To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-19
Ogłoszenie nr 500225821-N-2018 z dnia 19-09-2018 r.
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Polanów: "Budowę siedziby Nadleśnictwa Polanów - zakup, dostawa i montaż mebli oraz okładzin ściennych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583188-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500165962-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Polanów, Krajowy numer identyfikacyjny 33004427500000,
ul. ul. Żwirowa
,
76010
Polanów, woj.
, państwo
Polska, tel.
943 188 250, e-mail
polanow@szczecinek.rdlp.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.polanow.szczecinek.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowę siedziby Nadleśnictwa Polanów - zakup, dostawa i montaż mebli oraz okładzin ściennych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.18.2018.ZN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń budynku biurowego, stanowiącego nową siedzibę Nadleśnictwa Polanów w Polanowie, ul. Klonowa 12 , 76-010 Polanów wraz z ich wniesieniem, montażem w odpowiednich pomieszczeniach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Dostawa i montaż obejmują meble oraz elementy wyposażenia o następujących symbolach: ? biurka: F12,F12/1,F21,F15,F14,F29,F39,F40,F43A,F48,F53,F55,F56 - blendy: F12B,F21A,F15A,F15B,F14A,F14B,F29A,F40A,F39A,F48A,F53A, F55A,F55B ? lady recepcyjne F20,F36 ? szafy,szafki,regały:F7,F3,F3A,F8,F9,F5,F3C,F22,F23,F24,F24A,F16,F34, F35, F38, S2, F58, F34B ? stoliki: F18 ? stoły: F25,F32,F33,F31, F43A ? krzesła obrotowe: K2,K5 ? krzesła konferencyjne: K3,K6,K7 ? wieszaki: F20A,F46,F29C,F51,F57 ? kontenery: F21B,F29B,F39A,F39B,F48B ? zabudowy kuchenne: F26,F37,F50 ? zabudowy: F0, F0/1 ? mównica: F34 ? regały przesuwne: R1 ? sofa: S1 ? mediport: F25A ? okładziny ścienne
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 39141000-2, 39112000-0, 39700000-9, 39131100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
468938.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FURNIKO Fabryka Mebli Biurowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
548235.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 - 55."
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomsku"
- Budowa budynku Urzędu Skarbowego w Węgrowie przy ul. T. Kościuszki 10 postępowanie znak ZP/5/2024
- SZPiFP-24-24 Dostawa mebli biurowych
- Dostawa i montaż, wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz
- Dostawa i montaż mebli biurowych
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.