eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Odbudowa dróg gminnych na terenie gminy Mrocza uszkodzonych w wyniku nawałnicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-18

Ogłoszenie nr 500224154-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.

Mrocza:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 617013-N-2018
Data: 13/09/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Mrocza, Krajowy numer identyfikacyjny 9235088900000, ul. Plac 1 Maja 20, 89115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 74 10, e-mail urzad@mrocza.pl, faks 52 385 62 41.
Adres strony internetowej (url): www.mrocza.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.mrocza.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 1
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa drogi gminnej nr 090102C Puszcza - Rościmin (od km 0+600 do km 0+750, od km 1+315 do km 1+325 oraz od km 1+693 do km 1+943, tj. 410 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090102C relacji Puszcza - Rościmin (od km 0+600 do km 0+750, od km 1+315 do km 1+325 oraz od km 1+693 do km 1+943 tj. 410 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 2
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa drogi gminnej nr 090109C Słupówko - Samsieczno (od km 0+520 do km 0+810, tj. 290 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090109C relacji Słupówko - Samsieczno (od km 0+520 do km 0+810, tj. 290 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 3
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa drogi gminnej nr 090110C Drzewianowo - Samsieczynek (od km 2+350 do km 2+560, tj. 210 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090110C relacji Drzewianowo - Samsieczynek (od km 2+350 do km 2+560, tj. 210 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 4
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090129C Drążno - Ostrowo (od km 0+300 do km 0+470, tj. 170 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090129C relacji Drążno - Ostrowo (od km 0+300 do km 0+470, tj. 170 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 5
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090130C Samsieczynek - Bogacin, która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090130C relacji Samsieczynek - Bogacin (od km 0+000 do km 0+800, tj. 800 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 6
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090137C Izabela - Izabela PGR (od km 0+200 do km 0+290, od km 0+750 do km 0+880 oraz od km 1+560 do km 1+680, tj. 340 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090137C relacji Izabela - Izabela PGR (od km 0+200 do km 0+290, od km 0+750 do km 0+880 oraz od km 1+560 do km 1+680 tj. łącznie 340 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 7
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090143C Wiele - Białowieża (od km 0+000 do km 0+530, tj. 530 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090143C relacji Wiele - Białowieża (od km 0+000 do km 0+530, tj. łącznie 530 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 8
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090146C Konstantowo - Sitno (od km 0+000 do km 0+200, tj. 200 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090146C relacji Konstantowo - Sitno (od km 0+000 do km 0+200, tj. 200 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 9
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090159C Drzewianowo - Drzewianowo wybudowanie (od km 0+200 do km 0+310 oraz od km 0+330 do km 0+500, tj. 280 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090159C relacji Drzewianowo - Drzewianowo Wybudowanie (od km 0+200 do km 0+310, oraz od km 0+330 do km 0+500 tj. łącznie 280 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 10
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090160C Drzewianowo - Drzewianowo las (od km 0+450 do km 0+750, tj. 300 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090160C relacji Drzewianowo - Drzewianowo Las (od km 0+450 do km 0+750, tj. 300 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 11
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090163C Drzewianowo - Słupówko (od km 1+700 do km 2+010, tj. 310 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090163C relacji Drzewianowo - Słupówko od km (1+700 do km 2+010, tj. 310 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik część 12
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem inwestycji jest odbudowa 090164C Ostrowo - Słupówko od km (1+005 do km 1+220, tj. 215 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni - 4,0 m; spadek jezdni - dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni - 4 %; szerokość poboczy - 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy - 8 %; kategoria ruchu - KR1; klasa drogi - D. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 4/31,5 o grubości 10 cm. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny odbudowy drogi gminnej nr 090164C relacji Ostrowo - Słupówko (od km 1+005 do km 1+220, tj. 215 mb), która uległa uszkodzeniu w wyniku ubiegłorocznej nawałnicy. Obecnie droga posiada nawierzchnię tłuczniową o zmiennej szerokości oraz gruntowe pobocza. W ramach odbudowy drogi przyjęto wykonanie nawierzchni twardej nieulepszonej wraz z poboczami z gruntu rodzimego o następujących parametrach: szerokość jezdni: 4,0 m; spadek jezdni: dwustronny w kierunku poboczy; wartość pochylenia poprzecznego jezdni: 4%; szerokość poboczy: 1,0 m; wartość pochylenia poprzecznego poboczy: 8%; kategoria ruchu: KR1; klasa drogi: D. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: warstwa separacyjna z geowłókniny; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego, stabilizowanego mechanicznie frakcji 40/60 o grubości 15 cm; kliniec z kruszywa naturalnego, łamanego frakcji 0/31,5 o grubości 10 cm lub warstwa separacyjna z geowłókniny; Kruszywo naturalne grube, łamane o właściwościach frakcji 0/31,5 - nasiąkliwość do 2% - grubość warstwy - 20 cm. Mieszanka kruszywa powinna być układana w warstwie o jednakowej grubości na całej szerokości jezdni samojezdną rozkładarką kruszyw, a następnie zagęszczana przy użyciu sprzętu i wilgotności optymalnej gwarantujących uzyskanie właściwych wymaganych parametrów zagęszczenia. Zagęszczenie należy rozpoczynać od krawędzi jezdni stosując walec ogumiony, a następnie walec gładki. Do uzupełnienia poboczy należy zastosować grunty z wykopu kat. III. Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy oczyścić z wszelkich zanieczyszczeń i darni spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego na grubość do 4,0cm. Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi dostosowany do miejsca i zakresu robót. Odwodnienie na całym odcinku pozostaje bez zmian - powierzchniowe, niezorganizowane. Nie przewiduje się zmian wysokościowych w przebiegu drogi. Zaprojektowano przywrócenie niwelety do stanu sprzed nawałnicy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.