eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wykonanie i dostawa tablic informujących o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej oraz ich montaż wraz z wypoziomowaniem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-19

Ogłoszenie nr 500224611-N-2018 z dnia 19-09-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie: wykonanie i dostawa tablic informujących o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej oraz ich montaż wraz z wypoziomowaniem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja obiektów, w których realizowane są zadania pomocy społecznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597386-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska 14, 30529 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie i dostawa tablic informujących o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej oraz ich montaż wraz z wypoziomowaniem.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.2.43.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem umowy jest wykonanie i dostawa tablic, zwanych dalej tablicami, informujących o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej oraz ich montaż wraz z wypoziomowaniem (dot. CZĘŚCI VI). 2.Opis techniczny tablic zgodnie z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 3.Terminy realizacji: 1)termin realizacji dostawy - do 11 dni roboczych od daty podpisania umowy, 2)termin montażu i wypoziomowania tablic: zgodnie z postanowieniami § 3 ust. 2 niniejszej umowy, 3)termin usunięcia wad przedmiotu zamówienia lub braków dostawy - do 5 dni roboczych od daty wysłania przez Zamawiającego zgłoszenia - dotyczy również montażu. 4.Miejsce dostawy: ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, magazyn (parter). 5.Miejsce montażu materiałów: 1)Dom Pomocy Społecznej, os. Szkolne 28 w Krakowie, 2)Dom Pomocy Społecznej, os. Sportowe 9 w Krakowie, 3)Dom Pomocy Społecznej, os. Hutnicze 5 w Krakowie, 4)Dom Pomocy Społecznej, ul. Babińskiego 25 w Krakowie, 5)Dom Pomocy Społecznej, ul. Krakowska 53 w Krakowie, 6)Dom Pomocy Społecznej, ul. Krakowska 47 w Krakowie, 7)Interwencyjna Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza, os. Willowe 19 w Krakowie, 8)Dom Pomocy Społecznej, ul. Nowaczyńskiego 1 w Krakowie - budynek garażowo - mieszkalny, 9)Dom Pomocy Społecznej, ul. Nowaczyńskiego 1 w Krakowie - budynek administracyjny, 10)Centrum Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych, al. Pod Kopcem 10 A w Krakowie, 11)Warsztat Terapii Zajęciowej, ul. Cechowa 142 w Krakowie, 12)Ośrodek Interwencji kryzysowej, ul. Radziwiłłowska 8B w Krakowie, 13)Dom Pomocy Społecznej, ul. Nowaczyńskiego 1 w Krakowie - budynek główny, 14)Dom Pomocy Społecznej, ul. Łanowa 43 A, 15)Dom Pomocy Społecznej, ul. Łanowa 43 B, 16)Dom Pomocy Społecznej, ul. Łanowa 43 E, 17)Dom Pomocy Społecznej, ul. Chmielowskiego 6 w Krakowie, 18)Dom Pomocy Społecznej, ul. Praska 25 w Krakowie - budynek garażowo - mieszkalny, 19)Dom Pomocy Społecznej, ul. Praska 25 w Krakowie - budynek biurowo - mieszkalny, 20)Dom Pomocy Społecznej, ul. Praska 25 w Krakowie - budynek główny. 6.Wykonawca dostarczy tablice własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać ich właściwościom. 7.W związku z uprzednimi uzgodnieniami z Miejskim Konserwatorem Zabytków, w lokalizacjach, o których mowa ust. 5 pkt 1 - 3, 5 - 7, 12 i 17 niniejszego paragrafu, Wykonawca zamontuje tablice zgodnie ze zdjęciami przedstawionymi w załączniku nr 3 do niniejszej umowy. W pozostałych lokalizacjach, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, montaż tablic odbywać się będzie w miejscach ustalonych przez Wykonawcę z Zamawiającym oraz z użytkownikiem budynku. 8.W przypadku stwierdzenia wad przedmiotu niniejszej umowy lub braków ilościowych w dostawie Zamawiający, w terminie 14 dni od daty odbioru tablic prześle Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu (wg wyboru Zamawiającego) zgłoszenie, a Wykonawca w terminie, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 niniejszego paragrafu, zobowiązany jest usunąć stwierdzone wady lub uzupełnić braki ilościowe. 9.Zamawiający: 1)zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru tablic i zapłaty za ich wykonanie w przypadku, gdy będą one niezgodne pod względem ilościowym i / lub jakościowym lub będą uszkodzone, 2)przekaże Wykonawcy projekt graficzny do niniejszego zamówienia w dniu podpisania umowy. 10.