eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Komisariat Policji w Zatorze - budowa nowej siedziby

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-17

Ogłoszenie nr 500223274-N-2018 z dnia 17-09-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: Komisariat Policji w Zatorze - budowa nowej siedziby

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560915-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500122200-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska 109, 31571 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 6154860, 6154862, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks 012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Komisariat Policji w Zatorze - budowa nowej siedziby

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.85.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja obiektu w ramach zadania pn.: "Komisariat Policji w Zatorze - budowa nowej siedziby przy ul. Słowackiego na działkach nr 78/3 i 79/3 obręb 4 w Zatorze". 2. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się: 1) Zaprojektowanie i budowę budynku administracyjno-biurowego, piętrowego, Komisariatu Policji, 2) Zaprojektowanie i budowę budynku garażowego-gospodarczego wraz z miejscem do ustawienia i podłączenia przewoźnego agregatu prądotwórczego, 3) Zaprojektowanie i budowę boksu na pojemniki na śmieci, 4) Zaprojektowanie i wyposażenie jednostki Policji w urządzenia infrastruktury technicznej, 5) Zaprojektowanie i zagospodarowanie działki. Zaprojektowanie układu i rozlokowania elementów małej architektury (w tym: parking, pylon podświetlany tzw. "witacz" z obowiązującym znakiem/sygnetem Policji oraz nazwą jednostki "Komisariat Policji w Zatorze"; maszty flagowe; stojak na rowery; kosz na śmieci; ławkę), 6) Zaprojektowanie aranżacji wnętrz. 7) W okresie gwarancji wykonywanie czynności konserwacyjnych przy użyciu własnych materiałów oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych itp.) systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. 3. Zakres zmówienia obejmuje: 1) Sporządzenie inwentaryzacji terenu przyszłej budowy w zakresie wystarczającym Wykonawcy do dalszych prac projektowych i budowlanych. 2) Opracowanie koncepcji architektonicznej, w tym programowo-przestrzennej. 3) Uzyskanie stosownych zgód, decyzji, opinii wymaganych przepisami prawa. 4) Sporządzenie wielobranżowego projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 5) Sporządzenie wielobranżowego projektu wykonawczego wraz z kosztorysami inwestorskimi w poszczególnych branżach. 6) Sporządzenie projektu aranżacji wnętrz wraz z kosztorysem - w odrębnym odpracowaniu;. 7) Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 8) Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. 9) Wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych. 10) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. 11) Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu. 12) Wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu (na etapie projektu należy przewidzieć wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, awaryjnego, uwzględniające miejsca usytuowania gaśnic ppoż, zgodnie z obowiązującymi przepisami). 13) Na każdym etapie realizacji przedmiotowej inwestycji udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi na pytania związane z postępem prac. 14) Cykliczne informowanie Zamawiającego o postępach w realizacji prowadzonych prac, odzwierciedlające postęp prac i aktualny stan robót w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego. 15) Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. 16) W okresie gwarancji wykonywanie czynności konserwacyjnych przy użyciu własnych materiałów oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych itp.) systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. 4. W zakres zamówienia wchodzą również wszelkie niezbędne ekspertyzy, opinie, oświadczenia, zgody, postanowienia i decyzje a także badania, których Zamawiający nie wyszczególnił w przedmiotowym opracowaniu, a które mogą być konieczne lub wymagane na etapie projektowania lub/ i realizacji robót budowlanych. 5. Budynek należy zaprojektować i wykonać z dostępem dla osób niepełnosprawnych. 6. Obiekty powinny być zaprojektowane zgodnie z Wytycznymi nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 lipca 2013 r. w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych w obiektach służbowych Policji oraz uzgodnieniami z Zamawiającym na etapie wykonania opracowań projektowych (koncepcyjnych) w poszczególnych branżach. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. W trakcie opracowywania dokumentacji projektowej należy dążyć do utrzymania przedstawionych w PFU parametrów. Zamawiający wymaga uwzględnienia - określonego w złącznikach graficznych - układu funkcjonalno-użytkowego a także wzajemnych powiązań pomieszczeń. Jakiekolwiek odstępstwa i różnice w stosunku do przedstawionych przez Zamawiającego w PFU - parametrów dotyczących powierzchni, ilości, rozplanowań należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym w trakcie opracowywania dokumentacji koncepcyjnej i docelowej wielobranżowej budowlano-wykonawczej. Wszelkie wskaźniki jednostkowe muszą być zgodne z wartościami wynikającymi z w/w Wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 lipca 2013 r. 8. Wykonawca jest zobowiązany podczas prac projektowych i budowlanych stosować wszystkie obowiązujące akty prawne i Polskie Normy. Niewyszczególnienie ich przez Zamawiającego w przedmiotowym opracowaniu nie zwalnia Wykonawcy z ich stosowania. Zamawiający wymaga realizacji prac projektowych i budowlanych zgodnych z wiedza techniczną. