Ogłoszenie nr 500223627-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.
Pakość: "Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych poprzez budowę Przedszkola Miejskiego w Pakości"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.1 Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524601-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500083118-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pakość, Krajowy numer identyfikacyjny 9235078300000,
ul. ul. Rynek
4,
88170
Pakość, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 5666073 (74), 5666089, e-mail
asiaz@pakosc.pl, faks
525 666 075.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych poprzez budowę Przedszkola Miejskiego w Pakości"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KIO.271.1.7.2018.MG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego jednokondygnacyjnego budynku wolnostojącego pełniącego funkcję budynku nauki i oświaty w miejscowości Pakość, na działce nr 402 wraz z instalacjami wewnętrznymi sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, wentylacji, klimatyzacji, grzewczej i elektroenergetycznej, przyłączem kanalizacyjnym, oraz wyposażeniem budynku Przedszkola. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: o CZĘŚĆ 1- budowa budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, wentylacji, klimatyzacji, grzewczej i elektroenergetycznej oraz przyłączem kanalizacyjnym. 1) OGÓLNY OPIS Nowo projektowany budynek przedszkola składa się z zabudowy parterowej, niepodpiwniczonej o wysokości kondygnacji 3,80m (3,00m do sufitu podwieszanego), wysokość budynku od najniżej usytuowanego wejścia do ściany attykowej na dachu 5,15 m (budynek niski). Obiekt o prostej dwuprzestrzennej bryle przykryty został stropodachem z papą termozgrzewalną. Wejście główne będzie zlokalizowane w elewacji frontowej wzdłuż północnej granicy działki. Projektowany budynek swoją bryłą i układem elewacji nawiązuje do sąsiadującej architektury (istniejącego budynku szkoły). Obiekt mieścić się będzie na działce należącej do Inwestora w miejscowości Pakość na dz. nr ew. 402. Na działce nie przewidziano żadnych wyburzeń. Bilans powierzchni: Pow. użytkowa [m2] 923,92 m2 Pow. komunikacji [m2 266,38m2 2) STAN ISTNIEJACY- LOKALIZACJA Obiekt zlokalizowany będzie w miejscowości Pakość, na działce o nr 402, woj. kujawsko- pomorskie, pow. Inowrocławski. Na terenie działki znajdują się zabudowania (budynek Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich). Teren w większości porośnięty jest nawierzchnia trawiastą, występuje też niska roślinność. Teren jest ogrodzony. Fragment działki przeznaczony pod inwestycję, jest w chwili obecnej pokryty zielenią nieuporządkowaną, chaotyczną, rośnie tam trawa nieuporządkowana zieleń niska bez walorów kompozycyjnych. Rosnący drzewostan nie kolidujące z projektowaną zabudową i zagospodarowaniem terenu, które pozostaną w stanie niezmienionym. Działka posiada dostęp do drogi publicznej (ul. Błonie) od strony północnej. 3) STAN PROJEKTOWANY Układ urbanistyczny- projekt zakłada budowę budynku wolnostojącego w centralnej części działki należącej do Inwestora. Projektowany obiekt nie będzie wprowadzał dysharmonii w otaczającej zabudowie. Istniejący układ komunikacyjny nie ulegnie przebudowie. Ukształtowanie terenu- nie przewiduje się zmiany w wysokościowej konfiguracji terenu. Zieleń- projekt ingeruje w istniejącą zieleń oraz w nawierzchnię ubitej gleby poprzez budowę nowego obiektu. BILANS POWIERZCHNI BILANS TERENU m2 % POWIERZCHNIA DZAŁKI 18779 m2 100% POWIERZCHNIA BIOLOGICZNIE CZYNNA (ZIELEŃ) 12526m2 67% POWIERZCHNIA ZABUDOWY PROJEKTOWANEJ 1350 m2 7% POWIERZCHNIA ZABUDOWY ISTNIEJĄCEJ 844m2 4,5% POWIERZCHNIA UTWARDZONA PROJEKTOWANA 1197m2 6,4% POWIERZCHNIA UTWARDZONA ISTNIEJĄCA 2289m2 12% TARAS- DESKA 66m2 0,4% NAWIERZCHNIA BEZPIECZNA 315m2 1,7% PIASKOWNICA 192m2 1% o CZĘŚĆ 2- dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Przedszkola. Zakres części zamówienia obejmuje dostawę mebli i urządzeń do miejsca montażu, ich montaż/instalacje i rozmieszczenie w miejscu użytkowania. 1) Wyposażenie musi: a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszystkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, b) jako przedmiot przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r., o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016r., poz. 2047 z późn. zm.), d) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017r., poz. 149 z późn. zm.), e) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ. 2) W przypadku wystąpienia w trakcie montażu mebli kolizji uniemożliwiającej prawidłowy montaż- Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia kolizji i dostosowania mebla do pomieszczenia na własny koszt i bez dodatkowego wynagrodzenia. 3) Wykonawca przed realizacją dostawy zobowiązany jest uzgodnić kolorystykę poszczególnych mebli z Zamawiającym. 4) Dostawa i montaż nastąpi po uprzednim uzgodnieniu terminu dostawy z Zamawiającym i Wykonawcą. Szczegółowy opis części zamówienia wg załącznika nr 9- wyposażenie. 2. Nowa infrastruktura wytworzona w ramach zamówienia powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych.
II.4) Główny kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45111200-0,
45315100-9,
45330000-9,
45331000-6,
39161000-8,
39130000-2,
39141000-2,
37426000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 10 kwietnia 2018 r. do 31 października 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Budowa budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, wentylacji, klimatyzacji, grzewczej i elektroenergetycznej oraz przyłączem kanalizacyjnym |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Investon24 Sp. z o.o., Sp. K.,
biuro@investon24.pl,
ul. Włocławska 167 bud. A lok. 259,
87-100,
Toruń, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń budynku Przedszkola |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Investon24 Sp. z o.o., Sp. K. ,
biuro@investon24.pl,
ul. Włocławska 167 bud. A lok. 259,
87-100,
Toruń, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/08/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zamówienia podstawowego, nastąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych dla cz. 1 zamówienia, określonych w protokole konieczności nr 2 wraz z uzasadnieniem. Jednocześnie zostały spełnione łącznie warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2- roboty prowadzone są w ramach jednego obiektu budowlanego, w tym przypadku zmiana Wykonawcy byłaby nieuzasadniona z powodów ekonomicznych i technicznych, spowodowałaby istotną niedogodność i zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Wartość zamówienia podstawowego (cz. 1) wynosi 3829605,00 zł brutto, wartość robót dodatkowych wynosi 47800,06 zł brutto. Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia w określonej pierwotnie umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
więcej: Sprzęt do ćwiczeń równowagi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.