Ogłoszenie nr 500226113-N-2018 z dnia 20-09-2018 r.
Brzeg: "Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz" w zakresie przebudowy głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Poddziałanie 3.1.1 Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506746-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500047647-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53051784000000,
ul. ul. Robotnicza
12,
49300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 169 950, e-mail
bzp@brzeg.pl, faks
774 169 952.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz" w zakresie przebudowy głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.IV.042.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektów budowlano - wykonawczych: a)projekt budowlano-wykonawczy "Przebudowa głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu wraz z oświetleniem - Park Nadodrzański" b)projekt budowlano-wykonawczy "Rewaloryzacja Parku im. Bolesława Chrobrego w Brzegu" W ramach przedmiotowego zamówienia z powyższej dokumentacji wykonana zostanie alejka parkowa w kształcie litery "L" łącząca się z alejką główną i biegnąca przy PSP nr 5 c)projekt budowlano-wykonawczy "Przebudowa głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu wraz z oświetleniem - Park Chrobrego" d)projekt budowlano-wykonawczy "Rewaloryzacja zabytkowego parku miejskiego - Parku Centralnego w Brzegu. W ramach przedmiotowego zamówienia z powyższej dokumentacji wykonana zostanie alejka parkowa dolna biegnąca wzdłuż alejki głównej opisana w zestawieniu powierzchni dróg w punktach od 1 do 11 jako odcinki: 1´-2, 2-3, 2-4, 4-5, 2-5,5-5´, 5´-5a, 5a-5b, 5a-6´, 6´-6´´, 6-6´. e)projekt budowlano-wykonawczy "Przebudowa głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu - Park Centralny". f)specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych,którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych elementów zadania. W pozycjach przedmiarowych dotyczących wykonania nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego należy przyjąć do wyceny warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 8S 70/100 wg PN-EN 13108-1 z wykorzystaniem kruszywa granitowego dla rozjaśnienia nawierzchni, bezzastosowania posypki mineralnej. Zakres robót budowlanych obejmuje: a)Przebudowę głównej alejki parkowej na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Parku nad Odrą (od ul. Oławskiej do Placu nad Odrą) z wykonaniem warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S 70/100 wg PN-EN 13108-1 z wykorzystaniem kruszywa granitowego dla rozjaśnienia nawierzchni, zaś nawierzchni na włączeniu alejki w ul. Oławską - z kostki kamiennej, b)Budowę oświetlenia alejki parkowej zabytkowych Plant Miejskich w Parku nad Odrą wraz z przebudową układu w istniejącej szafce oświetleniowej, c)Przebudowę głównej alejki parkowej na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Parku Chrobrego (od ul. Wrocławskiej do ul. Armii Krajowej) z wykonaniem warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S 70/100 wg PN-EN 13108-1 z wykorzystaniem kruszywa granitowego dla rozjaśnienia nawierzchni, d)Przebudowę alejki parkowej w Parku Chrobrego o kształcie litery "L" przy PSP nr 5 stanowiącej przedłużenie głównej alejki parkowej z zastosowaniem nawierzchni mineralnych, e)Demontaż istniejącego oświetlenia wzdłuż przebudowywanych głównych alejek asfaltowych oraz zmufowanie istniejących odcinków linii kablowych, f)Budowę nowego oświetlenia w Parku Chrobrego wraz z budową szafki oświetleniowej, wzdłuż alejki parkowej zabytkowych Plant Miejskich od ul. Wrocławskiej do ul. Armii Krajowej oraz wzdłuż alejki prowadzącej od przebudowywanej alejki Plant Miejskich w kierunku ul. Chrobrego, g)Dostawę i montaż barierek separacyjnych przy skarpach w Parku Chrobrego, h)Przebudowę głównej alejki parkowej na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Parku Centralnym (od ul. ul. Armii Krajowej do ul. Piastowskiej) z wykonaniem warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S 70/100 wg PN-EN 13108-1 z wykorzystaniem kruszywa granitowego dla rozjaśnienia nawierzchni, i)Przebudowę alejki parkowej w Parku Centralnym stanowiącej dolną alejkę wzdłuż głównej alejki Plant Miejskich, od "ronda" do zejścia w kierunku ul. Piastowskiej,z zastosowaniem nawierzchni mineralnych, j)Wykonanie prac pielęgnacyjnych przy istniejącej zieleni, wycinkę oraz sadzenie nowych drzew wzdłuż przebudowywanych alejek w Parku nad Odrą, Parku Chrobrego i Parku Centralnym, k)Dostawę i montaż tablic informacyjnych, ławek,koszy na śmieci i na psie odchody, l)Zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy, m)Odtworzenie trawników parkowych wzdłuż przebudowywanych odcinków alejek parkowych. Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie wykonanie koniecznych badań, sprawdzeń, i pomiarów odbiorowych oraz kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanego zakresu robót budowlanych, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania z zestawieniem użytych materiałów. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, jak również inne tj. np. koszty zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, koszty związane z obsługą geodezyjną budowy, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami technicznymi potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami i zestawieniami materiałowymi, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, sporządzenia projektu organizacji placu budowy wraz z ich wprowadzeniem oraz późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, wykonania doprowadzenia mediów na czas budowy (woda, energia elektryczna), koszty związane z odbiorami, badaniami i sprawdzeniami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii związanej z wykonywanymi robotami budowlanymi itp. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz.1570 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017r. poz.1332 z poźn. zm.). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty, czy wyroby "równoważne", a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia realizowane będą na styku robót wykonywanych w obrębie Parku Chrobrego przez wykonawców wyłonionych w drodze odrębnych postępowań przetargowych. Dlatego też roboty budowlane realizowane przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego zamówienia będą musiały być wykonywane we współpracy z tymi wykonawcami robót. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania nawierzchni warstwy ścieralnej głównych alejek Plant Miejskich z betonu asfaltowego z betonu asfaltowego AC 8S 70/100 wg PN-EN 13108-1 z wykorzystaniem kruszywa granitowego dla rozjaśnienia nawierzchni, bez zastosowania posypki mineralnej.
II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45112000-5,
45111200-0,
45200000-9,
45233200-1,
45233000-9,
45231000-5,
45310000-3,
45316000-5,
45113000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 27 września 2018 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: nie dotyczy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
05/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.,
,
ul. Oławska 26a,
49-300,
Brzeg, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wyjkonawcy, chyba że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 i - w przypadku zamówień na roboty budowlane- jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany umowy dotyczą wykonania robót polegających na wzmocnieniu geokompozytem nawierzchni asfaltowej alejki głównej Parku Chrobrego, koniecznej do wymiany na odcinku 215mb ze względu na pęknięcia podłużne, które pojawiły się na nowo ułożonej nawierzchni. Wartość robót(Aneks nr 4)- 29.788,40 zł netto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu - 3 części
- Dostawa produktów drobiowych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Koszenie terenów zielonych i cięcia żywopłotów na terenie m. Brzeg i Lewin Brzeski w ramach bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie pow. brze. w 2024r.
- Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z zamkniętym prózniowym systemem do pobierania krwi na potrzeby Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Budowa wiatrołapu przy budynku B3 Brzeskiego Centrum Medycznego przy ul. Mossora 1 w Brzegu
- "Wzmocnienie mostu kratownicowego wraz z remontem ulicy Kępa Młyńska"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.