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)przestrzegania terminów, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, 2)dostarczenia fabrycznie nowych tablic, bez śladów ich użytkowania, 3)realizacji niniejszej umowy przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej, 4)zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości, 5)dostawy tablic własnym transportem i na własny koszt wraz z ich wniesieniem oraz montażem wraz z wypoziomowaniem na zasadach określonych w niniejszej umowie, 6)dostarczenia Zamawiającemu faktury: a)łącznej dla budynków wymienionych w ust. 5 pkt 1 - 12 niniejszego paragrafu, b)oddzielnej dla każdego z budynków wymienionych w ust. 5 pkt 13 - 20 niniejszego paragrafu, wraz z protokołem odbioru stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy, 7)montażu tablic w budynkach, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, przy użyciu specjalnych kołków tzw. ślimaków (rysunek stanowi załącznik nr 4 do niniejszej umowy) - za wyjątkiem budynku, o którym mowa w ust. 5 pkt 3 niniejszego paragrafu (montaż tablicy na tym budynku przy użyciu wkrętów), 8)skontaktowania się, w dniu podpisania umowy, z osobą wskazaną w § 3 ust. 4 niniejszej umowy celem ustalenia wszystkich szczegółów dotyczących realizacji niniejszej umowy, 9)poinformowania osoby wskazanej w § 3 ust. 4 niniejszej umowy o dokładnym terminie dostawy oraz montażu wraz z wypoziomowaniem z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych od daty realizacji, 10)każdorazowego konsultowania się z osobą wskazaną w § 3 ust. 4 niniejszej umowy oraz z użytkownikiem budynku wszelkich kwestii problematycznych w zakresie realizacji niniejszej umowy, 11)każdorazowego uwzględnienia przy realizacji niniejszej umowy uwag, wskazówek, zastrzeżeń i zaleceń przekazanych Wykonawcy przez osobę wskazaną w § 3 ust. 4 niniejszej umowy zgłaszanych w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, 12)wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w tym zakresie standardami, normami i przepisami prawa, 13)nabycia praw autorskich majątkowych bądź zawarcia stosownych umów licencyjnych z wszystkimi osobami, które wnoszą twórczy wkład przy realizacji zamówienia, w tym do pokrycia wszelkich zobowiązań wobec tych osób z tytułu przysługujących im praw autorskich. 11.Z chwilą dostarczenia tablic Wykonawca przenosi na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia prawa autorskie majątkowe do tablic, w zakresie korzystania z nich i rozporządzania nimi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i we wszystkich krajach za granicą, na następujących polach eksploatacji, obejmujących w szczególności: 1)utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym, a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich tego typu nośnikach przeznaczonych do zapisu cyfrowego, 2)zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką, w tym: techniką magnetyczną na kasetach video, dyskach audiowizualnych, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, 3)publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie i odtworzenie, 4)prawo obrotu egzemplarzami nośników w kraju i za granicą: wprowadzenie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe, 5)sporządzenie wersji obcojęzycznych, 6)wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów, 7)wykorzystanie na stronach internetowych i nośnikach multimedialnych, 8)wykorzystywanie do celów promocyjnych i reklamy, 9)publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp, w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów, 10)udostępnianie osobom trzecim w celu zwielokrotnienia, wykorzystania do opracowania kolejnych materiałów promocyjnych, w tym wydruku materiałów promocyjnych w dowolnej ilości egzemplarzy i przy zastosowaniu dowolnej techniki druku. 12.Wykonawca oświadcza, że korzystanie z tablic przez Zamawiającego nie będzie naruszać praw majątkowych ani osobistych osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się również, że przed dostarczeniem tablic Zamawiającemu, nie dokona żadnych rozporządzeń autorskimi prawami majątkowymi, nie udzieli żadnych licencji na korzystanie z tych praw ani nie dokona ograniczeń w wykonywaniu autorskich praw osobistych. 13.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w związku z niewłaściwym montażem tablic, w szczególności za uszkodzenia warstwy docieplającej budynki, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu. 14.Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. 15.Koszty, które nie zostały ujęte w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy, a są związane z realizacją niniejszej umowy, ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79340000-9


Dodatkowe kody CPV: 79800000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: wykonanie i dostawa tablic informujących o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej oraz ich montaż wraz z wypoziomowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3658.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Domena Sp. z o.o.
Email wykonawcy: renata@domenareklamy.pl
Adres pocztowy: ul. Józefińska 21/1
Kod pocztowy: 30-529
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5658.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5658.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.