eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa gazów medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-20

Ogłoszenie nr 500225837-N-2018 z dnia 20-09-2018 r.

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika: Dostawa gazów medycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592432-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, Krajowy numer identyfikacyjny 000298583, ul. ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6198601, e-mail zp@dzieciecyszpital.pl, faks 12 6198668.
Adres strony internetowej (url): www.dzieciecyszpital.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa gazów medycznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.271-11/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa gazów medycznych ciekłych i sprężonych wraz z dzierżawą zbiorników oraz butlowych sprężonych gazów medycznych, zgodnie z załączonym formularzem cenowym dla jednostek Zamawiającego zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2-2A oraz w Radziszowie przy ul. Podlesie 173 (załącznik nr 1B do SIWZ). 2. Ilość podana w załączniku nr 1B do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów (prawo opcji). Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca w trakcje realizacji umowy zobowiązany jest: 3.1. dostarczyć ciekły tlen medyczny do siedziby Zamawiającego według bieżących potrzeb Zamawiającego. Odczyt powinien być dokonany za pomocą urządzenia telemetrycznego zamontowanego na zbiorniku, a dostawy powinny zapewnić ciągły pobór tlenu; 3.2. zainstalować zbiornik kriogeniczny na ciekły tlen o poj. nominalnej 3 m3 wraz z kompletną armaturą w istniejącym miejscu przystosowanym a następnie przekazać go protokolarnie Zamawiającemu w terminie określonym w umowie. 3.3. napełnić zbiornik ciekłego tlenu medycznego do stanu przewidzianego w dokumentacji technicznej; 3.4. zapewnić zgodność i jakość dostarczanego ciekłego tlenu medycznego z obowiązującymi przepisami ( Farmakopea ) 3.5. dostawy realizowane będą w terminie 3 dni roboczych, w zakresie tlenu ciekłego w godzinach 19:00 - 8:00, w zakresie pozostałych gazów w godzinach od 8:00 - 14:00. W przypadku dostaw o innych porach konieczne jest wcześniejsze ustalenie z Zamawiającym terminu dostawy. 3.6. dostarczyć ciekły azot medyczny w zbiorniku przewoźnym. 4. Podstawą do ewidencji dostaw będą dokumenty dostawy potwierdzone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Ilość zatankowanej do zbiornika cieczy (ciekły tlen medyczny) określana będzie na podstawie pomiaru za pomocą przepływomierza umieszczonego przy cysternie Wykonawcy. Ciekły azot medyczny w ilości - dokumentacja zbiornika przewoźnego. 5. W przypadku awarii zbiornika kriogenicznego Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu dostaw w awaryjnym zbiorniku przewoźnym lub wstawienie zastępczego zbiornika w celu zachowania ciągłości dostaw gzów. 6. Realizacja dostaw awaryjnych następować będzie po wcześniejszych, telefonicznych uzgodnieniach. Za realizację tych dostaw Wykonawca wystawi Zamawiającemu odrębną fakturę na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w formularzu cenowym Wykonawcy za dany asortyment tj. sprężony tlen w butlach, dzierżawę butli, transport. 7. Przegląd i konserwacja instalacji wewnętrznej gazów medycznych. 7.1. Zakres czynności obejmuje: a) inwentaryzacja elementów instalacji, b) kontrola mechanicznego działania punktów poboru, c) sprawdzenie szczelności punktów poboru u gazów medycznych próżni, d) badanie rurociągów gazów sprężonych na obecność zanieczyszczeń stałych, e) kontrola systemów alarmowych w zakresie ich funkcjonalności, f) kontrola szczelności zaworów odcinających, g) sprawdzenie nastawy zaworów nadmiarowych, h) sporządzenie protokołu zawierającego szczegółowy spis wszystkich punktów poboru podziałem na poszczególne pomieszczenia i opis wyników badań uzyskanych w zakresie wykonanych czynności kontrolnych (wymienionych w pkt. a-g) Protokół powinien zawierać także wnioski i zalecenia pokontrolne odnoszące się do obowiązujących wymagań normatywnych. W zakresie konserwacji znajduje się usuniecie stwierdzonych usterek punktów poboru gazów medycznych wraz z dostawą części zamiennych. 8. Zakres przeglądu obejmuje punkty poboru w systemie AGA pochodzących od różnych producentów. 9. Przegląd i konserwacja źródeł zasilania instalacji gazów medycznych, wykonany jest przez przedmiot uprawniony, posiadający autoryzację producenta urządzeń redukcyjnych stacji tlenu, podtlenku azotu, dwutlenku węgla, do przeprowadzenia czynności i posiadającego dostęp do oryginalnych części zamiennych. 10. Zakres czynności obejmuje ocenę stanu technicznego poszczególnych stacji redukcji poprzez sprawdzenie: a) szczelności połączeń gwintowanych, b) sprawności sygnalizacji alarmowej tablic redukcyjnych, c) nastawy reduktorów ciśnienia, d) nastawy reduktorów nadmiarowych, e) sprawności manometrów kontrolnych, f) prawidłowości działania zaworów zwrotnych ramp butlowych, g) prawidłowości przełączenia stron ramp butlowych. 11. W zakresie konserwacji znajduje się - wymiany materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach redukcyjnych. 12. Wymagane jest sporządzenie protokołu zawierającego szczegółowy opis wyników badań uzyskanych z zakresie wykonanych czynności kontrolnych. Protokół powinien zawierać także wnioski i zalecenia pokontrolne. 13. Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest uwzględnić wykonywanie usług serwisowych instalacji gazów medycznych obejmujących fragment do rampy rozprężnej: 13.1. przygotowanie oraz (na żądanie Inspektora UDT) obecność podczas rewizji zewnętrznej zbiornika kriogenicznego - 1 x w roku, 13.2. sprawdzenie stanu technicznego zbiornika kriogenicznego oraz poprawności działania zaworów bezpieczeństwa i parownicy - 2 x w roku, 14. przygotowanie (na żądanie Inspektora UDT) oraz wykonanie pomiaru izolacji próżni zbiornika. 15. W celu zapewnienia ciągłości zaopatrzenia Szpitala w tlen medyczny ciekły, Zamawiający żąda posadowienia zbiornika wraz z podłączeniem go do instalacji oraz uzyskania wszelkich potrzebnych w tym celu dokumentów terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym. 16. Wykonawca na czas demontażu i montażu nowego, odebranego przez UDT zbiornika, zapewni i podłączy do instalacji tlenowej tymczasowe źródło tlenu, gazu w cenie tlenu ze zbiornika tlenu ciekłego. 17. Wykonawca dostarcza wszystkie elementy przedmiotu zamówienia na własny koszt. 18. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 319. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na żądanie zamawiającego przedłożyć przez cały okres obowiązywania umowy: a) aktualną koncesje lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej (dotyczy Wykonawcy, który prowadzi hurtownię) lub, b) aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, (dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który jest wytwórcą) lub, c) aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie składu konsygnacyjnego, (dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który prowadzi skład konsygnacyjny).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 24.11.15.00 - Gazy medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264598.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LINDE GAZ POLSKA sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. prof. Michała Życzkowskiego 17
Kod pocztowy: 31-864
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 287525.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 287525.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 287525.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.