eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabłudów › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.000.000 zł.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-14

Ogłoszenie nr 500221057-N-2018 z dnia 14-09-2018 r.

Urząd Miejski w Zabłudowie: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.000.000 zł.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587027-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500167425-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Zabłudowie, Krajowy numer identyfikacyjny 53102200000, ul. Rynek 8, 16060 Zabłudów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 188 100, e-mail gospodarka@zabludow.pl, faks 085 7188100 w. 44.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.000.000 zł.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGK. 271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 000 000 zł z przeznaczeniem na: 1) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zabłudów - 3.800.000 zł, wynikającego z realizacji zadań inwestycyjnych: 2) Spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 1.200.000 zł. 2. Warunki dotyczące kredytu: 1) Kwota i waluta kredytu: 5.000.000 PLN. 2) Okres spłaty kredytu - od uruchomienia kredytu w terminie do dwóch dni od zawarcia umowy do 31.12.2027 r. 3) Odsetki naliczane w ratach miesięcznych na ostatni dzień każdego miesiąca od kwoty wykorzystanego kredytu, gdy ostatni dzień miesiąca jest dniem wolnym od pracy spłata odsetek następuje w ostatnim dniu roboczym. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 4) Oprocentowanie kredytu - wg stopy procentowej WIBOR 3M, powiększone o stałą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Stawka WIBOR 3M będzie ustalana w oparciu o depozyty złotówkowe na rynku międzybankowym na podstawie notowania z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc podpisania umowy na udzielenie kredytu i będzie ulegała zmianom co trzy miesiące. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M w wysokości obowiązującej na dzień 29.06.2018 r. Liczby określające stawki podane w pkt 2.3. i 2.4. należy podać w formie ułamka dziesiętnego, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5) Zamawiający zastrzega możliwość: a) wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tym związanych, odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę, b) wykorzystania kredytu w wysokości niższej niż kwota wynikająca z umowy kredytowej lub odstąpienia od wykorzystania kwoty kredytu. Wykonawca z tego tytułu nie będzie żądał dodatkowych opłat lub prowizji, a Zamawiający zaproponuje nowe terminy spłaty. 6) Prowizja banku od uruchomienia kredytu nie może przekroczyć 0,5% kwoty kredytu. 7) Zamawiający przewiduje okres karencji w spłacie kredytu do 31.12.2018 r. 8) Formą zabezpieczenia kredytu jest weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego. Zmawiający nie przewiduje złożenia pisemnego oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 128 z późn. zm.). 9) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający załącza do SIWZ następujące dokumenty: a) Uchwała Nr XII/88/2015 Rady Miejskiej w Zabłudowie z dnia 30.12.2015 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Zabłudów na 2016 rok wraz z załącznikami, b) Uchwała Nr XII/89/2015 Rady Miejskiej w Zabłudowie z dnia 30.12.2015 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2016-2027, c) Uchwała Nr II-00312-49/16 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku z dnia 19.01.2016 r. w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu oraz o możliwości sfinansowania deficytu przewidzianego na rok 2016 w budżecie gminy Zabłudów, d) Uchwała Nr XXI/176/2016 Rady Miejskiej w Zabłudowie z dnia 28.12.2016 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Zabłudów na 2017 rok wraz z załącznikami, e) Uchwała Nr XXI/177/2016 Rady Miejskiej w Zabłudowie z dnia 28.12.2016 r w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2017-2020, f) Uchwała Nr II-00312-71/17 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku z dnia 25.01.2017 r. w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu oraz o możliwości sfinansowania deficytu przewidzianego na rok 2017 w budżecie miasta i gminy Zabłudów, g) Uchwała Nr XXX/276/2016 Rady Miejskiej w Zabłudowie z dnia 28.12.2017 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Zabłudów na 2018 rok wraz z załącznikami, h) Uchwała Nr XXX/277/2016 Rady Miejskiej w Zabłudowie z dnia 28.12.2017 r w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2018-2021, i) Uchwała Nr II-00312-42/18 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku z dnia 18.01.2018 r. w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu oraz o możliwości sfinansowania deficytu przewidzianego na rok 2018 w budżecie gminy Zabłudów, j) Zarządzenie Nr VII/381/2017 Burmistrza Zabłudowa z dnia 27.03.2017 r. w sprawie przedstawienia sprawozdania z przebiegu wykonania budżetu Gminy Zabłudów na 2016 rok wraz z załącznikami k) Zarządzenie Nr VII/382/2014 Burmistrza Zabłudowa z dnia 27.03.2017 r. w sprawie przedstawienia informacji o stanie mienia komunalnego oraz wykonania planów finansowych instytucji kultury w 2016 roku wraz z załącznikami l) Uchwała Nr II-00321-87/17 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku z dnia 27.04.2017 r. w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Zabłudowa sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Zabłudów za 2016 rok, ł) Zarządzenie Nr VII/498/2018 Burmistrza Zabłudowa z dnia 29.03.2018 r. w sprawie przedstawienia sprawozdania z przebiegu wykonania budżetu Gminy Zabłudów na 2017 rok wraz z załącznikami m) Zarządzenie Nr VII/499/2018 Burmistrza Zabłudowa z dnia 29.03.2018 r. w sprawie przedstawienia informacji o stanie mienia komunalnego oraz wykonania planów finansowych instytucji kultury w 2017 roku wraz z załącznikami n) Uchwała Nr II-00321-84/18 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku z dnia 26.04.2018 r. w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Zabłudowa sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Zabłudów za 2017 rok, o) sprawozdania Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS, Rb-PDP, Rb-ST za lata 2016-2017, p) sprawozdania Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS za I kw. 2018, r) wykaz instytucji w których korzysta gmina z kredytów i pożyczek, s) wykaz jednostek organizacyjnych, t) oświadczenie o niezaleganiu z opłatą podatku dochodowego i VAT oraz składek ZUS u) Zarządzenie Nr VII/536/2018 Burmistrza Zabłudowa z dnia 2 lipca 2018 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu (złożono wniosek do RIO w Białymstoku o wydanie opinii o możliwości zaciągnięcia i spłaty kredytu. Zostanie ona udostępniona po przesłaniu, a najpóźniej przed podpisaniem umowy) W/w dokumenty określone w ust. 2 pkt. 9 stanowią Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 731249.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Podlasko-Mazurski Bank Spółdzielczy w Zabłudowie
Email wykonawcy: sekretariat@pmbank.pl
Adres pocztowy: ul. Surażska 2
Kod pocztowy: 16-060
Miejscowość: Zabłudów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 731249.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 731249.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 920271.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.