eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruciane-Nida › Remont Forwardera dla Nadleśnictwa Maskulińskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-09-19

Ogłoszenie nr 500225116-N-2018 z dnia 19-09-2018 r.

Ruciane-Nida: Remont Forwardera dla Nadleśnictwa Maskulińskie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561630-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500124524-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500177426-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Maskulińskie, Krajowy numer identyfikacyjny 79001129100000, ul. ul. Rybacka 1, 12220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 4241600, 4241616, e-mail maskulinskie@bialystok.lasy.gov.pl, faks 874 241 619.
Adres strony internetowej (url): http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/maskulinskie, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_maskulinskie/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie, ul. Rybacka 1, 12-220 Ruciane-Nida

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont Forwardera dla Nadleśnictwa Maskulińskie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.60.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

III.1. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont Forwadera dla Nadleśnictwa Maskulińskie" Przedmiotowe zadanie będzie polegało na remoncie kapitalnym maszyny do zrywki drewna Forwardera Valmet model 890.3 nr inw. 746/1406 z 2008 roku w niżej opisanym zakresie: - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu hamulcowego, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu paliwowego, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa skrzyni biegów, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu napędowego, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu hydraulicznego, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu elektrycznego oraz elektronicznego sterowania maszyną w tym montaż nowego "ledowego" zewnętrznego oświetlenia maszyny, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu zawieszenia kabiny operatora, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu hydraulicznego - w tym siłowników żurawia, - wymiana chwytaka, - przegląd i wymiana - naprawa pozostałych wyżej nie wymienionych elementów i układów maszyny. Wyżej opisana naprawa - remont Forwardera winna się odbyć w warsztacie Wykonawcy lub podwykonawcy wskazanym w ofercie. 5. Określenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi III.2. Informacje na temat rozwiązań równoważnych W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. W przypadku, gdyby Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. III.3. Inne wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie kompleksowego remontu kapitalnego Forwardera zgodnie z wyżej wymienionym opisem. W ramach umowy i gwarancji dokona przeglądu wszystkich układów i podzespołów maszyny. W przypadku uszkodzenia/zniszczenia poszczególnych układów-podzespołów maszyny Wykonawca dokona ich wymiany na nowe lub zregenerowane za zgodą Zamawiającego, W przypadku uszkodzenia/zniszczenia maszyny w trakcie jej naprawy w zakresie niepozwalającym na jej dalsze użytkowanie, Wykonawca na swój koszt zakupi i dostarczy do Zamawiającego maszynę zastępczą, sprawną technicznie w wieku do 5 lat, w dobrym stanie technicznym pozwalającym na jego dalsze użytkowanie i eksploatację oraz pokryje wszystkie koszty jej rejestracji w UDT oraz wszystkie koszty związane z wycofaniem zepsutej maszyny i jej zezłomowaniem/utylizacją. Wynagrodzenie Wykonawcy zawiera: a) koszty robocizny, b) koszty transportu z terenu Zaplecza Technicznego Nadleśnictwa do siedziby/warsztatu naprawczego Wykonawcy oraz po zakończeniu naprawy z siedziby/warsztatu naprawczego Wykonawcy do Zaplecza Technicznego Nadleśnictwa Maskulińskie, c) koszty uzyskania zgód i pozwoleń na przewóz maszyn jako ładunek ponadnormatywny, d) ubezpieczenia maszyny na czas transportu i naprawy. Informacja o warunkach gwarancji 1. Na wykonany cały przedmiot zamówienia wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 6 miesięcznej gwarancji oraz minimum 6 miesięcznego okresu rękojmi. 2. Termin gwarancji liczony będzie od daty odbioru kompleksowo wyremontowanej maszyny na placu Nadleśnictwa. 3. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezzusterkowego przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: Wykonawca może powierzyć realizację przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie usług podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,


II.4) Główny kod CPV: 50110000-9
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa zawarta została na czas określony, tj. od 25-06-2018 r. do 23-08-2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; zgodnie z art. 144 ust. 1. pkt.1) Aneks obejmuje usługi remontowe niezbędne do prawidłowej realizacji umowy - zamówienia podstawowego. Są to zmiany obejmujące zarówno wydłużenie terminu realizacji umowu do 05-10-2018 roku oraz zwiększenia wartości wynagrodzenia o 20 700,00 zł netto + 23% VAT 4 761,00 zł tj. 25 461,00 zł brutto

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; zgodnie z art. 144 ust. 1. pkt.2) Aneks obejmuje usługi remontowe niezbędne do prawidłowej realizacji umowy - zamówienia podstawowego. Są to zmiany obejmujące zarówno wydłużenie terminu realizacji umowu do 05-10-2018 roku oraz zwiększenia wartości wynagrodzenia o 20700,00 zł netto, tj. 25461,00 zł brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca w trakcie realizacji umowy stwierdził istotną usterkę w tylnym moście remontowanej maszyny- wyeksploatowane łożysko zawieszenia tylnej osi - usterka ta nie była wcześniej zdiagnozowana, ani też pokładowy komputerowy nie sygnalizował problemów związanych z tym układem. W związku z zaistniałymi okolicznościami zaszła konieczność przesunięcia - wydłużenia terminu realizacji umowy oraz zwiększenia wynagrodzenia za wykonanie remontu Forwardera Valmet model 890.3 nr inw. 746/1406.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
wynagrodzenie wykonawcy po jego zwiększeniu wyniesie 270 700,00 Netto plus należny podatek VAT 23 % 62 261,00 zł tj. wartość usług wyniesie 332 961,00,00 brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.