail
zamowienia@mssw.pl, faks
226 131 992.
Adres strony internetowej (url): www.mssw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny:
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa mebli medycznych na potrzeby SOR
Numer referencyjny
D-10/N/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych mebli medycznych na potrzeby SOR Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania w asortymencie oraz ilościach wykazanych szczegółowo w załączonych do SIWZ Formularzach Cenowych.
3.Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; rozładunek, rozpakowanie, montaż oraz ustawianie, zawieszanie i wypoziomowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach; usunięcie z terenu Zamawiającego wszelkich materiałów opakowaniowych (kartony, folie itp.).
4.Oferowane przez Wykonawcę meble muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i praw osób trzecich.
5.Zamawiający wymaga aby dostarczone meble charakteryzowały się wysoką jakością wykonania tzn. niepożądane są:
-jakiekolwiek ubytki, uszkodzenia, zabrudzenia, ślady kleju
-różnice w wyglądzie powierzchni mebli danego typu
-różnice w odcieniach w danej grupie mebli
-meble niestabilne, chwiejne
-widoczne sposoby łączenia elementów mebli, w szczególności śruby, spawy, nity, wkręty, zaślepki, otwory, kołki itp.
6.Meble muszą charakteryzować się wysoką trwałością, odpornością na zarysowania i temperaturę oraz silne środki dezynfekcyjne stosowane w placówkach służby zdrowia.
7.Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów. Zamawiający dopuszcza różnicę w obmiarowaniu +/- 5%.
8.Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań.
9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10.Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
11.Oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
12.Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty.
13.Warunki gwarancji:
?W okresie gwarancji meble medyczne objęte będą serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór uszkodzonych mebli od Zamawiającego i dostarczenie z powrotem sprawnych do Zamawiającego lub dokonanie bezpośrednio naprawy u Zamawiającego. Koszt serwisu gwarancyjnego Wykonawca uwzględnia w cenie oferty,
?Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane meble medyczne - minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego,
?Przedłużenie okresu gwarancji - o pełny okres niesprawności dostarczonych mebli medycznych,
?W przypadku usterki, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia usterki w ciągu max.:
48 godzin (dotyczy mebli jezdnych/transportowych m. in. wózków do przewozu chorych, łóżek elektrycznych z opcją transportową, foteli inwalidzkich transportowych), 3 dni (dla pozostałych mebli) licząc od przyjęcia zgłoszenia,
?Czas usunięcia usterki w okresie gwarancji nie może być dłuższy niż 14 dni,
?W przypadku 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, Wykonawca zobowiązany jest wymienić ten element na nowy. Jeżeli wymiana elementu na nowy nie jest możliwa, Wykonawca zobowiązuje się wymienić cały mebel medyczny na nowy,
?Wykonawca zobowiązany jest udzielić 24-miesięcznej gwarancji dla nowo zamontowanych podczas naprawy elementów w okresie gwarancyjnym.
14.Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w pkt. XVI SIWZ.
15.Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
16.Podwykonawstwo
1)wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,
2)wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców.
3)zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
II.5) Główny Kod CPV:
33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Pierwsze postępowanie na dostawę mebli medycznych w podziale na 10 zadań zostało ogłoszone w dniu 09.10.2017r. do dnia otwarcia ofert tj.: 20.10.2017r. wpłynęły 4 oferty. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 - zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienie publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Drugie postępowania zostało ogłoszone 25.10.2018r.. Do dnia otwarcia ofert wpłynęło 3 oferty. Umowy zostały zawarte w dniu 17.11.2018r., termin dostawy zgodnie z zapisami umowy przypadał na dzień 01.12.2018r. Wykonawca nie wywiązał się z zapisów umowy, w dniu 08.02.2018r. przekazał Zamawiającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Trzecie postępowanie na dostawę mebli medycznych w podziale na 4 zadania zostało ogłoszone 16.02.2018r. do dnia otwarcia ofert tj.: 27.02.2018r., wpłynęła do zadania 3 - 1 oferta, której wartość przewyższała kwotę przewidzianą na realizację zamówienia w związku z powyższym zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp, pozostałe zadania zostały unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp - nie wpłynęła żadna oferta.
Czwarte ogłoszenie postępowania zostało opublikowane w dniu 04.04.2018r. Do dnia otwarcia ofertuj.: 16.04.2018r. wpłynęły 3 oferty. W dniu 04.06.2018r. zostały zawarte umowy:
Centrum Sedno Sp. z o.o. - dostawa mebli medycznych
Konkret Dagmara Fik Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna - dostawa blatów "korian"
Termin dostawy wyznaczony był 06.07.2018r.
W związku z brakiem realizacji zamówienia przez wykonawcę Centrum Sedno Szpital wezwał go do ostatecznej realizacji umowy w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania wezwania tj.: 24.08.2018r. Wobec braku w dalszym ciągu realizacji zamówienia Szpital w dniu 6 września 2018r. przekazał Wykonawcy odstąpienie od umowy. Należy również zaznaczyć, iż wobec braku mebli medycznych Wykonawca firma Konkret nie może dostarczyć i zamontować blatów. Na zakończenie należy zaznaczyć, że termin realizacji zamówienia mebli medycznych wynosi około 8 tygodni (informacja od innych wykonawców).
Mając na uwadze tą wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć oraz bardzo krótki termin zakończenia inwestycji, co oznacza, że wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. w związku z powyższym należało zastosować tryb z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 pzp
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
"Konkret" Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna,
,
ul. Dworcowa 15a,
,
Chełmno, kraj/woj.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń do rehabilitacji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
- Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.