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. 9. Wytworzona w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dokumentacja musi uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy oraz zawierać wszystkie propozycje rozwiązań projektowych a także potwierdzenia akceptacji ich przez Zamawiającego, opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie obowiązujących norm i przepisów resortowych Policji (w tym Wytyczne nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 lipca 2013 r.). 10. Na każdym etapie projektowania dokumentacja powinna być uzgadniana z właściwymi wyznaczonymi inspektorami branżowymi Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie oraz wskazanymi w karcie uzgodnień właściwymi Wydziałami KWP w Krakowie. Przed rozpoczęciem opracowywania wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego należy uzyskać pozytywną opinię Zamawiającego przedstawionego opracowania koncepcyjnego. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji projektowej. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu wykończenia pomieszczeń. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego. 12. Koncepcja architektoniczna powinna zawierać: 1) Część opisową, w 3 egz. w formie oprawionych wydruków złożonych do formatu A4 oraz w 2 egz. w formie elektronicznej w formacie doc i pdf na płycie CD, w tym: Opis proponowanych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych. Ogólną charakterystykę proponowanych urządzeń, technologii. Ogólną charakterystykę rozwiązań funkcjonalnych poszczególnych pomieszczeń. Ogólny opis aranżacji wnętrz (w zakresie rodzaju i kolorystyki okładzin ściennych, podłogowych, doboru opraw oświetleniowych itp.) W przypadku zastosowania nowych, energooszczędnych technologii wyliczenie czasu zwrotu poniesionych kosztów na zastosowane technologie. 2) Część graficzną, wykonaną w skali zapewniającej czytelność rysunków ( minimum format A3) oraz w 2 egz. w formie elektronicznej w formacie dwg i opcjonalnie z rozszerzeniem dxf i pdf w tym: Rzuty kondygnacji , przekroje pionowe budynku. Elewacje; Plan zagospodarowania; Wizualizacje w kolorze - 4 strony. Każda przedstawiająca obiekt z innej perspektywy. 13. Dokumentacja projektowa zawierać będzie w szczególności opracowania: 1) Koncepcja architektoniczna budynku Komisariatu Policji i obiektów towarzyszących opracowana zgodnie z pkt 1.2.2 PFU. 2) Projekt budowlany wielobranżowy budowy budynku Komisariatu Policji i obiektów towarzyszących. 3) Projekt wykonawczy wielobranżowy zawierający zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem oraz inne niezbędne opracowania wymagane przepisami prawa: budowlanego, wodnego, o ochronie środowiska oraz o odpadach (w tym projekt technologiczny instalacji sanitarnej). 4) Szczegółowy kosztorys inwestorski z rozbiciem na branże. 5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) z podziałem na branże (zagospodarowanie terenu, architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne zew. i wew., instalacje elektryczne zew. i wew., instalacje teletechniczne, przyłącza). 14. Dokumentacja projektowa winna być wykonana w oparciu o uzgodnienia i zawierać akceptacje: ? Rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. ? Rzeczoznawcy Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSWiA dla obszaru województwa małopolskiego. ? Rzeczoznawcy BHP. ? Dostawców mediów w zakresie projektowanych sieci uzbrojenia terenu. ? Narady Koordynacyjnej przy Powiatowym Ośrodku Geodezji i Kartografii (dawny ZUD). 15. Całość dokumentacji należy wykonać i przekazać zleceniodawcy w wersji papierowej: ? 3 komplety - koncepcja architektoniczna; ? 5 kompletów -projekt budowlany; ? 5 kompletów -projekt wykonawczy; ? 3 komplety szczegółowych kosztorysów inwestorskich; ? 2 komplety projektu aranżacji wnętrz wraz z kosztorysem; ? 2 komplety - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; oraz w wersji elektronicznej na płytach CD w 2 egzemplarzach z podziałem na branże; ? komplet dokumentacji w zapisie oryginalnym, umożliwiającym przetwarzanie odpowiednio w programach WINWORD, ZUZIA (wersja nie starsza niż 10.00), AUTOCAD, (rysunki także w formacie .pdf) 16. Wersja elektroniczna dokumentacji musi być zgodna z egzemplarzami papierowymi tzn. zawierać wszystkie podpisy i pieczątki oraz dokumenty uzgadniające i zatwierdzające oraz opinie, decyzje, itd. 17. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy. 18. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-6, 71220000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45340000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3021744.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Z.R.Z. TRANS-SPRZĘT Paweł Kowalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworska 7
Kod pocztowy: 34-116
Miejscowość: Spytkowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3200000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3200000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5146689
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie jest znana

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.