eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Rozbiórka budynków byłej stołówki i byłej stolarni, położonych przy ul. Sikorskiego 76 C i 76 D na nieruchomości oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka 38/6 obręb 1 miasto Kętrzyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-17

Ogłoszenie nr 500222766-N-2018 z dnia 17-09-2018 r.

Zarząd Powiatu w Kętrzynie: Rozbiórka budynków byłej stołówki i byłej stolarni, położonych przy ul. Sikorskiego 76 C i 76 D na nieruchomości oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka 38/6 obręb 1 miasto Kętrzyn

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605575-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zamawiającym jest Powiat Kętrzyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie, w imieniu którego w oparciu o pełnomocnictwo z dnia 08.08.2018 r. udzielone w trybie art. 15 ust. 2 ustawy Pzp działa Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51074245100000, ul. Plac Grunwaldzki 1, 11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7517500, 7511690, e-mail starostwo@starostwo.ketrzyn.pl, faks 897 512 401.
Adres strony internetowej (url): http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbiórka budynków byłej stołówki i byłej stolarni, położonych przy ul. Sikorskiego 76 C i 76 D na nieruchomości oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka 38/6 obręb 1 miasto Kętrzyn

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW.PK.343.38.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynków byłej stołówki i byłej stolarni, położonych przy ul. Sikorskiego 76 C i 76 D na nieruchomości oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka 38/6 obręb 1 miasto Kętrzyn. 2. Obiekty przeznaczone do rozbiórki znajdują się na działce nr 38/6 o pow. 0,8591 ha, obręb 1 miasta Kętrzyn, w skład których wchodzą: 1) budynek byłej stołówki, położony przy ul. Sikorskiego 76C w Kętrzynie - rozbiórka budynku na 50 cm poniżej terenu z zasypaniem materiałem z rozbiórki, zasypaniem wierzchniej warstwy wykopu ziemią na 50 cm głębokości i niwelacją terenu, reszta gruzu do dyspozycji Wykonawcy, 2) budynek byłej stolarni, położony przy ul. Sikorskiego 76D w Kętrzynie - rozbiórka całego budynku na 30 cm poniżej terenu z zasypaniem i niwelacją terenu, gruz do dyspozycji Wykonawcy. 3. Harmonogram rozbiórki obiektów budowlanych: 1) rozbiórka instalacji odgromowej, pokrycia z dachówki i konstrukcji dachu, 2) rozbiórka ścian i stropów, 3) rozbiórka posadzki betonowej i fundamentów, 4) zasypanie wykopów wraz z uporządkowaniem terenu. 4. W skład przedmiotowego zakresu prac rozbiórkowych wchodzi: 1) odłączenie mediów: zasilania energetycznego, wodociągowego, gazowego, kanalizacji, c.o., 2) wykonanie wokół budynków niezbędnych zabezpieczeń-wygrodzić strefę rozbiórki, 3) wykonanie rozbiórki obiektów metodą ręczną przy użyciu elektronarzędzi, rusztowań oraz dźwigu samojezdnego samochodowego, 4) sukcesywne sortowanie i odwożenie z placu rozbiórki wszystkich elementów z rozbiórki, 5) prowadzenie rozbiórki budynków w sposób zapewniający maksymalne odzyskanie materiałów i ele-mentów nadających się do ponownego użycia, 6) wyjęcie luźnych szyb oraz ruchomych części okien i zdemontowanie ram okiennych (okna i drzwi nie nadają się do dalszego wykorzystania), 7) demontowanie ościeżnic równolegle z rozbiórką ścian, 8) skontrolowanie przed rozbiórką dachu, czy któraś z belek nie grozi zawaleniem - belki takie należy od spodu podstemplować, 9) przy rozbiórce dachu nie należy dopuszczać do gromadzenia się materiałów z rozbiórki na połaci dachu, należy je sukcesywnie usuwać na dół za pomocą dźwigu, 10) prace rozbiórkowe dachu należy wykonać w kolejności: a) usunięcie elementów wystających nad jego powierzchnią, instalację odgromową, b) zdemontowanie obróbek blacharskich itp., c) demontaż pokrycia z dachówki ceramicznej, d) demontaż więźby dachowej, e) demontaż kominów, ścian i stropów, 11) rozbiórkę ścian murowanych przeprowadzić należy metodą ręczną przy użyciu młotów pneumatycznych. 12) rozbiórkę wykonywać warstwami na przygotowanych do tego celu rusztowaniach stalowych, a cegły usuwać na ziemię, 13) do rozbiórki podłoża betonowego posadzki i fundamentów stosować młoty pneumatyczne oraz koparki kołowe z wysięgnikami do wyburzeń, spycharko- ładowarki, samochody wywrotki, 14) po wykonaniu rozbiórki posadzki i fundamentów należy zasypać wykopy i uporządkować teren, 15) wszystkie prace rozbiórkowe muszą być wykonane pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia do wykonania i kierowania tego typu pracami. 16) odpady nie nadające się do odzysku oraz gruz wywozić na komunalne wysypisko odpadów (zabrania się wywożenia odpadów na dzikie wysypiska), 17) rozbiórkę należy wykonać wraz z fundamentami, oczyszczeniem terenu z gruzu i pozostałości porozbiórkowych oraz usunięciem ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach, 18) teren po rozbiórce winien być wyrównany do poziomu terenu otaczającego, 19) usunięcie wszystkich przedmiotów składowych na terenie rozbieranych obiektów i dróg dojazdowych, w tym śmieci, trawy, krzaków i innych śmieci, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach, 20) wykonanie przez uprawnioną jednostkę geodezyjną, powykonawczego pomiaru geodezyjnego wraz ze złożeniem do Starostwa Powiatowego w Kętrzynie dokumentacji geodezyjnej powstałej z tej pracy, w celu aktualizacji danych ewidencyjnych o nieistniejące już w terenie budynki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 246138.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGW Polska Grupa Wyburzeniowa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolska 84/86
Kod pocztowy: 01-141
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244770.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389554.99
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych w niniejszym postępowaniu jest Powiat Kętrzyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie, w imieniu którego w oparciu o pełnomocnictwo z dnia 08.08.2018 r. udzielone w trybie art. 15 ust. 2 ustawy Pzp działa Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Kętrzynie jest Pani Monika Zygmunt - Jakuć, kontakt: iod@starostwo.ketrzyn.pl . 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr CUW.PK.343.38.2018 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Rozbiórka budynków byłej stołówki i byłej stolarni, położonych przy ul. Sikorskiego 76 C i 76 D na nieruchomości oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka 38/6 obręb 1 miasto Kętrzyn"; 4. Odbiorcami udostępnionych danych osobowych w postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.); 5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Firmę/osobę danych osobowych osób skierowanych do realizacji zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Państwa Firma posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do udostępnionych danych osobowych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania udostępnionych danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie udostępnionych danych osobowych narusza przepisy RODO; 9. Państwa Firmie nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania udostępnionych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.